Oon alkanu miettii että millanen terkkarin tai lääkärin tarkastus on seiskalla? onko se vaan perus ryhtti tarkastus vai enemmän? Esim. pitääks ottaa rintsikat pois??? Mulle toi on nimittäin aika iso juttu..Sain traumat kutosella kun se kurkki alkkareihin ja käski nostaa liivejä.. Niin ja se oli mies!! Ja se ei ees kysyny lupaa saako alkkareihin kattoo. Oliks muilla tollain? Oon kuullu että monissa kouluissa on nais lekuri.. Toivoisin nopeesti vastauksii!!! =D :O KIITTI!!!!!
seiskalla?!!
11
311
Vastaukset
- N0 W0RRIES!
Eiköhän se ole ihan perustarkastus. Multa ainakin kyseli ihan suullisesti, että kasvaako karvoja ja onko murrosikä alkanut normaalisti jne. ilman mitään strippaamisia. Jos et halua näyttää sille paljaita rintoja ja se pyytää riisumaan niin sano sille, ettet halua riisuutua sen edessä. Ei sun ole mikään pakko stripata sen edessä, tosin kun hetkeksi hiljennyt miettimään sitä hommaa ihan rauhassa ja kiihkoilematta niin tajuat, että se tekee vaan työtään eikä siinä lääkärin/terkkarin edessä riisumisessa ole mitään ihmeellistä.
- pelkääjä!!!
Kiitti vastauksesta.. =D
meillä oli kuutosella mieslekuri ja se oli hirveetä!!!! seiskal oli mun muistaakseni iha perus juttui=))
- FWFJOIGB.
Ahah oon ylpee meen ysille tänä syksynä mut anyway ;D
Sait jo vastauksen kyl mut iha sama laitan tän oman kuitenki;
Mulla seiskal terveystarkastukses oli näkö, värinäkö, kuulo, ryhti (sain ainaki pitää rintsikat ku se katto sen:D) ja hemoglobiini, ei muuta. - Endokrino
Kenenkään intiimialueita ei saa tutkia ilman tutkittavan omaa suostumusta, koska intiimialueet kuuluvat yksityisyyden suojan piiriin. Tämä koskeen myös alaikäisiä (pikkulasten tutkimiseen luvan voi antaa myös huoltaja).
On kuitenkin hyvä suostua myös näihin tutkimuksiin, koska tällöin voidaan parhaiten todeta mahdolliset kehityshäiriöt ja tarvittaessa ohjata jatkotutkimuksiin ja hoitoon.
Ilman tutkittavan lupaa voidaan intiimialueita tutkia vain pakkokeinolaissa sallituissa tilanteissa, ja silloinkin vain tiettyjen viranomaisten toimesta tietyissä rikosepäilyissä, kuten esim. huumekätkentäepäily. - traumoja
mulla oli 5lk ihan järkky tarkastus, ensin se katto alkkareihin, ja sit se käski ottaa ne pois, ja alko tunnustelee alapäätä :s se oli jotain niin järkyttävää, en tajuu miten ne saa luvan semmosee (seoli mies D:) niiku alko painelee sieltä ja tunki sormee (ihan tosi vähä) sinne :(
- Provvoootrolliii
Provoiluhälytin laukesi..
- jokunen vaaan
hajossss :DDD luin eka 'pervoiluhälytin' :DD
- jannnnaaa
Meil oli seiskalla iha normi tarkistus, pituus, paino, hemoglobiini..ja sit niinku "iho", tai en oikee osaa selittää, sillee vaa niinku katottii et onko hyvä iho ja sillee..:D kuulostaa oudolta mut en osaa selittää :D entiiä sit mitä nytte kasilla tulee, mut luulenpa et iha normi tarkistus. ja meil on kiva terkka, se tekee ne tarkistukset (= ja en kyl suostuis alusvaatteiden riisumiseen :s
- tytsy97
Oon menos seiskalle, ja meil oli kans ihan normi tarkastus ennen seiska luokalle menoa. Piti vaa jättää alusvaatteet päälle.. onneks ei tartten riisuu enempää :P (onnex oli nainen koululääkärinä :o)
- 321354gfdgfd75
Meillä ei ollu ennen kasi luokkaa mitään ihmeellisempiä tarkastuksia, mutta kasilla sitten piti ottaa housut veke ja näytellä omaa alapäätään tarkastajalle(nainen). Siinä se sittä katteli ja kirjaili jotain. Olen siis poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138