Eli on tullut uusi suomalainen minecraft servu, joka on 24/7 auki. (SMP)
Saa tulla vapaasti pelailemaan, kunhan et grieffaa.
Servun omistaa: Suomenlippis
Servun ip: Prohotelli.net
Servussa käytössä rahat joita on alussa 100$ Ja vihollisten tappamisesta saa lisää rahaa, jolla voit ostaa esim timantteja yms.
Tervetuloa kaikki pelailemaan
PS: Habbo retroista kiinostuneille:
Liity Prohotelli.net jo tänään, paras suomalainen habbo retro.
24/7 Auki!
Wired toimii!
300-400 kävijää päivittäin !
Kolikoita saa alussa paljon ja 15min välein tulee aina tuhat kolikkoa lisää!
Ystävälliset staffit!
Suomalainen minecraft servu 24/7 LUE
9
361
Vastaukset
- UusMcPelaaja
pelaan pro hotellii :D ja koitan servuu
- Kake ft paprika
Mm.. Kyllä pitää testaa..
- asdasdasdgdfgfgjfghj
eihä tää toimi!
- ei toimi ei
ei tää toimi!! tos lukee:connection timed out:connect.!!!!!"!!!!!!!
- pakke4321
ei toimi
- joku jonne (es)
no lool
- u are bitch
bitch
- ownage12345
Whahahahah, omistaja on "grieffannut ja aika pahastikin" MuroCraftissa...
"Mullehan tuli bannit kun grieffasin.. ja aika laajastikkin :S Joo olen pahoillani nykyään tajuan miten rasittavaa on jos joku grieffaa. Olen oppinut läksyni. Terveisin suomenlippis
/-Hahmoni siis suomenlippis" - SAVOKRAFT
TULKAA SAVOKRAFTIIN !!
cRACKIT EI PÄÄSE, VAAN PREMIUMIT
KAIKKI SAVOKRAFTIIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379