Näin naisen siellä töissä beskussa
Besku,oulussa 23.7.2011
4
159
Vastaukset
- f4ck
ei se nyt ole maailmanvaikeinta oppia viittomaan, jos omaa ihan normaalin älykkyyden nii kyllä asioita oppii. Se taas ett moni ei opi johtuu siitä ettei niitä edes normaalilla älykkyydellä varustettuja oo niin tiheessä. Joten en usko ett oli mitenkää kiinnostunu, harvoin duunissa ehtii ihastuu. Mullakin on kuuro kaveri ja osaan muutamia viittomia, ei se ole aina niin harvinaista sekää taito.
Mun mielestä vois joskus ottaa ystävällisyyden ihan sellasenaa eikä aina kelaa että onko ihastumista, se antaa aika epätoivosen kuvan ku alkaa miettii onko se ihastunu ku toinen tekee duuninsa hyvin.- kuuro "siideri"
joo.hmm..se on hieno juttu ku se oppi nopeasti niin hyvin niin kai hämmästyin.. ei tietenki voi töissä heti ihastua toiseen :D mutta mä kai ihastui se oppi hyvin ja uskalsi heti viitoa. :) kyllä mä kai sekosin kun mä oo just eronnut siks mä o.O...mutta oot kyllä oikeassa ei se ehtii kiinnostua toisesta ku se töissä. Minusta oli ihan kiva katsoa ku se oppi hyvin ja teki hyvä työ,, Olis hyvä palvelu kuuroille asiakkaille jos se alkaa opettelee viittomakieltä työtekijä kiinnoistais.
- pampulabi
Becksun naistarjoilijat on heteroita..
- Realisti lesbo
Säälittävää... nää jotkut lesbot jotka heti iha tohkeissaan kun nätti naismyyjä ystävällinen heille! Vaikuttaa ihan yhelt mun tutult, luulee aina millon kenenkin heteronaisen olevan kiinnostunut hänestä, jos nainen on vaan ystävällinen.
Sitäpaitsi joistain heteromimmeistä on kivaa vähän flirttailla lesbon kanssa, varsinkin jos tämä on poikamainen. Voi sitten heterokavereille retostella kuinka lesbotkin käyvät ihan kuumina häneen! Aikuistu ap. ja eti kaltaistasi seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944