saan vaan 50eviikkorahaa

mun veli sai mun ikäsenä jo 75e !!! protesti tääl netis nouskaa barrigadeille

131

1936

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm...

      I like feeding trolls :)

      • mä saan about 650per/kk ku käyn tuomaroimas lätkämatsei. oon 11, et kai se o iha hyvin...


      • UMAD? :D
        santero7 kirjoitti:

        mä saan about 650per/kk ku käyn tuomaroimas lätkämatsei. oon 11, et kai se o iha hyvin...

        muute iha hyvä mut se ikäraja o 14 :Dd TROLOLOLOLO :Dd


    • viikkorahaton

      viiskymppii!!! ihan tosi ku mä en ees saaa viikkorahaa!

    • mä vaa

      no huh huh etkä selvii 50 egel seittämää päivää :D :D :D ja minkäköhä ikäne mahdat olla ? ite oon 15 ja saan just sen että porukat maksaa puhelinlaskut...

    • Ohhoooo

      _Viikkorahaa_ 50€? No huhhuh. Joudutko edes maksamaan tuosta summasta omat vaateostokset, puhelinlaskut ym, vai meneekö kaikki vaan omaan huvitteluun? Teetkö vanhempien apuna kotihommia?

      Itse saan kuukaudessa saman summan ja maksan siitä kaikki omat menot, jos haluan käydä kavereiden kanssa kaupungilla/leffassa ym, meikit, ihonhoitotuotteet yleensä, sekä osan esimerkiksi vaate-, ja koulukirja/tavaraostoksista. Lisäksi autan tietenkin kotitöissä sen minkä pystyn :) Vanhemmat puolestaan maksavat harrastukset, puhelinlaskun (on halpa) ja muut vastaavat menot :)

    • haista vittu toni

      no voi vittu sul on asiat huonosti mä saan viis e viikos

    • 50e mut äiti ja isi maksaa puhelinlaskun ja nettilaskun ja kaiken muunki vaatteetki yleensä maksetaa joskus maksan vaattei ite leffan tai jonku keilailun porukat maksaa ja teen kotitöitä leikkaan nurmikon ja pesen auton joskus

    • Väisänen

      Joko olet huono trolli tai joku helvetin Bill Gates Jr.

    • sfghdfgjfghjsfghsfgh

      Guys, don't feed trolls.

      • But dad...

        Daaddd.... But I WANT feed the trolls. PLEASEEEEEEEEEEE????


    • 96 poeka

      Saan 50€ kuussa ja se ON LIIAN VÄHÄN!
      Jos saisin viikossa ei mitään ongelmaa ^^

      • fdfvcf

        laita nyt hyväne aika ees se 50 euroo säästöön ni tulee vuodessa jo 600. 5 vuotta 3000 ja sillä saatki jo sitte auton ja kortin


      • morso__zaakeli
        fdfvcf kirjoitti:

        laita nyt hyväne aika ees se 50 euroo säästöön ni tulee vuodessa jo 600. 5 vuotta 3000 ja sillä saatki jo sitte auton ja kortin

        Kortti maksaa jo 3000e


      • llllllllooooooolllllll

        haista p*sk* viiskymppii viikos v*tun lellitty ite oon 15 v ja saan viikos femman


      • minä saan lapsilisät

        Saan 55e kuussa mutta maksan bussilipun ite mikä tekee 2e kuussa : ) Hyvin menee.... No mutta kesällä säästyy, tsih.


      • bwerwerwr
        fdfvcf kirjoitti:

        laita nyt hyväne aika ees se 50 euroo säästöön ni tulee vuodessa jo 600. 5 vuotta 3000 ja sillä saatki jo sitte auton ja kortin

        2700 vuodessa 50 e kuukaudessa = 600

        Eli lapsi taitaa olla enemmänkin lellitty kuin luulit..


      • Siikaaa

        Saan sama,verra,ja iha hyvi on riittäny


    • lollllll

      Huoh jotkut ei tajua et raha ei sada taivaasta. -.- Onko pieneen päähäsi pälkähtänyt, että vanhempasi käyvät töissä ruokkiakseen koko perheen, he maksavat verot, bensat, sähkö- ja ehkä myös vesilaskun. He tekevät kaikkensa että sinulla olisi hyvä olla. Sitten vielä he antavat viikkorahaa. Jos sinulla on joskus oma penska, joka nurisee että anna lisää viikkorahaa, mitä sinä tekisit? Antaisit kaikki rahasi hänelle, että hän voi ostaa monta pleikkapeliä, ja sitten kuolette kumpikin nälkään. -.- 50e on tosi suuri määrä viikossa, hyvä luoja edes tyytyväinen!

    • megalol

      lol 5€ riittää ihan hyvin

    • jk

      vai n in

    • äaösldkfjgh

      Mäkin asun vanhempieni lompakossa

    • 2€

      Meitsi raataa paivät pitkät ja mä saan
      2€/viikko. . .
      50€/viikko, se ON liikaa. Teetkö edes mitään kotitöitä????

    • Rahatonkin pärjää

      Onnee vaa 96 poeka ja ghettomiska. Täällä saadaan 0€ viikos ja 0€ kuukaudes. Yleensä autan äitee,iskää kotitöissä ja kaikis muis hommis. Onneks koulu menee hyvin ja se on minulle pääasia. Pääsee sitten aikuisena töihin ja saa sitä rahaa. Mutta olen ainakin oppinut rahan arvon. Ei sitä rahaa taivaasta sada. Ei aina tarttee ostaa mitään karkkii ja muita herkkui, kun saa rahaa. Kyllä mun elämä ihan onnellista on vaikka perhe nyt elää niillä tuloilla mitä on. MUTTA HYVÄT IHMISET MUITAKAA RAHAN ARVO!

    • juujuu--

      50€ vkossa ?
      voi hyvä tavaton se on aiiiivan liian paljon !
      ei taida rahankäsitystä siellä päin olla ?
      saan 20€/kk, riittää, mutta enempiki sais olla.
      oon silti tyytyväinen, koska saan kokeista rahaa. =)

      • jaa

        50 euroo riittää mulle kuukaudeks


    • Mikko hele

      En saa viikkorahaa, koska käytän kaikki rahani narri homoiluun. t.Matti ja Teppo

    • fucdembabylions

      saan 200e kuukaudessa enkä tee kotona mitään ja vanhemmat maksaa kaiken. vitun lampaat

      • Henna the Guru

        Siinä meillä on sit yhteiskunnan ihannejäsen... Mä saan 100 egee kk eli jonkun lapsilisän mut sitä varten mun pitää opiskella koulus kunnol ja panostaa, auttaa koti töis jne. Maksan ison osan siitä mitä mul on ite ja puhelinlaskut eli usein mulle jää välttämättömien asioiden oston jälkeen esim. Koriste esineet, kirjat, vaatteet, välipalat ja monet ruoat joita syön jne. Ni mulle jää n. 20€ jotka pistän säästöön et ei mullakaa mitää hirveit huvei joten vedä ittes hirteen.


      • 13v

        Ylihemmoteltu. Saa antaa max 10-20€ viikossa sekin on paljon


    • lellipenska:)

      Satanen tulloo ittelle abot viikossa, riittää just kustantaa bensat ja öljyt josks pizzalla/leffassa..

    • mummon gagga

      kyllä se on nuorukaiset kuulkaas niin että voisittekö pyyhkiä pyllyni kun en itse ylety sinne.

    • noemt

      miten jotkut voi olla niin lellittyjä??

      • tytsyliini..........

        niimpä...


    • tytsyliini..........

      oisit ilone ku saat noin paljo viikkorahaa! mä saan 50e kuukaudessa ja tuun hyvi toimee sillä..

    • vittu perkele

      niimpä mä en saa viikorahaa, vaa 17e kuukaudes. jos mä saisin 50e viikos olisin kuule ihan tyytyväinen enkä marisis jotain "mä saan vaan 50euroo viikos lässyn lää".

    • Tonnin seteli !!!!

      Itehhä saan viikossa 1000 markkaa :)

    • pääkii

      mä en saa ollenkaan viikko enkä kuukausi rahaa en mitää osta nsynttäri rahoilla kakki huvitukset että oos hiljaa

    • aksu 123456789

      no mä saan välil 5 € viikos mut en ees joka viikko nii on kyl aika outo jos ei maksa mitää menoi jos saa 50 € viikos se tekee kuussa 200 €

    • guldo

      mä en saa sinänsä viikkorahaa mut sillo tällö ku tarttee nii saan jonku kympin tai kaks. et näillä mennään :) olisinha mäki joskus halunnu viikkorahaa kute muutki mut sit totuin tälläseen.

    • dont feed trolls

      Hyvä että ite saan mitään... joku 3 e. Olis kiva saada edes 5e.

    • huiii

      mitää??!! mä teen ahkerasti koti juttuja ja hoidan pikku sisaruksia, enkä saa viikko rahaa.. enkä mä välttämättä tahtoiskaan, koska ne maksaa mulle kuiteski ruuan ym. mä saan just ja just syndeillä tai jouluna 50euroo.. :O

      • viikkorahaton

        en saa yhtään viikkorahaa pääosan tienaan kesätöillä ja vanhemmat maksaa melkein kaiken mitä tarviin


    • trololololoo

      40€ bensaan kuukaudessa...

    • feedingtrollsmuhuhah

      selvä köyhä p4ska! 50e ei riitä mihinkään! sillä saa vain 50es energy drinkkiä viikon laneihin! ja konekkin hidastuu niin paljon että sun pitäs ostaa uus semmonen joka kolmas päivä CSään!

    • Boizu97

      Sori ku nostan taas mut mä en saa viikkorahaa vaan saan sillon kun tarviin. Vaikka käyn vähän vaateostoksilla sen kerran 2-3kk tai harvemmin. Sitten mun mummi antaa kouluun välipalarahaa, jonka yleensä laitan säästöön että saan sitten jotain kivaa ostettua itse. Ja monasti saattaa äitikin ostaa jos pyydän. Jos tarviisin vaikka pipon, niin sanon että mistä sellasen saa ja millanen se on, jos jotain tiettyä havittelen. Meitä lapsia on 3 ja per nuppi sellanen kuukausiraha on n. 50e josta siis maksetaan lähes tulkoon kaikki. No puhelinlaskun mamma maksaa mutta sen mitä nyt tarvii kuukausittain.. Mutta onneksi mun lääkkeet korvataan. Saan niistä täyden korvattavuuden, nniin ei mene niihin rahaa, vaikka kyllähän ne tietysti ostettaisiin vaikkei niitä korvattaisikaan

    • Bessie2

      Empä usko, että alottaja tekee edes mitään rahojensa eteen. Ei jumalauta pistää vituttamaan, kun ei ymmärretä rahan arvoa. Itekki oon painanu töissä niskalimassa, että pääsen muuttamaan kotoa omaan kämppään. Laittanu sitten osan rahoista aina säästöön, että elämä ois ees vähän helpompaa ja sais kaikki kalusteet ja takuuvuokrat maksettua. Kotona sain joskus 20e kuukaudessa eli sen 5e viikossa ja hyvin riitti. Tietysti tein ja teen vieläkin kotitöitä rahojen eteen, teen ruokaa, siivoan, pesen pyykkejä, tyhjennän astiapesukoneen jne. Nyt pärjäillään kelantuilla (joita vihdoin ja viimein tulee) Amiksen ajoilla sain kuukaudessa sen 8,40e kelalta. No eipä se paljoa lämmittäny. Mut pääasia et tuli edes jotain.

    • jdksfgh

      miks kaikki kusettaa just tolleen "saan VAAAN" toi on niinku leijailemist et mee johonki muualle kusettaaa ... mä saan 3 euroo viikkorahaa ja se on iha tarpeeks et miks pitää tänne tulla kertoo jotai et sun proidi sai 25e enemmän et ketään ei varmaa kiinosta toi sun kusetus!!!!

      • Kusetus seis

        Ei toi oikeesti mitää saa!!! :D Säälittävää!!!!


    • Hehhh

      Ite saan vaa 30e kuukaudes

    • habbo 4 ever

      Saan viikko rahan habbo kolikkoina

    • -.----

      NO VITTU OO TYYTYVÄINEN VIITEEN KYMPPIIN KU ITE SAAN VAAN 1 EURON !

      • JESTTUC%&

        EURON JUUSTO SPOTTED !!


    • 17v poika

      Itse en ole koko elämäni aikana saanut viikkorahaa/kuukausirahaa tai mitää semmosta. Olen silti tehnyt kotitöitä ja autellut vanhempia (Tiskit, pyykit, imurointi, siivous, roskat, nurmikon leikkaus, lumien kolaaminen).
      Olen säästänyt saamiani rahoja, ja tarpeen tullen käyttänyt niitä johonkin hyödylliseen tavaraan ja muuhun tarkoitukseen. Esimerkiksi säästin vuoden ja ostin 700€ kitaran, enkä kadu ostostani pätkääkään.
      Nyt hain töihin, ja pääsinkin. Olen säästänyt sieltä tulleet rahat ja ostan niillä sitten jotain mukavaa itselleni ja säästän osan, jonka jälkeen voin taas ostella itselleni jotain ja säästää lisää. Vaikeaa??? Ei.

      Hyvin tulee toimeen ilman mitään viikkorahoja/kuukausirahoja. Sellaset on paskapaperia.

      • 17v poika

        ja tuolla lauseella: "Olen säästänyt saamiani rahoja", tarkoitan sitä, että ne rahat jotka olen saanut ovat olleet joululahjarahaa, synttärirahaa sukulaisilta yms. :)


      • mävaaa
        17v poika kirjoitti:

        ja tuolla lauseella: "Olen säästänyt saamiani rahoja", tarkoitan sitä, että ne rahat jotka olen saanut ovat olleet joululahjarahaa, synttärirahaa sukulaisilta yms. :)

        mä saa 20e viikos!:Dmutjos oikeest saat 50ni se o jo liikaa:d


      • Mulla asia on taas toisin. Mä saan kuukausirahaa 60e kuussa mutten mitään muuta. Jos haluan karkkia ostan ne itse, mutta ku rahat loppuu nii en saa lisää ja pitää odottaa taas seuraavaan rahapäivään. Maksan mopoon bensat, jos haluan tietokoneeseen vaikka uuden hiiren tai kaiuttimet niin ostan ne itse.

        Jouluna en saa rahaa, synttäreillä en saa rahaa, rippilahjaksi en saanut penniäkään rahaa jne. Sukulaisetkaan eivät anna. Ja hyvin oon pärjännyt ilman. Tosin kerään yleensä jos oon vaikka kävelyllä niin löytämäni pullot mukaan ja vien sitten kauppaan, niistä saattaa jokunen euro aina tulla mutta yleensä ostan sllä jotain juotavaa, karkkia tms.

        Periaatteessa on ihan sama että jos minä saan 60e*12kk=720e vuodessa ja sinä saat tuon saman summan vanhemmiltasi esim synttäreillä, tai sukulaisilta lahjaksi tms. Saman verranhan meillä on sillon rahaa käytössä?
        '''Enkä tarvitsekaan enempää, vallan mainiosti riittää. Pienempikin riittäisi, oon huomannut että mitä enemmän rahaa niin sitä enemmän menoja, enempi raha vaan menee ja pienempää rahamäärää pitää säännöstellä ja näin osaa hallita rahojansa tarkemmin.


    • Ihku bissis

      No hei ***** mä saan niinku 500 euroo 2 viikos!!!!! Siis Daa. Ja mun veli saa niinku saman verran, et me ollaan rikkait....

      • LELLITTY

        No etpä tuu aikuisena rikkaaks ku oot tottunu saamaa vanhenmiltas rahaa!


    • asdasdasea

      4 euroa viikossa joo on se aika vähän saispa ees 5 euroa

    • asseettuup nodioh

      Vas te faire encule

    • 70€ pussissa

      Pystyy valittaa jostain 50€ viikkorahasta! Mul ei oo viikkorahaa! Mä saan kaiken tarvitsemani synttäreist ym. Oo ilonen, rich man!

    • it's me

      Itelle tulee 201€ kuussa eikä ees vanhemmilta joten hajotkaa siihe ^^

    • 11 v

      Mulla ei oo viikkorahaa, vaan äiti antaa jonku randomi summan rahaa. Yleensä 5-10 e, riippuu mite oon käyttäny rahaa edellisestä kerrasta,
      Kerran viikossa saan siis rahan _yleensä_, ei aina :)

    • 15v poika

      öhm?! 15 euroa viikolta?! minä saan 3€/vko ja oon siihe onnellinen... eiköhän tuo mene jo pikkasen yli?

    • Mun mielipide...

      Oon 10v poika ja saan 3,50e viikossa. Te kaikki ootte itte feikkejä kuten tän aiheen tekijäkin, kuukaudessa 50e trolol. Kai se on uskottavaa jos on jtk 50e kuukausrahaa mut tää ampuu nyt yli.

    • Hei ihan oikeesti! VIISKYMPPIÄ? Mien saa viikkorahaa ollenkaa! Olisit onnelinen et saat ees viikorahaa! Taidat vaa olla hemmoteltu penska jostain rikkaasta perheestä ja sun pitää jollai keinolla näyttää se muille ja kehuskella sillä..... -.-

    • trolli mikä trolli

      Kyllä kukaan ei saa noin paljon.Ei edes upporikkaiden muksut saa sitä juurihan Nalle kerto ja sanoi ei saa laset edes sen rahoja perinnöksi.Rikkaat pihimmät ja köyhillä ei varoja 200€ kuukaudessa antaa muksulle.

      • trt

        Meidän teini tyttö saa kuukaudessa 500 euroa,sillä hän maksaa kaiken muun paitsi asumisen ja ruoan.Mielestäni summa on kohtuullinen.


      • 500 EUROO
        trt kirjoitti:

        Meidän teini tyttö saa kuukaudessa 500 euroa,sillä hän maksaa kaiken muun paitsi asumisen ja ruoan.Mielestäni summa on kohtuullinen.

        vatteet,puhelinlaskut,nettilaskut,pelit,televisiot,televisioluvat. ai ne kaikki se maksaa


    • Maijamini

      Taas ''apua, miä oon niin rikas'' aihe. Kaikki tietävät että saat vain jtn 5€ viikkorahaa.

    • haduaisind vain baid

      haduaisid vain viigodrahaa spudrospädrlelele barrigaad = P

    • ihme nykyajannuoret

      JOO TERVE, mä saan lapsilisät mun tilille, mutta kaikki menee säästöön, että saan auton. käyttörahaa ehkä 15e kuukaudessa

      • Tyytyväinen

        Mä saan 0€, ja mun pitää maksaa puhelinlaskut ja kaikki muu krääsä. Vanhemmat ostaa kyl vaatteet. Mut niitäki harvoin

        15v. Poika Lahdesta


    • joku vaa jou

      Jou mäki saan viis femmaa eikä millään riitä, suomi on paska maa

    • dont feed the trolls

      trolli ei enää ole nälkäinen...
      Te syötitte sen täyteen -_-

    • kokoaja

      siis VAAN 50 euroo mitäs ootko syntyny hopealusikka suussa niinku kaikki kusipäät?? me ollaan niin köyhiä et ei oo varaa ees uusiin kenkiin

    • Tyttö<3<3

      Mä saan 10€ per kuukausi ja ihan tyytyväinen olen. Saisin vaan 5€ mutta teen kotitöitä.

    • ujyjrf

      no okei eihän tolla ryypätä ku yks ilta mutta ei juoma käöyttöön riittä keposesti vaikka kaheks viikoks

    • aaa33

      VITTU sul on asiat huonosti, saan max 50 euroo kuussa, riippuu ihan siitä miten koulussa menee

    • jaa

      jotku ei saa ollenkaa

    • jaa

      on kukaan huomannut että rikkaat haluavat aina enemmän kuin tavalliset ihmiset

    • oKKUSTUS

      Ruokitte trollia. Itse saan kuukaudessa 20e. :)

    • Trollipoliisi

      Hei hei trollitopic !

    • hi ppl

      no joo te kaikki saatte väähä liian paljon jos saatte noin 20-500 euroo kuussa. ite saan 4 euroo viikossa eli 1 euroo kuussa ja hyvin pärjään. synttäreilläni saan noin 50 euroo. Ja tosi hyvin pärjään. itelläni on noin nyt 80 euroo säästössä. tänä vuonna vasta sain 4 euroo. 2011 sain vaan 2 euroo per viikko ja olin onnellinen.

      suomi 12v.

    • Minttukarkki

      Jos mä saisin 50 euroo viikossa oisin miljonääri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • minä vaan

      mä siivoon joka päivä kokotalon ja laitaN AAMUPALAN PÄIVÄRUUAN VÄLIPALAN ILTARUUAN I9LTAPALAN TEEN JA SIT VIELÄ HOIDAN SISARUKSIANI ISÄÄ JA ÄITIÄ JA KOULUSSA EI EHI KÄYDÄ MUT TEEN LÄKSYT AINA YÖLLÄ JA SIT MEIL ON 5 KOIRAA NIITÄ KAIKKII PITÄÄ KÄYTTÄÄ PIHALLA 30MIN VÄLEIN SIT ANTAA RUOKANIILLE 2 PÄIVÄS SIT KÄYTTÄÄ 5 KILSANLENKIL 3 KERTAA PÄIVÄS JA SIT VIELÄ PITÄÄ AJAA RUOHO JA TALVELLA LUMITYÖT JA HARAVOINTU JA KAIKKI SIT VIEL JOKA PÄIVÄ KAUPASSA JA JOKA PÄIVÄ 2 TUNNIN ZUMPAREENIT JA 3 TUNTIA KUNTOSALILLA JA 3 TUNNIN KAHVAKUULA TREENIT NII KAIKKI TEEN JOKA PÄIVÄ JA ENSAA VAATTEITA EN RUOKAA JUON VAAN KYLMÄÄ VETTÄ JA KÄYN PESUILLA 1 KERRAN KUUSSA JA ELÄN PELKÄLLÄ HANAVADELLÄ JA MINÄ TEEN RARPEENI ULKO HUUSSIIN SIT KUN KÄYN PESULLA ULKOHUUSSIN YHTEYDESSÄ ON SELLANEN SUIHKU MISTÄTULEE LIKASTA JA KYLMÄÄ VETTÄ MULLE EI OIKEESTI OSTETA EES RUOKAA JA PÄÄLLÄ ON SISKON VANHA KANGGAS HAALARI JA ALUS VAATTEITA EI OLE TÄS OIS PÄIVÄ JÄRJESTUKSENI
      5.00 HERÄTYS JA
      AAMUPALANLAITTO
      6.00 LÄKSYT
      11.00 HERÄTTÄÄ MUUT
      JA PALVELEE MUITA AAMUPALA PÖDÄS
      12.00 KÄYN KAUPASSA JÄ KÄYTÄN SAMALLA KOIRIA LENKILLÄ
      2.00 LAITAN PÄIVÄRUUAN JA PÄLVELEN MUITA AAMUPALA PÖYDÄSSÄ
      2.30 TEEN LISÄÄ LÄKSYJÄ
      3.30 TEEN VÄLIPALAA JA PÄLVELE MYÖS MUITA VÄLIPALALLA
      4.00 ANNAN KOIRILLE RUUAN
      JA KÄYNKUNTOSALILLA
      8.00 KAHVAKUULA JA ZUMPATREENIT
      JA TEEN LISÄÄ LÄKSYJÄ TEEN RUUAN LAITA KYLVETÄN KAIKKI JA JOSKUS KÄYNITEKKII MUN SUIHKUSSA
      LAITAN KAIKKI NUKKUU JA MYÖS SAYÖTÄN KAIKILLE ILTAPALAN
      12.00 KÄYN LENKILLÄ JA TEEN LÄKSYT LOPPUUN JA SIIVOON
      JA SIT ALKAA PÄIVÄ ALUSTA
      Ja sit vielä koirn ulkona käynnit sellanen on ollu päiväjärjestys 5vuotiaasta asti ja en saa viikko rahaa nii älä säsiinä valita

    • oot lellipentu!

      hei ghettomiska vedä kätee kuule oon 14 ja en saa viikko tai kuukausrahaa. vaa mun pitää hommaa kaikki mun rahat ite ja rahaa on ku roskaa. =) jokasella on omat konstinsa.

      • 13v

        Minulla nyt koulumenestyksen kanssa huolia kun saan 9 viiva 10 kokeista


    • DFSDSFDFSDSDFFS

      En saa viikkorahaa ollenkaan vaan annan vanhemmilleni 100 euroa viikossa pakolla ! APUA !

      • ALe13

        trolli ei enää ole nälkäinen...
        Te syötitte sen täyteen -_-

        mUT Äitii ! Halutaan ruokkii trollei PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS !


    • rahaton

      huoh kerjäät vaa huomiota ja laitat tänne sillee joo saan VAAN 50e... sanoisit vaa suoraa et määpä saan 50e viikos

      • troooooolli

        tunnistakaa trollit tai kulta lusikka perseessä olevat troooooooooooooooooooooooooooolo


    • ööö..

      saan 3,5€/vk ja pärjään sil iha hyvin .

      • Trolololollllljh

        Miks kukaa ees antaa ton verra viikos??! ::D miksei suoraa ees 5e xD


    • Noloa(KO)?

      Ghettomiska, eikö se habbo-hotel jo riitä.. pitää tulle tänne suomi24 palstoille Trollailee...

    • jenna-mari2333

      LOL! kuinka sä kehtaat sanoa noin! mä sain joskus kakarana viikkorahaa kaksi euroa, ja nykyään en ole saanut edes kuukausirahaa ainakaan kuuteen vuoteen! pidä siis pääsi kiinni ja mene valittamaan jonnekin muualle. mä itkisin onnesta jos saisin VIISKYMPPIÄ HOLY SHIT! miten sä kehtaat valittaa tollasesta hyi helvetti oikeesti mäki haluun noin paljon rahaaaaaaaaa!

      trololllololollloololol R.I.P. troll in peace assface!

      • Niminerkki on varatt

        Mun äiti varasti mun tililtä noin 600 euroo just ennen kuin täytyin 18 et se ei enää päässy mun tilille. Ja koska se on skitso raivohullu sekopää niin sille ei voi sanoa asiasta mitään tai se uhkaa taas jollain kirveellä. MLL auttakaa mua! ;(


      • Haahhhahhaa
        Niminerkki on varatt kirjoitti:

        Mun äiti varasti mun tililtä noin 600 euroo just ennen kuin täytyin 18 et se ei enää päässy mun tilille. Ja koska se on skitso raivohullu sekopää niin sille ei voi sanoa asiasta mitään tai se uhkaa taas jollain kirveellä. MLL auttakaa mua! ;(

        Millä vitulla joku pystyy elää 20e/kk?? :D ite oon 17, pian 18. Ja mun viikkoraha on 25e, eli 100e kuukaudessa eikä sekää meinaa riittää.. Rahaa menee syömiseen, leffaskäyntiin, kosmetiikkaan, röökii.. Poikaystäväl on auto, sihe menee bensaa mut onneks porukat antaa siihe joskus ylimääräst D:


      • Troll
        Haahhhahhaa kirjoitti:

        Millä vitulla joku pystyy elää 20e/kk?? :D ite oon 17, pian 18. Ja mun viikkoraha on 25e, eli 100e kuukaudessa eikä sekää meinaa riittää.. Rahaa menee syömiseen, leffaskäyntiin, kosmetiikkaan, röökii.. Poikaystäväl on auto, sihe menee bensaa mut onneks porukat antaa siihe joskus ylimääräst D:

        vitun valittaja

        sä et tarvii röökii etkä kosmetiikkaa


    • asd

      itehä tienaan 150 viikos :) arvatkaas miks;)? teen kesätöitä..:)

      • rafuel

        Ei mulla ainakaan paljoa rahaa mene, porukat maksaa kaikki normikulut ja hommaa himaan leffalippuja valmiiks ain sellasen viuhkan mist voi ottaa jos tarvii jne.. jotain mässyäkin on himassa yleensä aina ja siks sitä ei kai silleen tee ees mieli kaverit niitä yleensä aina mäiskyttää... mulla menee varmaan joku 10-20€ kuussa varsinaisesti rahaa, tollanen 50€ riittäis parhaimmas tapaukses puoleks vuodeks.
        Mihin te tota rahaa oikein saatte muka tungettua, pelikoneisiin vai?





















        .


    • nomoney:(

      Mä ainakin käytän kaikki rahat vaatteisiin, koruihin, laukkuihin, meikkeihi ja tällasiin. Saan 20e viikossa ja tuhlaan ne aina heti! Tai sit jos mennään vaikka cittarii muute vaa pyörii,nii sieltäki tulee heti ostettuu jotai ruokaa tai juomaa XDXD Mun vanhemmat kyllä maksaa vielä erikseen joitaki menoja ja ruoka rahaa antaa välilä, jos oon menossa vaikka subiii.

    • 11+20=31

      Mä en saa ollenkaan viikkorahaa mut saan kyl aika paljon ku teen töitä 4€ tuntipalkalla pari tuntii päiväs. Mut aina ei jaksa. Sitte täytyy mennä kylille auttamaan laiskoja ja rikkaita pihahommissa, ni saa hyvin rahaa. Et vaa kaikki rahapulaset töihi :)

    • ghettomiska=trolli

      1. ghettomiska on trollaaja.
      2. jos tilanne oos oikea, saisit ihan vitusti

    • Hevari17weejätkä

      Mä saan 500€/kk. :D
      Kelan kuntoutus raha 450€ porukoitten antama KUUKAUSIraha 50€.

    • 15v

      5e viikossa ja kaikki menee bensaan

    • 12v boy

      Lol. älä valita mä saan 5 euroo viikossa. mä saisin 50 euroo jos tekisin kaikki hommat kotona

    • ._.

      Noin 30e kuukaudessa, joitain kotitöitä tekemällä, mutta siä valitat siitä, että saat 200e kuukaudessa? Teetkös edes kotitöitä?
      Kyllä se ittelläkin oikeita töitä tekemällä tulee helposti, mutta jes. Tyhjennät tiskikoneen viet ehkä koiran ulos / roskat?

    • 5

      Onks sun vanhemmat miljonäärejä ku saat ton verran

    • juuh

      et sit niinku haluu yhtään leveillä,hei c'moon,50 on aivan sairaaasti viikkorahaa,ku itte en saa about ku ~ 30. et oo iha onnelline vaa!

    • s

      Itse en saa viikkorahaa, mutta jos pitää ostaa jotain kalliimpaa niin kysyn vanhemmiltani rahaa. Yleensä antavat jos asia on niiden mielestä viisas.

    • Miesyrittäjä 30v

      Sain 300mk kuukaudessa vuonna 2000 ja siitä piti ostaa lukiokirjat ja sellaiset. Ihan hyvin oppi tekemään rahaa.

    • EN KOSKAAN

      No tuota. Ite en ole koskaan saanut kertaakaan viikkorahaa elämini aikana, joten revipä siitä sitten =)

    • -95

      Ite saan 20e kk,en tee mitään rahojen eteen ja vanhemmat maksaa kaiken. Minusta 30e ois sopivaku kerran käy pitsal ja parikeraa kaupas nii vittu loppu rahat.

    • lellitellyt pennut

      itehhän saan 10€ viikkorahaa

    • ihmettelevä Äiti

      meidän tytär saa viikossa n. 100 euroa viikkorahaa. Nykymaailmassa on kaikki kallistunut, ei enää edes voi pärjätä jollain parillakympillä viikossa, ihmettelen näitä asenteellisia viestejä täällä?? raha riittää tytön vaatteisiin ja meikkeihin ja muuhun mihin tytöt yleensä rahaa käyttää (ja viikonloppusin kaverien kanssa). Kyllä me lisäksi tietysti maksetaan puhelinlaskut ja kampaajalla/manikyyrissä käynnit mut ei muuta. Meillä on myös toinen talo etelä-ranskassa ja lamborghini

    • Adelina98

      Ja pyhh.....

    • NIEMINENOYJ

      Pelästyin tota solidaarisuusveroa, se jos meinaan olis tullut ni ei olis hyvä heilunut.
      Tällä hetkellä saan n. 2000€ kuukaudessa, mutta säästän niitä opiskeluun. tällä hetkellä kasassa n. 75000€ ettei tarvitse elää makaroonilla ja vedellä. Autoon meni 50 tonnia kun täytin 18v vuosi sitten ja muuten rahaa menee aika paljon bilettäessä, ennen myös kului huomattavasti enemmän kun tarjosin kavereille aina karkkia yms. kun olivat PA, itsellä ei silloin ollut viikkoraha kuin 400e kuussa tosin. Vanhempani tienaavat vuodessa yhteensä n. 400 000€, joten ottakaa huomioon se kun ajattelette kuinka "spoilattu" olen, kaveripiirissäni on porukkaa joiden vanhemmat tienaavat reilusti enemmän ja heidän viikkorahansakin ovat sitä myötä huomattavasti suuremmat. Vanhemanpani ovat Kataisen kannattajia. Itse en politiikasta juurikaan ymmärrä, mutta minulla on varattuna yliopistopaikka Helsinkiin ja auto ja asunto on katsottu. Kerroin tässä vähän ylimääräistä, mutta ehkä se auttaa hahmottamaan miksi saan niin paljon viikkorahaa.

    • -_-

      ***** TROLLI

    • Lukekaavanhemmat4886

      Hyvät vanhemmat toivottavasti mahdollisimman moni lukee tämän ja tajuaa että se 50e ei ole mitenkään ihmeelinen. Olen itse nyt parikymppinen ja sain vanhemmiltani siinä 16v ikäisenä 60e viikkorahaa. Siihen päälle vaatteet, bensat mopoon jne jne mutta vaatteita. En kovin paljon saanut että jos halusin jotain niin säästin ja ostin. En ymmärrä minkä takia tehdä lapsen elämästä kurjaa sen takia että sillä ei ole rahaa. Siinä vaiheessakun tulen saamaan lapsia niin voi kyllä annan heille/hänelle aivan varmasti yhtäpaljon kun itse olen saanut! Ja minuun meni rahaa ehkä alaikäisenä vanhemmilla rahaa noin 300e/kk ja järki käteen eikö teillä ole sen vertaa muka varaa sijoittaa omaan lapseenne? Ei varmaan ole jos olette säälittäviä työttömiä. Tinkikää omat typerät menonne mielummin kun pidätte lapseanne köyhyydessä. Voin kertoa että kyllä se että on nuorena sitä rahaa tulee merkkaamaan niin paljon! Kun olin pikkasen alta 18v rupesin itse tienaamaan ja tämän jälkeen en heiltä ole penniäkään saanut. Ja tiedän että vanhempani pitävät tätä kasvatustyyliään onnistuneena ja niin pidän minäkin. Ei sen tarvitse olla sen verta mitä minä olen saanut (tiedän että olen saanut aika paljon) muttakun noita juttuja lukee niin kyllä ihmettelen suuresti. Omaan mieleen kuulostaa ainakin ihan järkevältä että siinä 15v paikkeilla annetaan vaikka 50e/kk ja sillä pitäisi ostaa kaikki. Ei tietysti isompia ostoksia. Ja se kannattaa jakaa vielä viikkorahaksi koska sen ikäiset eivät osaa rahaa käyttää niin hyvin. Tietysti tapauskohtaisesti katsot minkälainen lapsesi on ja mitä sille annat. Suomikin on täynä niitä säälittäviä nuorukaisia josta ei näytä tulevan mitään, johtuisiko vanhempien huonosta esimerkistä ja siitä että on aina ollut niin kurjaa ja rahatonta ettei edes tajua minkälainen elämän pitäisi olla.

      • minäminäminä

        Olet parikymppinen ja asenne on vielä tuollainen? Onneksi elämä opettaa.


    • Dkdkdkrkro8383

      Opetelkaa hyvät nuoret vaatimaan!! Käyttäkää järkeänne! Kyllä sitä rahaa tulee kun vain toimitte oikein. Elämä on peli ja niin on sekin saako vanhemmilta rahaa. Ps itse pelasin mielestäni oikein ja voisinpa melkeimpä kehua siitä itseäni, olen itsestäni ylpeä.

    • asfdghjklöä

      Kuinkas pärjäät vaan 50€? Aika tyhmää saada vaan niin vähän. itse saan kolmesataatuhattamiljoonaa euroa viikkorahaa.








      SERIOUSLY? :D

      • LOLTEITÄTYYPPEJÄ

        OIKEESTI LOPETTAKAA ÄLKÄÄKÄ AVAUTUILKO TOISILLE TÄÄLLÄ KUN VIESTIN ALOITTAJA EI VARMASTI SAA VIIKKORAHAA OLLENKAAN!!!









        RUOKITTE TROLLIA -_____-


    • Älä inise

      Oo, vittu, tyytyväinen. Me saatiin vaan 10 mk ja silläki maksettiin oma osuus netinkäytöstä.

    • Sturmfuhrer

      Rahaa palaa

    • Uni.

      Itse teen kotitöitä ja huolehdin koiran lenkittämisestä ja sen lisäksi saan hankkia itse omat viikkorahani työskentelemällä lastenhoitajana lukion ohella.

    • uhuuuhu

      12e/kk ://

    • oli varmaa trolli

      Mun mielestä sopiva viikkorahan määrä on esim joku 5e sä saat ihan liikaa viikkorahaa. Jattele että jotku ei ees saa viikkorahaa esim mä.

    • Minulta loppui yläasteelle mennessä rahantulo vanhemmilta. Aiemmin sain viikossa sen kaksi euroa jolla lauantaina veljen kanssa juostiin karkkihyllylle.
      Olen 18 vuotias.
      Kesäisin tein töitä kaupungilla,yksityisellä ja kävin pitämässä leirejä. sillä rahalla sitten kituuttelin pitkin talvea säästellen. Puhelinlaskut, vatteet välillä ja ruuan sekä asumisen saan vanhemmiltani. Kotona tee töitä ja autan, plus työpaikka ja koulu.
      En voisi kuvitellakkaan että olisin koskaan ottanut sellaisia summia vanhemmiltani, kun kuitenkin ymmärrän rahan menoa ihan normaalissa perheessäkin. Kuulut varmaankin tähän 11 nykypallero ryhmään, joita vanhemmat pumpulissa pyörittävät merkkivaatteilla koristavat ja oikein kyyditsevät mäkkäriin hampparipampparille. Sen jälkeen energiajuomalla kulutat hampaasi ja kun et opiskella jaksa, myöhemmin vanhempasi elätettävänä ostatat heille tekohampaasi että valmiiksi pureskeltu ruoka ei vahingossakaan sisältäisi liian suuria paloja poloiselle. Itseäni hävettäisi valittaa siitä että pienelle pojalle ei riitä 50 euroa viikossa. Et tule oppimaan tuollaisella elämänajatuksellasi paljonkaan siitä että kaikkea ei voi saada tai jotain voi joskus joutua odottamaankin. Etsi itsellesi oikeita onnellisuudenlähteit'ä
      kuin rahalliset turhuudet. Opettele kiittämään vanhempiasi jotka antavat sinulle tuon tilaisuuden ja ennen kaikkea, Kasvata perseesi lisäksi myös elämänrikkautta ja ymmärrystä ja kiitollisuutta. Näin pääset elämässä pitkälle.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe