Feral Heart

InnaGRAUH

Feral Heart on virallinen korvaava peli KovuLKD:n vanhalle pelille, Impressive Titlelle. Tämä peli ottaa Impressive Titlen paikan ja sisältää enemmän toimintoja ja ekstroja.

Impressive Titlestä poiketen voit nyt luoda leijonan (tai muokattuna jonkin muun kissaeläimen) sijasta MYÖS suden (tai muokattuna jonkin muun koiraeläimen). Voit kierrellä Feral Heartin maailmassa, chattailla muiden pelaajien kanssa ja roolipelata ryhmissä.

Hahmostasi saa luotua hyvinkin erikoisen, voit koristaa hahmosi turkkia kirkkaillakin väreillä ja erilaisilla kuvioilla kuten tiikerinraidoilla, eri kissaeläinten täplillä, kelttiläisillä solmuilla ja spiraaleilla. Mikä parasta, voit luoda useita hahmoja ja päättää millä niistä ikinä pelaatkin.

Itse siis pelaan tuolla Feral Heartissa - käyttäjätunnukseni on InnaGRAUH ja ensisijainen pelihahmoni on leijonan ruumiissa oleva kelttiläisillä solmuilla koristettu naaras nimeltä Fuwen.
Liittykää toki ja ilmoitelkaa mulle.

34

1963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxx

      Mistä pelin voi ladata???????

    • ArokaiBlogFan
      • ujokaali

        Tiedän, että viestisi on aika vanha, mutta jos koskaan näet tätä viestä niin voisitko kertoa tästä Arokaista ja tämän ilmestymisajasta tähän. Minut löytää myös FeralHeartista samalla nimimerkillä jolla tämän olen kirjoittanut.


    • help me!

      voiko joku auttaa mua, mulla on sellane ongelma kun yritän kirjottaa nii se kirjautuu koko pelistä pois. :((

      • älä ääkkösiä

        Elä käytä ääkkösiä


      • vivetasplits

        Älä käytä ääkkösiä, sillä ne kaatavat koko pelin automaattisesti. Ja sitähän et välttämättä halua. :D


    • J the lucky rock2

      APUA!!! Toi Feral Heart vaikuttaa tosi kivalta, ja haluisin ladata sen! Onkse ilmanen ja tuleeko siitä bugeja tietsikkaan(äiti raivoaa jos tulee bugeja koneelle)! Voinhan tulla tänne apua pyytää!? Kivalta peliltä vaikuttaa...
      HALUUN SEN!!!

      • soulcat1

        se on ilmanen en tii onko siinä bugeja mut hyvä peli voi valil lagata


    • J the lucky rock2

      Plus, pitääks mun ladata ensin "FeralHeart Game Setup"? Pitääkö olla ensin rekisteröityny sinne, että sais ladata sen pelin? Se rekisteröitymis juttu on kiinni just nyt, joten lataanko pelin? Onks kaikki maksullista? WolfQuestissa sentään oli selvästi, että se on ilmanen... APUA!

      • sdadafesfsfcfsfsa

        Peli on ilmainen ja voit kai ladat sen ilman että rekisteröidyt, mutta et pysty pelaamaan moninpeliä ilman että olet rekisteröitynyt. Siellä on rekkaaminen aina silloin tällöin kiinni että ei hirveästi hyökkää uusia pelaajia koko ajan foorumille/peliin, ja sitä availlaan aina silloin tällöin joten kannattaa aina muutaman kerran päivässä katsoa onko rekisteröityminen auki.


      • A.M Wolf <3
        sdadafesfsfcfsfsa kirjoitti:

        Peli on ilmainen ja voit kai ladat sen ilman että rekisteröidyt, mutta et pysty pelaamaan moninpeliä ilman että olet rekisteröitynyt. Siellä on rekkaaminen aina silloin tällöin kiinni että ei hirveästi hyökkää uusia pelaajia koko ajan foorumille/peliin, ja sitä availlaan aina silloin tällöin joten kannattaa aina muutaman kerran päivässä katsoa onko rekisteröityminen auki.

        Ku mä pelaan Impressive world-ia ni mi en enää voi pelata sitä, koska sillon kun a olin kirjautumas peliin nise peli pysähty eikä auennu


    • J the lucky rock2

      Oon rekisteröityny mut en voi pelata! Se sanoo et salasana tai käyttäjänimi on väärä. Kirjotan oikein ja oon vaihtanu salasanaa ja tehy kaikkeni mut mikää ei toimi! Mitä mä teen?! :'(

    • avuton2

      Menen peliin, ja juoksen. Kun käytän juttelussa ä kirjainta, heittää se minut ulos pelistä. Mutta jos en käytä ä-ö kirjainta, heittää tämä hetken päästä minut uudelleen ulos.. mikäköhän mahtaa olla?
      Eikö koneeni jaksa pyörittää pelia vai?

    • J the lucky rock2

      en oo ikinä pelannu pelii, mut veikkaan et se ei ota ä:tä eikä ö:tä... Niitä kirjaimia ei tunnisteta Amerikassa. Feralheart on amerikkalainen peli(uskoisin).

    • Mullakin on se demmetin ongelma että haluisin rekisteröityä mut se rekisteröitymis jutska on aina kiinni :"( osaako kukaan sanoo mihin aikaan se suunilleen avataan? (Tai minä kuukautena tai minä vuonna..... PLEASE??? HELP MEEE :((

    • fh nimi:samup

      ei saa käyttää äö tai å kirjainta tai se crashaa se peli .ja siellä joskus lukee että Registration Closed, Try Later
      sillo ei pysty kirjautuu ite kirjauduin yöllä ni se toimi

    • hirameFH

      Oon Ferkus Hirame pyytäkää kamuks!

    • Haamuli1

      Hei, miten ton arokain voi ladata? Oon ettiy joka paikasta mutta en löydä....

    • Kettu747

      Se Arokai ei ole vielä valmis. Arokaista on tehty semmoinen demo missä voi tehdä suden MUTTA sillä ei voi pelata tai mitään. Ja jos Arokai on samanlainen multiplayer kuin FeralHeart, niin aikaa voi mennä ihan ihan hirveesti.
      -kett

    • feral3

      Latsin sen mut mulla on ongelma haluun rekisteröityy mutta siinä on että Registarion closed, Try again later :(

      • ÄRSYTTÄVÄÄ

        Mul on ihansama ongelma
        mulla on jo tyyppi suunniteltuna päähän ja en saa feral heart tii pois päästä ärgh.. Tuntuis että joku ois siellä 24tuntia piitäis varmaan kokeilla yölllä mutta en jaksa olisin silloin nukkumassa jo


    • naje1

      mulla sama niinkö feral3 :(

    • ärsyttää2083

      Mitä ohjelmaa tarvitaan jotta tätä voi pelata? Omalla koneellani ei aukea. Ja pitäisikö rekisteröityä ennen kuin lataa (download vai torrent) ? :o huoh, niin paljon kysymyksiä ...

    • Memsu :D

      Minä voin auttaa vain siinä, että jos on erehtynyt käyttämään feralissa ä:tä tai ö:tä, ja se heittää pihalle, ja kun yrittää tulla takaisin, vähän ajan päästä käy samoin, vaikkei olisikaan painanut niitä enää. Ratkaisu: Älä mene samalle tyypille, vaan käy ensin jollain toisella eläimelläsi. Kun menet takaisin, se ei enää tee niin. (Ellet paina taas ääkkösiä...) Niin, ja feraliin ei voi rekisteröityä joskus siksi, että liiallisten uusien käyttäjien takia feral lagaa KAIKILLA. Siksi ylläpitäjät rajoittavat rekisteröitymistä. (Senkin takia, että jos jotkut ei enää käy feralissa, yp:t yrittävät poistaa niitä...)

      Minut löytää feralista nimimerkillä Memsu, eli pyytäkääs kaveriksi. ;) Otan mielelläni vastaan rope seuraa, ja käyn feralissa melkeinpä joka päivä.

    • Sirppaowo

      Olen tehnyt sen käyttäjän ja ladannut ne kaiken maailman jutut, mutta se ei suostu kuitenkaan avaamaan sitä. Kun koetan hyväksyä hahmoani siihen tulee jotain "error 401"... Tietääkö kukaan mitä pitäisi tehdä? D:

      • Anonyymi

        Tuo 404 error on hackeri. Nykyään 2021 se on nyt poissa.


    • miksi en pääse feral

      kun mä yritän päästä feral heartiin niin tulee aina jotain että serverit on varattuna,tai ei pääse sisään ees koko sivulle;(

      • jotain mitä haluun tehä

        On niin tylsää että kerran raivostuin odotellessa ja purin vihani toisen pelin pelaajille ja Se siitä nyt feral heartin vuoro no kokeilen
        aina joskus jos pääsisin pelaamaan tänään aijon kokeilla uudestaan toivottavasti pääsisin luomaan edes. Oman hahmon ja olen suunnitellut sen hahmonkin niin huolellisesti annan niitä nyt no ekaksi tietenkin nimi on viro,tunto merkit turkki on musta ja mahassa onn volkoista ja hännänpäässä on myös valkoista ja on susi tyttö


    • Nyt pelaamaan..ehkä

      Latasin pelin koneelle ja olin niin innoissani, että pääsisin aloittamaan. Mutta sitten...Registration Closed, Try Later,
      tietokoneen hiiri lensi päin seinään (melkein)
      Milloinkohan tämäkin alkaa taas toimia?

    • Kyselijähh

      Miten ja missä saa tehtyä tunnukset? Latasin pelin äsken mut en pääse pelaamaan kun ei ole tunnuksia (ja rekisteröityminen on suljettu).

    • laww1

      Rekisteröitymisestä sen verran, se aukeaa aina öisin joskus 02.00 aikoihin. Itse en ole varma minäpäivinä se aukeaa, sillä ei ole auki joka yö. :)

    • Sara969

      Registeröityminen avautuu 2:00 tai 6:00 vähän ikävät noi ajat mutta nyt on tullut semmoinen että pystyy 9:00 aamulla :D sunnuntaisin klo 23:00 ne avautuu tosi randomisti! D: jos et pysty lataamaan peliä se on registeröitymisestä kiinni, eli ensin pitää registeröityä sitten pystyt samalla lataamaan pelin ja menemään onnlineen :)

      • Anzilla

        Muuten millon voi pelata feral hearttii koska en voi pelaa vaikka rekisteröidyin ):


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe