Ketkä on menossa Kaivopuisto konserttiin 12.6?
Mä meen...
Kertokaa mulle esiintyyks siel Pikku g?!
Kiitos niille etukäteen jotka tietää ja kiitos myös niille jotka vastaa muuten tähän viestiin.
Kaivari...
17
1178
Vastaukset
- Meri
Mä oon menossa neljän kaverin kanssa... Pikku G ei esiinny kaivarissa, ainakaan siitä ei ole ilmoitettu...
- Meikkis
myö tullaan kamujen kera jammaileen kaivopuiston ilitaan..hehöö..sovitaanko reffit? olen muuten jäpikkäinen..12 wee..hehöö
- Emppu...
Meikkis kirjoitti:
myö tullaan kamujen kera jammaileen kaivopuiston ilitaan..hehöö..sovitaanko reffit? olen muuten jäpikkäinen..12 wee..hehöö
Ai mikä oot?
Sori, en oikein tajunnu...:)
Meen sinne mun kaverin kans ja oon 13...
Nähään jos nähään!:) - Lexus_neksus
Meikkis kirjoitti:
Onko kellään tietoo tai jotai epävirallist huhuu kuka vois olla tänä vuonna yllätysesiintyjä..? viime vuonna ricky martin.. Britney Spears esiintyy perjantaina Tukholmassa, joten se vois olla mahollinen.. vaikkakin aika kaukaa haettu..
- Emppu...
Lexus_neksus kirjoitti:
Onko kellään tietoo tai jotai epävirallist huhuu kuka vois olla tänä vuonna yllätysesiintyjä..? viime vuonna ricky martin.. Britney Spears esiintyy perjantaina Tukholmassa, joten se vois olla mahollinen.. vaikkakin aika kaukaa haettu..
Luin jostain, et se yllätysvieras ois se venäläinen tyttötrio Nu virgos (en tiiä kirjotetaaks se noin.)
Sit oli joku muuki, mut en muista kuka se oli.
Joo, Britney Spears se ei oo... - lexus_neksus^
Emppu... kirjoitti:
Luin jostain, et se yllätysvieras ois se venäläinen tyttötrio Nu virgos (en tiiä kirjotetaaks se noin.)
Sit oli joku muuki, mut en muista kuka se oli.
Joo, Britney Spears se ei oo...niin toi Nu Virgos on ollu esiintyjäluettelossa jo aika pitkään... eli en lukisi sitä yllätysvieraaks... ei kukaan viimevuonnakaan uskonu/tienny että ricky martin tulis esiintyy.. paitsi mä sen kyllä tiesinki... mut se oli niinku yllätysvieras... ja pari vuotta takaperin oli shakira...
- Missy M
lexus_neksus^ kirjoitti:
niin toi Nu Virgos on ollu esiintyjäluettelossa jo aika pitkään... eli en lukisi sitä yllätysvieraaks... ei kukaan viimevuonnakaan uskonu/tienny että ricky martin tulis esiintyy.. paitsi mä sen kyllä tiesinki... mut se oli niinku yllätysvieras... ja pari vuotta takaperin oli shakira...
Eräs tuttu tossa ennusti/ties (?), et tänä vuonna ei oliskaa yllätysvierasta. Vähän niiku yllätyksenä, heh.. Nu Virgos se nyt kyl ei ainakaa voi olla. Mitä yllätystä siin on, et trion nimi on ollu esillä esiintyjälistalla joka käänteessä.
- Lexus_neksus^
eli vastatkaa kuka yllätysesiintyjäks tänä vuonna...
ps. oon joo itekki tulos kaivarii..- Tiedän
Kaveri on NRJ:llä töissä ja kertoi.
- Lexus_neksus^
Tiedän kirjoitti:
Kaveri on NRJ:llä töissä ja kertoi.
jos tiedät niin kuka se sitten mahtaa olla..?
- manu
Ei tule yllärivierasta.Luin virallisilta sivuilta ettei kytät tykkää semmosesta, joten semmost ei oo
- tippa
ei pikku gee esinny siel,onneks.. (:
mut nähään siel- Dreamer
Mäkin meen.. Voitin kuljetuksen tampereelt sinne ja takasin (: Mitäs hauskaa tänä vuonna meinaatte ottaa mukaan? itellä oli viime vuonna samppi sateenvarjo :)
- anzelina
minä olen tulossa oikein tampereelta asti.
- LostSouls
Mä oon tulos kamujen kaa myös sinne. Täs on muuten esiintyjälista:
15.00 Negative
15.35 Hanna Pakarinen
16.10 Tik Tak
16.40 Bomfunk MC's
17.10 Nu Virgos
17.35 Neljä Ruusua
18.15 Antti Tuisku
18.40 Jonna Tervomaa
19.10 Technicolour
19.40 E-Type
20.10 Kwan
- Emppu...
Ihanaa, et näin moni on vastannu tähän viestiin!
Ja kiitos LostSoul sulle tost listast.
Nyt kun toi Kaivari lähenee entisestään, ni kysyn teiltä, et millasen joukon kans ootte menossa sinne? (Nimiä ei tarvii kertoo!) :)
Meettekö esim: Perheen kans, poikaystävän vai tyttö jengin kans?
Ite meen mun yhen kaverin kaa...
Kiitos etukäteen jos jaksatte vastata!- ZuMMer
..kavereitten kaa!! Mun lisäksi ainakin yksi tyttö ja sitten vielä todennäköisesti iso porukka jätkiä. Tai no ainakin 4 pojua! :) Mutta tosiaan jengi saattaa vielä muuttua, kun tullaan täältä vähän kauempaa niin joku saattaa muuttaa mieltään ja tulla vielä mukaan tai sitten joku saattaa jäädä pois. Mutta ihan varmaa on että kaksi tyttöä on tulossa, eli mä ja mun kamu! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234