Kämppis hakusessa Tampereelle

ke18

Heipsan kaikille!
Etsiskelen nyt kämppistä Tampereelle, kun ei tuo yksiössä kalliilla vuokralla asuminen innostais... Alotan yliopistolla varhaiskasvatuksen opinnot ja olen 19-vuotias uusiin ihmisiin nopeasti sopeutuva tyttö. Tykkään lenkkeillä ja lukea. Kimpassa asuminen on jo tuttua hommaa lukioajoilta.
Jos siis kiinnostaa asua ensi vuosi halvemmalla, niin kerroppa toki itsestäs lisää :)

4

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelijaa:))

Miten paljon olisit valmis asunnosta maksamaan:)? Itse haluaisin asua mahdollisimman halvalla oman elämäntilanteeni vuoksi.

• Moikka!
      Oon 18-vuotias tyttö, Tampereelta. Etin itekkin kämppistä. Tykkään lenkkeillä ja pyöräillä. Opiskelen sosiaali ja terveysalaa ja tuun toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Oon tottunu asumaan kimpassa jonkun kanssa. Kuinka paljon pystyisit maksamaan vuokraa? Mulla sellane max. 350e/kk. Mulla on koira joka muuttaisi mukana jos se sulle sopisi. Mutta mikään pakko ei ole, koira voi asua porukoillanikin.

-T

• Kalustettu solu

Hei!

Olen juuri remontoimassa Kissanmaalla sijaitsevaa soluasuntoa, joka kalustetaan täysin. Huoneisiin tulee uudet huonekalut; kirjoituspöytä, sänky, TV-taso, TV, vaatekaappi, verhot, matto ym. Keittiössä on mm. jokaiselle oma jääkaappi, kodinhoitohuoneessa pesukone ja kuivausrumpu. Remontti valmistuu lokakuun loppuun mennessä, vuokra 330e.

Yst. terv.

Olli Harala
      0400-622996

• www.kimppakämppä.fi

www.kimppakämppä.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2193
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2106
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2034
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      18
      1452
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    6. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      18
      1019
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      975
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      895
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      884
    10. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      51
      850
    Aihe