Sain tänään Cyma AKs74u aseen, ja olen useilta kuullut että "tulenvalitsin-vipu"
on hirveän löysällä ja pyörii jopa 360º. Niinpäniin, mulla on ollut ase noin 4h, ja tulenvalitsin on uhkaavan löysällä. Tietääkö kukaan, että mistä sitä saisi kiristettyä? Olen lukenut näitä palstoja, ja muissakin AK- aseiden tulenvalitsimessa on ollut kyseinen ongelma.
Cyma AKs74u tulenvaihdin-ongelma.
9
282
Vastaukset
- DoubleCyma
Joo, nyt se pyörii 360º ja varmistin ei toimi...
- S.T.A.L.K.E.R.
Tulenvalitsimen alla olevat rattaat ilmeisesti poissa paikoiltaan tai niiden hampaat ovat rikki. Avaa ase ja varmista asia. Kokeile ensin kiristää valitsin ottamalla sen takaosassa oleva nuppi pois ja kiristämällä ruuvi sen alla.
Jos ei toimi, niin avaa ase ja tarkista rataiden eheys. - -meibee-
Suosittelen kysymään airsoft liikkeestä Esim. Proairsoft
- anttiasd
älä rupee koko pyssyy avaa pyöritä vaan sitä valitsinta kunnes se irtoo kokonaan sitte kiristä sen ruuvi ja pistä paikolleen valitsin mulla toimi
- Hop
Ei tarvitse valitsinta ottaa irti, kiristää sen ruuvin vaan.
- konkari 98
siin tulen valitsimes on semmone pieni metalline suojus ja sen alla on se ruuvi mikä pitää kiristää väännä se suoja irti linkkuveitsel mä korjasin sen sillee
- :(l):<3
samoin,vaikka aseena toimi AK beta. Ei se niin vaikeeta oo. :(l):
- adaadawsdawd
voiko jousi käyttönen rynkky ampua sarjaa
- Nautilus2K
Ei voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1465347Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1055090Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka534315Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123801Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden623730Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle323634Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553383- 1952414
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261269