Yli kahden viikon jälkeen, yhä jatkuvan pissahädän tunteen kourissa siis mennään. Alan olla jo epätoivoinen ja toivoisin kommentteja mitä minun kannattaisi seuraavaksi tehdä. Ensiksi taustoja:
Pari viikkoa sitten aamulla pissalla käydessäni ja pöntöltä noustuani tunsin kuinka minua pissatti taas, ihan kuin rakkoon olisi vielä jäänyt jotain. No kävin pöntöllä toisen kerran mutta tuli vain pari tippaa. Tällä kertaa myös vihlaisi hieman. Päätin lähteä päivystykseen näytille sillä arvelin saaneeni (minulla ei ole ennen ollut virtsistä) virtsatietulehduksen. No, testit osoittautuivat negatiivisiksi ja minun käskettiin tulla uudestaan jos runsas juominen ei auttaisi.
Selvisin sunnuntai-iltaan asti kunnes aloin pissata verta, kivut olivat kamalat ja pissahätä oli jotain aivan kamalaa. Pika-Crp ei ollut koholla, mutta virtsan pikaviljelyssä löytyi koli-bakteeri ja sain viiden päivän antibioottikuurin.
Antibioottikuuri loppui viikko sitten, kipu virtsatessa hävisi mutta jatkuva pissahädän tunne ei. Kävin kuurin loppumisen jälkeen kontrollissa ja tällä kertaa virtsanäyte oli taas puhdas. Valitin ettei pissahädän tunne ole mennyt ohi ja käskivät siellä vain juoda runsaasti että kyllä se siitä.
Tuli tietenkin mieleen että jos se on sittenkin jokin sukupuolitauti ja testeissä on nyt käyty pari päivää sitten. Tulokset tulevat viikon päästä eli sinne asti saa vielä kärsiä. Mutta mitä sitten jos nekin ovat negatiiviset? Kai sitä pitää lähteä lääkäriin selvittämään tilannetta.
Voiko olla mahdollista että sairastaisin yhä virtsatietulehdusta mutta niin lievänä ettei näy pikatesteissä? Anyone?
Virtsatietulehdus hoidettu mutta oireet jatkuu?
--------
0
428
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255