Sain tänään Cyma AKs74u aseen, ja olen useilta kuullut että "tulenvalitsin-vipu"
on hirveän löysällä ja pyörii jopa 360º. Niinpäniin, mulla on ollut ase noin 4h, ja tulenvalitsin on uhkaavan löysällä. Tietääkö kukaan, että mistä sitä saisi kiristettyä? Olen lukenut näitä palstoja, ja muissakin AK- aseiden tulenvalitsimessa on ollut kyseinen ongelma.
Cyma AKs74u tulenvaihdin-ongelma.
9
317
Vastaukset
- DoubleCyma
Joo, nyt se pyörii 360º ja varmistin ei toimi...
- S.T.A.L.K.E.R.
Tulenvalitsimen alla olevat rattaat ilmeisesti poissa paikoiltaan tai niiden hampaat ovat rikki. Avaa ase ja varmista asia. Kokeile ensin kiristää valitsin ottamalla sen takaosassa oleva nuppi pois ja kiristämällä ruuvi sen alla.
Jos ei toimi, niin avaa ase ja tarkista rataiden eheys. - -meibee-
Suosittelen kysymään airsoft liikkeestä Esim. Proairsoft
- anttiasd
älä rupee koko pyssyy avaa pyöritä vaan sitä valitsinta kunnes se irtoo kokonaan sitte kiristä sen ruuvi ja pistä paikolleen valitsin mulla toimi
- Hop
Ei tarvitse valitsinta ottaa irti, kiristää sen ruuvin vaan.
- konkari 98
siin tulen valitsimes on semmone pieni metalline suojus ja sen alla on se ruuvi mikä pitää kiristää väännä se suoja irti linkkuveitsel mä korjasin sen sillee
- :(l):<3
samoin,vaikka aseena toimi AK beta. Ei se niin vaikeeta oo. :(l):
- adaadawsdawd
voiko jousi käyttönen rynkky ampua sarjaa
- Nautilus2K
Ei voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891