mistä kaikkialta voi ostaa tarot kortteja tai voio ylipäätään muualta kuin unio mysticalta olen ennustanut 5vuotta normaaleista korteista koska äitini opetti minut ja nyt hän sanoi että olen valmis hankkimaan tarot kortit sain hönen vanhat tarot kortit harjoittelemiseen mutta hän sanoi että minun täytyy silti ostaa omat. ja nyt olisi hyvä aika kun on rahaakin.
mistä saan tarot - kortit
zirbuuuu
3
312
Vastaukset
- muuanmuassa
Ainakin Suomalaisesta kirjakaupasta. Pitää kysyä, ne eivät ole hyllyssä näkyvillä.
- JJ
AINAKINN SUOMALASESTA KIRJAKAUPASTA
- C
Amazon.com Siellä on runsasti erilaisia korttej. Oikeasti hyvä valikoima. Löytyy ihan peruskortteja ja sitten jotain erikoisempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105558
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954821Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404774Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3682225- 1182065
- 1081807
- 2561577
- 3711318
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591151- 2221135