Aseen tukki pitäisi teettää mittatilaustyönä. Jossain Pohjois-Savossa (Suonenjoella, Rautalammilla?) on kuulemma yksi hyvä mutta tietääkö kukaan kuka se on? Mitähän halikon perä maksaa?
Asepuuseppä hakusessa
ysikymppi
4
4233
Vastaukset
- Pyy pivossa
Tiedän ketä tarkoitat. Asepuuseppä Mikko Voutilainen on tehnyt minulle hyvät perät haulikkoon ja kivääriin. Suonenjoella asuu. Maksaa 300 - 400 euroa.
- TikkanaPaikalla
Kuhmossa Immonen tekee loistavaa jälkeä, tosin joutuu jonottelemaan.
- Paluuperä
Asepuuseppä Mikko Voutilainen on tehnyt vuosikymmeniä aseiden tukkeja Suonenjoella. Teetin juuri äsken haulikkoon mittatilaustyönä. Aikaisemmin on tehnyt kivääriin minulle ja kaverille.
- Anonyymi
Mikko Voutilainen teki minulle 35 vuotta vanhaan Sako foresteriin poskipakan.
Tulos oli mahtava. Suosittelen.
26.09.2019.
KARI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854