saako kouluun mennä alasti

saako kouluun mennä alasti tai ilman paitaa tai ilman housui ?!?! aattelin mennä ekana päivänä rikkooko jotain säädöksii kertokaa

43

5237

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨123456789

      Paskin trolli ikinä. Siis ihan oikeesti. Ei ollu ees hauskaa.

    • Hmm...

      I like feeding trolls :)

    • no en oo trolli ku oikeesti saak oilman paitaa mennä tai sit jos peittää jeesuteipil munat ni saako sellatti mennä ??

    • viit

      jaa-a mun koulus yks tyttö tuli kouluun bikineissä ku suomi voitti mm-kisat

      • Anonyymi

        LOL


    • Lakimies23452341

      saa tulla

    • AU!

      "tai sit jos peittää jeesuteipil munat" Au! Ajattelitko yhtään, miltä tuntuu ku irrotat ne jeesusteipit?

    • Ajatelkaa vähän.

      Hei miettikää jos kyseessä on nudisti!!

    • juehriotgjewoypeaw

      En tiedä, mutta iste menen aina välillä, lämpiminä päivinä, ilman alus vaatteita, ja t-paitaa... (siis kun ei ole t-paitaa menen hupparilla, tuuli menee kivasti läpi)

    • koulu alkoi en oo ollu ilman paitaa koulus enkä boksereis tai pelis shortseis mut must on vää kiva olla alasti koska oon terve nuorimies ja alastomuus on normaalii

      • `4564565

        tai sitten luulet olevasi hyvännäköinen ja haluat lesoilla kaikille limaisesti miten hottis olevinaan olet?


    • 10+9

      Alasti esiintyminen julkisilla paikoilla (koulut, kaupat jne.) on kielletty laissa, mutta en tiedä onko mitenkään rangaistava teko. Joillakin uimarannoilla tai vastaavilla voi olla sallittua, mut tuskin muualla.

      • ....

        Tuosta edellä mainitusta voidaan pidättää.


    • <zxasdqwe123

      tottahan toki jos oisit naispuolinen

    • tollasta kyselet

      Joo totta kai saa kaikki varmasti tykkää eikä tietenkään tule rangaistuksia.
      PS: Älä tee tyhmiä kysymyksiä.

      • Anonyymi

        Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, mutta hyvin r
        tyhmiä vastauksia kyllä on


    • T

      saa ainakin pallit naisten nuoltavana

      • ep<3

        meil erotettii yks. ku se juos koulun läpi ilman vaatteita...


    • Mä en tiiä, mut ehkä se riippuu koulusta?
      Sillä yks kesä mä menin mun kaverin tykö joil oli viel kolme päivää koluu kunnes niilläkin alkaisi loma. Me sitten pyydettiin et saisinko olla ne loput päivät siel koululla myös, ja lupa saatiin.
      No sitten kun kävin siellä, niin ne kolme päivää aina joku poika oli ilman paitaa eikä kukaan välittänyt. Johtuko se siitä et se oli iso koulu tai jtn.
      Mutta itekki mä ja mun kamu muitaki, olimme shortseilla ja bikinin yläosalla siel koulussa.
      Oli vain kuuma kesä =>

    • asdasd12345678989809

      joo ite oon ollu koht jo 1.5 vuotta alasti kannataa vaa iha rohkeesti kokeilla :)

    • MF MANNE

      riippuu opettajan ja sinun sukupuolesta

    • vittusulonongelmii

      joo todellaki saa eikä opettajat tuu sanoo mitää

    • ok? huono trolli

      "O?="

    • Anonyy

      Luultavasti ilman paitaa saa mennä ku kauppanki saa mennä nyt en oo varma.

    • Rehtorimies

      kyl ilman paitaa koulussa voi olla ja saa tulla ilman paitaa kouluu tämä koskee vai poikia tytöillä oltava paita päällä

      • Anonyymi

        Ne lait on niin vitullisia


    • rdthdrty

      Uimakouluun saa mennä melkein alasti, ellei sitten ole musliminainen jokka saa uijja täysissa kaapuissa, valitettavasti

    • Anonyymi

      Oon ollut alasti koulussa luokassa kun olin 10 vee poika kastelin vaatteet ulkona ja ope käski riisuu vaatteet ja laittaa kuivuu patterille onneksi meillä oli poika luokka itekin olin 10 vee poika

      • Anonyymi

        Mistä tiiät et kaikki oli "poikia" kyl siel (seksuaalivähemmistö)trans-ihmeisiäkin voi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiiät et kaikki oli "poikia" kyl siel (seksuaalivähemmistö)trans-ihmeisiäkin voi olla

        TransSUKUPUOLISET ei oo SEKSUAALIvähemmisstöjä vaan SUKUPUOLIvähemmistöjä.!


    • Anonyymi

      Ok😊

      • Anonyymi

        Ois kivaa olla vaipoissa koulussa!
        AND BE NAKED AT SCHOOL😇


    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla mennä kouluu alasti

    • Anonyymi

      Meidän luokan pojat tuli kouluun ilman paitaa kun suomi voitti kultaa

    • Anonyymi

      Mä juoksin kavereiden kaa alasti koulua ympäri yöllä kun suomi voitti kultaa

    • Anonyymi

      Mä oon 13 vee poika ja mä vihaan vaatteita oon kotona aina alasti vaikka oisi kavereitakin kyläs
      Joskus oon koulussakin alasti ei opet sano mitään

    • Anonyymi

      Oon 15 vee poika meillä oli kerran yö koulua pelattiin tyttöjen kaa räsypokkaa ja me pojat nukuttiin alasti ja juostiin koulun pihalla alasti

    • Anonyymi

      Meillä oli kerran koulussa uni puku päivä
      Se tarkottaa et kouluun saa tulla uni asussa
      Moni poika tuli kouluun ilman paitaa ja boxereilla jotkut pojat olivat alasti myös
      Jotkut pojat sano me nukutaan aina alasti ope sano et sit housut pois ja pojat oli innoissaan alasti

    • Anonyymi

      Olin 8 vee poika ja nukuin joka yö alasti
      Äiti varasi mul joka päivä koulu vaatteet tuolille
      Yks aamu heräsin enkä löytänyt vaatteita mistään oli talvi taksi soittaa torvee ulkona oon jo myöhäs vedin toppahaalarin päälle vain ajatuksissa ja juoksin taksiin
      Luokassa ope kysy et miks mul on haalari päällä luokassa
      Mä sanoin et on kylmä
      Ope sano et haalari pois luokassa
      Sanoin en ota
      Ope sano kyl sä otat sit itket ja otat
      Sanoin et en haluun
      Ope kysy et seisoo vai
      Luokka repes nauruu
      Sanoin et oon alasti
      Ope sano nyt se haalari pois
      Sanoin voin olla nakuna mut sit ei saa nauraa
      Ope sano kukaan ei naura tänään
      Mä sanoin voin olla alasti koko päivän
      Riisuin haalarin pois ja olin alasti koko luokan edessä
      Ope sano tuu tänne mun pulpetin viereen seisoo
      Onneksi opettajani oli äitini ja haki mul vaatteet Jotka oli ottanut mukaan kouluun
      Onneksi meillä oli poika luokka
      Ei ollut noloa musta

    • Anonyymi

      ON KAI SE VÄHÄN EPÄSOVRLIASTA JA KAI AINAKIN EILMA MERKIN SAA MUTTA JOO MENE VAAN ALSTI JOS HALUAT!!

    • Anonyymi

      Kun harrastin ratsastusta niin kisa verkassa jäin roikkumaan jalustimeen ja kengät ei vaan irronut ja lopulta tipuin ja tulin tallotuksi

    • Anonyymi

      Ja menin koulun pihalla päivänä alasti kouluun

    • Anonyymi

      Mee vaan kouluun jos laitat pelkät bokserit pitäs olla ok🤣🤣🤣 muistat vaa ja et ei voi tietää mitää muut siitä on mieltä kaveria esim.. no saadaampahan me muut seuraavaan iltalehteen hasukaa luettavaa ONNEE sulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe