Yli kahden viikon jälkeen, yhä jatkuvan pissahädän tunteen kourissa siis mennään. Alan olla jo epätoivoinen ja toivoisin kommentteja mitä minun kannattaisi seuraavaksi tehdä. Ensiksi taustoja:
Pari viikkoa sitten aamulla pissalla käydessäni ja pöntöltä noustuani tunsin kuinka minua pissatti taas, ihan kuin rakkoon olisi vielä jäänyt jotain. No kävin pöntöllä toisen kerran mutta tuli vain pari tippaa. Tällä kertaa myös vihlaisi hieman. Päätin lähteä päivystykseen näytille sillä arvelin saaneeni (minulla ei ole ennen ollut virtsistä) virtsatietulehduksen. No, testit osoittautuivat negatiivisiksi ja minun käskettiin tulla uudestaan jos runsas juominen ei auttaisi.
Selvisin sunnuntai-iltaan asti kunnes aloin pissata verta, kivut olivat kamalat ja pissahätä oli jotain aivan kamalaa. Pika-Crp ei ollut koholla, mutta virtsan pikaviljelyssä löytyi koli-bakteeri ja sain viiden päivän antibioottikuurin.
Antibioottikuuri loppui viikko sitten, kipu virtsatessa hävisi mutta jatkuva pissahädän tunne ei. Kävin kuurin loppumisen jälkeen kontrollissa ja tällä kertaa virtsanäyte oli taas puhdas. Valitin ettei pissahädän tunne ole mennyt ohi ja käskivät siellä vain juoda runsaasti että kyllä se siitä.
Tuli tietenkin mieleen että jos se on sittenkin jokin sukupuolitauti ja testeissä on nyt käyty pari päivää sitten. Tulokset tulevat viikon päästä eli sinne asti saa vielä kärsiä. Mutta mitä sitten jos nekin ovat negatiiviset? Kai sitä pitää lähteä lääkäriin selvittämään tilannetta.
Voiko olla mahdollista että sairastaisin yhä virtsatietulehdusta mutta niin lievänä ettei näy pikatesteissä? Anyone?
Virtsatietulehdus hoidettu mutta oireet jatkuu?
--------
0
524
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..71600