Onko rotareitten toiminnassa minkäänlaisia eettisiä sääntöjä tai yleensäkään
minkäänlaista tasoa, kun puheenjohtajaa valitaan. Onko niin, että hommaan kelpaa varapresidentti automaattisesti.
Jos vaikka tulokas on konkurssiyhtiön hallituksessa jolle on tulossa syytteet
velallisen epärehellisyydestä, yhtiön varojen hukkaamisesta, kirjanpidon laiminlyönnistä, kirjanpitorikokseta yleensä tai verorikoksesta yleensäTai jotain vastaavaa, joka ei kuulu kunniallisen ihmisen persoonaan.
Rivijäseneksihän pääsee automaattisesti jos muutama jäsen suosittaa ja porukasta kukaan ei vastusta. Siis ilman mitään meriittejä, kunhan vaan
haluaa kuulua rotareihin.
Rotaryt
rötöstelijät
1
251
Vastaukset
- rotari tallasi
Itse olen rotarin alainen ja olen hänen kiusattunsa työpaikalla. Luin juuri rotarien periaatteita ja ihmettelen, kuinka pomoni pystyy samanaikaisesti rotaroimaan ja kohtelemaan minua niin kuin hän tekee. Olen ihan vereslihalla seurannut Rädyn kiusaamisjuttua ja olen tässä vaiheessa tosi helpottunut, että edes siellä kiusaaja joutuu edesvastuuseen teoistaan. Itse olen epätoivoisesti saada oikeutta itselleni, mutta tunnen olevani kuin maan matonen, joka vaan tallataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066842- 954311
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463556Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483442- 1803333
- 503329
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242869- 642441
- 422383
- 131734