Eli tarkoitus olisi vaihtaa kenkiä ja tuli ongelma vastaan kummat kannattaisi hankkia http://www.duosport.fi/epages/duosport.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/duosport/Products/1611/SubProducts/1611-0025 vai http://www.duosport.fi/epages/duosport.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/duosport/Products/1615/SubProducts/1615-0030 kertokaa plussia ja miinuksia eikä mitää p**** kommenteja (esim. Futis on pask**)
Kummat
6
143
Vastaukset
- Synteettisethiertää
Mun mielipide on se että jos välttämättä jommat kummat noista haluut ni ota Vaporit koska ittelläni adizerot hiertää niin paljon etten enää voi käyttää niitä. Mut nahkasia suosittelen.
- 5 vuotta pelannu
itellä oli ennen vaportit, ihan hyvät kengät oli (:
- supernoora
vaporit hyvät jalassa ja hyvä tuntuma palloon (: nuo adidakset on myös tullu testättuu mut en suosittelit tuntuu vähä muovimaisilta ja inhottavilta jalassa
- näi ooo
ite en suosittele kumpiakaan paitsi jos sulla on erikseen märällä kelille nappikset itellä vaporit ja pallo tahtoo aina luiskahella jalasta. hommaa vaik total90 III
- Tyytyväinen käyttäjä
Vaporit!!
- adiPure
Tollaset muovilelut voit jättää osta nahkaset esim adiPuret tai tiempot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23593Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759