Thaimaa ja siitä kirjoittelu

tamarind

Kirjoittelu tällä saitilla on hyvin kummallista. Kirjoitukset käsittelevät pääosin prostituutiota.

Prostituutio on jopa Suomessakin laillista toimintaa sitä on kaikissa Euroopan ja välimeren alutte maissa laillisena tai laittomana.

Mikä ihme saa suuren joukon kirjoittajia aivan pois tolaltaan, se on suorastaan massa hysteriaa.

Eihän sillä sinällään ole harmia ainakaan minulle, koska Thaimaasta saa oikeaa tietoa muualta netistä.

Ihmettelen vain sitä, että hysteerikot ovat vallanneet nimenomaan Thai sivut, sillä prostituutiota on kaikissa maissa, joissa käy turisteja. Ehkä muissa maissa palvelujen käyttäjät pääasiassa paikallisia, niin siitä on vaikeampi kirjoittaa.

Pitää käydä kyseisessä maassa. Se ei riitä, että kummin kaiman joku tuttu on käynyt ja kertonut.

36

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faranki

      Ei tänne kannata mitään kirjoittaa. Täällä mesoaa häiriintyneet ihmiset, työttömät luuserit joilla on aikaa vaahdota, tai jotku keskenkasvuiset pennut.

      Suomi24 on taas sitä ittiään, kun ei niitä kiinnosta puuttua tähän touhuun.

    • Thaiklupin vajaat

      Ja eräs vajakki ja pitkäaikaistyötön Thaiklupilta työntää joka aiheeseen Amaliaa. Avohoidossa on kiva kirjoitella kun sossu maksaa netinkin.

      • kunta maksaa !

        Tämä viesti taitaa olla Sika Amalian käsialaa.

        Kuten kaikki tietääkin, ehti työntää S.O.N.T.A.A kaksi päivää Klupin palstalle, sai varoituksen ja sitten ikuisen bannin. Selvittivät oikean henkilöllisyyden.

        Odotellaan nyt rauhassa lisää hänen häiriköintiään ja kunnianloukkauksia.

        Valitettavasti on myös selvitetty, että rahallista korvausta häneltä ei juurikaan saa, täysin varaton ja holhouksen alainen.


      • tarkennus:
        kunta maksaa ! kirjoitti:

        Tämä viesti taitaa olla Sika Amalian käsialaa.

        Kuten kaikki tietääkin, ehti työntää S.O.N.T.A.A kaksi päivää Klupin palstalle, sai varoituksen ja sitten ikuisen bannin. Selvittivät oikean henkilöllisyyden.

        Odotellaan nyt rauhassa lisää hänen häiriköintiään ja kunnianloukkauksia.

        Valitettavasti on myös selvitetty, että rahallista korvausta häneltä ei juurikaan saa, täysin varaton ja holhouksen alainen.

        Banni ei tullut sanojen prostu, pökkijäpukki ja horo viljelystä vaan Thaimaan kuninkaan toistuvasta pilkasta.

        Virallisia ulkosuhteita omaavilla palstoilla se on ehdottomasti kiellettyä.


      • Surf_and_turf
        kunta maksaa ! kirjoitti:

        Tämä viesti taitaa olla Sika Amalian käsialaa.

        Kuten kaikki tietääkin, ehti työntää S.O.N.T.A.A kaksi päivää Klupin palstalle, sai varoituksen ja sitten ikuisen bannin. Selvittivät oikean henkilöllisyyden.

        Odotellaan nyt rauhassa lisää hänen häiriköintiään ja kunnianloukkauksia.

        Valitettavasti on myös selvitetty, että rahallista korvausta häneltä ei juurikaan saa, täysin varaton ja holhouksen alainen.

        Vai että näin. Oliko mies vai nainen? Selvisikö häiriköintinsä syyt?
        Oliko osuutta häiriköintiinsä osto- / vuokramorsiamme vastaisuus ?
        Vai oliko syynä vain mittaamaton vihansa menestyviä suomalaisia Pattayalla lomailevia miehiä kohtaan syystä mistä?


    • jooseppi22

      Näin olen vähän epäillytkin.Mikähän on se perimmäinen syy tuohon katkeruuteen??Exä lempannut vai yksinkertaisesti perisuomalainen kateus,mene ja tiedä.

    • mieti vähän

      Aikas huvittavaa.

      Aloittaja marisee,että täällä kirjoitetaan lähinnä prostituutiosta.

      No mistä hän itse kirjoittaa ?

      Prostituutiosta !

    • olen käynyt maassa

      Prostituutio EI OLE laillista toimintaa Thaimaassa.
      Jos joku niin väittää,heittäköön faktat pöytään !

      p.s.
      ymmärtäkää ensin mitä tarkoittaa LAILLINEN ennen kuin alatte inttämään 'miten sitä tarjotaan joka palmun ja baarin luona'

      • ???????+????????????

        Mikä sun pointti on ??? Mitä sä haet tuolla kommentilla??


      • olen käynyt maassa
        ???????+???????????? kirjoitti:

        Mikä sun pointti on ??? Mitä sä haet tuolla kommentilla??

        Aloittaja 'puolustelee' prostituutiota vetoamalla,että se on jopa Suomessa laillista. (lue teksti ymmärryksellä)

        Tarkoittanee,että myös Thaimaassa ?

        That's the point


      • tamarind
        olen käynyt maassa kirjoitti:

        Aloittaja 'puolustelee' prostituutiota vetoamalla,että se on jopa Suomessa laillista. (lue teksti ymmärryksellä)

        Tarkoittanee,että myös Thaimaassa ?

        That's the point

        En puolustele, ehkä kirjoitin hieman liian lyhyesti. Ihmettelen sitä, että thai palstalla kirjoittelu on pääasiassa siitä ja sen merkitystä liioitellaan. Enkä ole muiden maiden palstoilla vastaavaa havainnut.

        Niissä paikoissa, joissa itse olen käynyt se ei ole sen näkyvämpää, kuin vaikkapa Saksassa.

        Thaimaassa on paljon nähtävää ja koettavaa; luonto, erilaiset harrastusmuodot, ruoka,pikkusaaret vs.Bangkok jne.

        Kun olen katsellut lentokoneessa kanssamatkustajia en ole huomannut montaakaan yksinmatkaajaa tai mies/nais porukkaa, enkä osaa kyllä eroittaa joukosta seksituristeja. ei tosin minulle kuulukkaan millä matkalla kukin on.


      • kjhfekljfl

        olet jälleen kerran väärässä.jos saat joskus säästettyä rahaa,mene käymään siellä.nojatuolimatkalla kun et tiedä mitään.
        sinä joudut maksamaan seksistä kun olet niin lihava ja ruma.


      • taas väärin
        kjhfekljfl kirjoitti:

        olet jälleen kerran väärässä.jos saat joskus säästettyä rahaa,mene käymään siellä.nojatuolimatkalla kun et tiedä mitään.
        sinä joudut maksamaan seksistä kun olet niin lihava ja ruma.

        En ole lihava enkä ruma, en ole menettänyt äijää baarihuorille kiertoon jne...
        Lässynlässynlässynlässyn...
        Olen käynyt Thaimaassa enkä suosittele perheille enkä pariskunnille.
        Kyllä minuakin varoitettiin ennen reissua mutta pitihän se taas mennä kantapään
        kautta ! Thaimaassa prostu on härskeintä Pattayalla, Phuketissa ja Koh Changissa ja muissa lomakohteissa rajoittuu sitten tietyille kaduille/alueille.
        Toistetaan matkaansa suunnitteleville, että seksiturismi on kannattavaa turismia Aasiassa, siksi se on hyväksyttävää ja avointa.
        Kunhan saataisiin tilastoa, miten paljon miehet näitä Aasian reissuja tekee ja missä määrin ne loput...heh heh heee


      • lahti ja jyväskylä
        taas väärin kirjoitti:

        En ole lihava enkä ruma, en ole menettänyt äijää baarihuorille kiertoon jne...
        Lässynlässynlässynlässyn...
        Olen käynyt Thaimaassa enkä suosittele perheille enkä pariskunnille.
        Kyllä minuakin varoitettiin ennen reissua mutta pitihän se taas mennä kantapään
        kautta ! Thaimaassa prostu on härskeintä Pattayalla, Phuketissa ja Koh Changissa ja muissa lomakohteissa rajoittuu sitten tietyille kaduille/alueille.
        Toistetaan matkaansa suunnitteleville, että seksiturismi on kannattavaa turismia Aasiassa, siksi se on hyväksyttävää ja avointa.
        Kunhan saataisiin tilastoa, miten paljon miehet näitä Aasian reissuja tekee ja missä määrin ne loput...heh heh heee

        http://iltalehti.fi/ralli/2011072714114886_ri.shtlm

        lahti ja Jyväskylä ovat ulkoilma bordelleja


      • sdtfyuihokplöljhgjhg
        olen käynyt maassa kirjoitti:

        Aloittaja 'puolustelee' prostituutiota vetoamalla,että se on jopa Suomessa laillista. (lue teksti ymmärryksellä)

        Tarkoittanee,että myös Thaimaassa ?

        That's the point

        Prostituution "laittomuus" juuri antaa mahdollisuuden kiristää baarien omistajia ja mahdollistaa kaiken sen paskan mitä se touhu on täynnä. Käykääpä vietnamissa tai Indonesiassa, ihan eri meininki.

        Ihmekö se on että thaimaan prostituutiosta kirjoitellaan???


      • Ei tarvita tilastoja
        taas väärin kirjoitti:

        En ole lihava enkä ruma, en ole menettänyt äijää baarihuorille kiertoon jne...
        Lässynlässynlässynlässyn...
        Olen käynyt Thaimaassa enkä suosittele perheille enkä pariskunnille.
        Kyllä minuakin varoitettiin ennen reissua mutta pitihän se taas mennä kantapään
        kautta ! Thaimaassa prostu on härskeintä Pattayalla, Phuketissa ja Koh Changissa ja muissa lomakohteissa rajoittuu sitten tietyille kaduille/alueille.
        Toistetaan matkaansa suunnitteleville, että seksiturismi on kannattavaa turismia Aasiassa, siksi se on hyväksyttävää ja avointa.
        Kunhan saataisiin tilastoa, miten paljon miehet näitä Aasian reissuja tekee ja missä määrin ne loput...heh heh heee

        Kun on joskus edes istunut lentokoneessa joka lentää kohti thaimaata näkee että fifty- fifty menee matkustajien sukupuolet lennoilla. Ja mukana myös paljon lapsiperheitä. Eli erään tyypin vuosi kestänyt thaimaan provosointi näillä palstoilla aivan turhaa.


      • Indonesia poikkeus
        sdtfyuihokplöljhgjhg kirjoitti:

        Prostituution "laittomuus" juuri antaa mahdollisuuden kiristää baarien omistajia ja mahdollistaa kaiken sen paskan mitä se touhu on täynnä. Käykääpä vietnamissa tai Indonesiassa, ihan eri meininki.

        Ihmekö se on että thaimaan prostituutiosta kirjoitellaan???

        Indonesiassa naisillekin myydään nuorta miestä kuin vettä vaan. Vietnamissa
        ja Thaimaassa myydään vaan äijille.


      • tilastot, kiitos !!!
        Ei tarvita tilastoja kirjoitti:

        Kun on joskus edes istunut lentokoneessa joka lentää kohti thaimaata näkee että fifty- fifty menee matkustajien sukupuolet lennoilla. Ja mukana myös paljon lapsiperheitä. Eli erään tyypin vuosi kestänyt thaimaan provosointi näillä palstoilla aivan turhaa.

        Tilastot tarvitaan.
        Monenkin ukkelin mielestä Pattayalla seikkailee lähinnä miesturisteja.
        Myös Phuketissa on jo Pattayan meno.


      • tässä tilastoja !!!!
        tilastot, kiitos !!! kirjoitti:

        Tilastot tarvitaan.
        Monenkin ukkelin mielestä Pattayalla seikkailee lähinnä miesturisteja.
        Myös Phuketissa on jo Pattayan meno.

        http://thaiwebsites.com/tourism.asp


      • olen käynyt maassa.
        tamarind kirjoitti:

        En puolustele, ehkä kirjoitin hieman liian lyhyesti. Ihmettelen sitä, että thai palstalla kirjoittelu on pääasiassa siitä ja sen merkitystä liioitellaan. Enkä ole muiden maiden palstoilla vastaavaa havainnut.

        Niissä paikoissa, joissa itse olen käynyt se ei ole sen näkyvämpää, kuin vaikkapa Saksassa.

        Thaimaassa on paljon nähtävää ja koettavaa; luonto, erilaiset harrastusmuodot, ruoka,pikkusaaret vs.Bangkok jne.

        Kun olen katsellut lentokoneessa kanssamatkustajia en ole huomannut montaakaan yksinmatkaajaa tai mies/nais porukkaa, enkä osaa kyllä eroittaa joukosta seksituristeja. ei tosin minulle kuulukkaan millä matkalla kukin on.

        Saksassa prostituutio on laillista.


      • Amalian lääkitys..
        lahti ja jyväskylä kirjoitti:

        http://iltalehti.fi/ralli/2011072714114886_ri.shtlm

        lahti ja Jyväskylä ovat ulkoilma bordelleja

        http://www.iltalehti.fi/ralli/2011072714114886_ri.shtml

        Tässä linkissä mainitaan 30kymppinen SUOMALAINEN iloluonteinen tyttö!!!
        Huom Amalia nyt vastalauseet harkiten. heh heh


      • kdhckjhe

      • taas väärin kirjoitti:

        En ole lihava enkä ruma, en ole menettänyt äijää baarihuorille kiertoon jne...
        Lässynlässynlässynlässyn...
        Olen käynyt Thaimaassa enkä suosittele perheille enkä pariskunnille.
        Kyllä minuakin varoitettiin ennen reissua mutta pitihän se taas mennä kantapään
        kautta ! Thaimaassa prostu on härskeintä Pattayalla, Phuketissa ja Koh Changissa ja muissa lomakohteissa rajoittuu sitten tietyille kaduille/alueille.
        Toistetaan matkaansa suunnitteleville, että seksiturismi on kannattavaa turismia Aasiassa, siksi se on hyväksyttävää ja avointa.
        Kunhan saataisiin tilastoa, miten paljon miehet näitä Aasian reissuja tekee ja missä määrin ne loput...heh heh heee

        >>>Heh heh hee ! Joko ymmärrät miksi miehet sinne menee ? niin just sen takia siällä naiset on naisia.


      • pakkopulla
        vesaat1 kirjoitti:

        >>>Heh heh hee ! Joko ymmärrät miksi miehet sinne menee ? niin just sen takia siällä naiset on naisia.

        pakko minunkin mennä,kun es suomesta saa ketään vaikka maksaisinkin. thaimaaseen,kun matkustaa,niin saa rahalla vaikka tuleekin tavara kalliiksi.


    • mauno k kymi

      Tämä sama Thaimaata vihaava nainen on sanonut käyneensä kerran Thaimaassa ja sanonut sen riittävän.Kuitenkin hän tietää KAIKEN Thaimaasta,tarkoitan etelästä pohjoiseen kaikki kaupungit.Ja joka paikassa missä hän on käynyt hän näkee vain seksituristeja,jopa junan vessassakin.On se sekaisin.

      • ????????????????

        Minkä kaiken ? Etelästä pohjoiseen ? Hih hih hiii. Olet sinä sekaisin.
        Tekstissä ei tule mitään sellaista esille.


      • LOPETA JO
        ???????????????? kirjoitti:

        Minkä kaiken ? Etelästä pohjoiseen ? Hih hih hiii. Olet sinä sekaisin.
        Tekstissä ei tule mitään sellaista esille.

        Phuket on etelä thaimaata Pattaya ja Koh chang on keski-thaimaata, hyvin ehdit sillä viikon thaimaan matkalla tutustua KOKO thaimaahan.


      • viikossa ?
        LOPETA JO kirjoitti:

        Phuket on etelä thaimaata Pattaya ja Koh chang on keski-thaimaata, hyvin ehdit sillä viikon thaimaan matkalla tutustua KOKO thaimaahan.

        Kukaan ei ole maininnut mitään aikaa. Tuonne asti nyt ei kannattanut mennä viikoksi ja nyttemmin ei ollenkaan.


      • Peräti 2 viikkoa
        viikossa ? kirjoitti:

        Kukaan ei ole maininnut mitään aikaa. Tuonne asti nyt ei kannattanut mennä viikoksi ja nyttemmin ei ollenkaan.

        siis olit thaimaassa. No kerro millä kulkuvälineellä menit phuket-pattaya välin ja miten matkustit Ko Changille ? Missä hotelleissa asuit ?


      • Virtuaali turisti
        viikossa ? kirjoitti:

        Kukaan ei ole maininnut mitään aikaa. Tuonne asti nyt ei kannattanut mennä viikoksi ja nyttemmin ei ollenkaan.

        Kerroppa meille kauan olit ja missä kohteissa kävit.paketti-,omatoimi- vaiko nojatuolimatka??


    • kdwjkljlqw

      Sinä olet hullu amalia,syöppäs aamulääkkeet ja sitten terapiaan

    • hr

      onko kellään mitään tietoa thaimaan saraburin kaupunkin hotellitarjonnasta ja laadusta

      • >Joka lähtöön Käln hotellista majataloon. Itse asuin siinä välimuoros 300patia yö. Oli jääkaappi ilmastointi televisio eli kaikki ok.


    • toivottavasti kohta

      Laitoin Seiska lehdelle juttuvinkin. Tekevät selvityksen Sika Amaliasta.

      On se sen verran jos Moskaa kirjoitellut ja kansakin alkaa tunteä palstahäirikön.

      • TUO OSTETAAN !!

        laitoitko otsikkovinkiksi:

        LAMPAANPOLKIJAT SUOMI SIAN KIMPUSSA !!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe