Launeen Prisma

miinusta.

On mennyt kyllä alaspäin. Uusi Prisma Ravintola on todellinen pohjanoteeraus. Mihin hävisi kunnon Hesen hampurilaiset, Presson kahvit ja leivonnaiset, Rosson hyvät pizzat? Nykyinen paska on kuin joku ruokatehdas. Parkkihallikin aika turha, virolaisin käsin rakennettu, muuten ihan ok, mutta eipä tuo Prisma paremmaksi ole muuttunut. Eipä paljoa huvita tuossa paikassa käydäkään enää. Eiköhän Siwa ja Valintalato ole ihan hyvä valinta.

11

1891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaisaKolmonen

Hinnat olivat selkeästi kalliimmat ainakin ruokapuolella kuin Tampereen Prismoissa. Valikoima ja asettelu erittäin hyvät.
      Parkkihalli oli hyvä, tenkin satunnaiselle vierailijalle.

Siwa ja Valintalo lienevät huomattavasti kalliimpia kuin Prisma.

• miinusta.

Lienevät kalliimpia, mutta itse olen niin kyllästynyt noihin megahypermarketteihin jo. Epämääräistä junttiporukkaa siellä pyörii ja kyyläileviä katseita, pitkät käytävät :( Olen todennut, että Keskustan palvelut riittää mulle, ei tarvitse mennä bussilla jonnekin Launeelle. Vaikka Siwat, Valintaladot ovatkin tunnettuja ryöstöistään, niissä on kohtuu rauhallista, eikä porukka kyylää. Tosin S-Marketkin käy. Uusi Prisma Ravintola täysi pohjanoteeraus. Mielelläni en enää Prismaan, Sittariin astu.

• 19+18
        miinusta. kirjoitti:

Lienevät kalliimpia, mutta itse olen niin kyllästynyt noihin megahypermarketteihin jo. Epämääräistä junttiporukkaa siellä pyörii ja kyyläileviä katseita, pitkät käytävät :( Olen todennut, että Keskustan palvelut riittää mulle, ei tarvitse mennä bussilla jonnekin Launeelle. Vaikka Siwat, Valintaladot ovatkin tunnettuja ryöstöistään, niissä on kohtuu rauhallista, eikä porukka kyylää. Tosin S-Marketkin käy. Uusi Prisma Ravintola täysi pohjanoteeraus. Mielelläni en enää Prismaan, Sittariin astu.

onneksi sitä saa itse valita missä käy :)

kiitos ettet tule tukkimaan käytävää jäädessäsi kyyläämään muiden tekemisiä!

• miinusta.
        19+18 kirjoitti:

onneksi sitä saa itse valita missä käy :)

kiitos ettet tule tukkimaan käytävää jäädessäsi kyyläämään muiden tekemisiä!

anteeks vaan mutta kävelen aika helvetin nopeasti ympäri prisman käytäviä, että pääsen nopeasti, todellakaan jää mölläämään muita.

• hyvä kauppa Prisma

Äähhähää, kaupassa epämääräistä junttiporukkaa ja kyyläileviä katseita. Eikö siellä ole tapana käydä ostoksilla eikä arvostella ihmisiä? Tässäkin tapauksessa arvon aiempi mielipiteen osoittaja lienee se pahin juntti ja kyylääjä.

• Anonyymi

Väriä syksyyn.

• Anonyymi

Se parkkihalli on edelleenkin todellinen pohjanoteeraus. Porukka röökaa ja tumppaa ympäriinsä vaikka metrin päässä kiellettäisiin tupakointi. Taksit tyhjäkäyttävät moottoreitaan kulkuväylillä vaikka merkitty odotuspaikkakin olisi. Stevarit on kopissaan ja tulevat näkyviin vasta kun joku pyytää hakemaan tyhjät ostoskärryt takaisin. Vapisevia narkkareita tonkimassa roskiksia...

• Anonyymi

Heviosasto aivan sekaisin, samoja tuotteita useissa eri paikoissa ja etäällä toisistaan.

• Anonyymi

Tästä täysin samaa mieltä. Ensin otat mandariineja pienen määrän kun kallista ja sitten 10m päästä löytyykin toista lajiketta puolta halvemmalla. Siinä joutuu miettimään kehtaisko jättää hetelmät siihen ja ottaa sitä halvempa, vai lähtee vaik cittariin.

• Anonyymi

Ikinä en mene Prismaan jos parkkihalli on rakennettu virolaisin käsin. Kauheaa!!!

• Anonyymi

Tänään oli Launeen prisman kassoilla pitkät jonot, ihmisillä paljon tavaraa kärryissä. Oli todella hidasta toimintaa.4 kassaa töissä. Kassa oli myös " hidas", siellä käytiin koko elämänkerta läpi.Näin tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7106
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3722
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3259
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      233
      2384
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2125
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1978
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      24
      1818
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1753
    Aihe