Cyma AKs74u tulenvaihdin-ongelma.

DoubleCyma

Sain tänään Cyma AKs74u aseen, ja olen useilta kuullut että "tulenvalitsin-vipu"
on hirveän löysällä ja pyörii jopa 360º. Niinpäniin, mulla on ollut ase noin 4h, ja tulenvalitsin on uhkaavan löysällä. Tietääkö kukaan, että mistä sitä saisi kiristettyä? Olen lukenut näitä palstoja, ja muissakin AK- aseiden tulenvalitsimessa on ollut kyseinen ongelma.

9

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoubleCyma

Joo, nyt se pyörii 360º ja varmistin ei toimi...

• S.T.A.L.K.E.R.

Tulenvalitsimen alla olevat rattaat ilmeisesti poissa paikoiltaan tai niiden hampaat ovat rikki. Avaa ase ja varmista asia. Kokeile ensin kiristää valitsin ottamalla sen takaosassa oleva nuppi pois ja kiristämällä ruuvi sen alla.
      Jos ei toimi, niin avaa ase ja tarkista rataiden eheys.

• -meibee-

Suosittelen kysymään airsoft liikkeestä Esim. Proairsoft

• anttiasd

älä rupee koko pyssyy avaa pyöritä vaan sitä valitsinta kunnes se irtoo kokonaan sitte kiristä sen ruuvi ja pistä paikolleen valitsin mulla toimi

• Hop

Ei tarvitse valitsinta ottaa irti, kiristää sen ruuvin vaan.

• konkari 98

siin tulen valitsimes on semmone pieni metalline suojus ja sen alla on se ruuvi mikä pitää kiristää väännä se suoja irti linkkuveitsel mä korjasin sen sillee

• :(l):<3

samoin,vaikka aseena toimi AK beta. Ei se niin vaikeeta oo. :(l):

• adaadawsdawd

voiko jousi käyttönen rynkky ampua sarjaa

• Nautilus2K

Ei voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      102
      6651
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      369
      6221
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3093
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2574
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2225
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1365
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe