eli olen jo jonkin aikaa tuumaillut, että avaisin nettiin sivun jossa tarjoaisin sisustus/remontointi pelvelua (olen opiskellut) sekä lisäksi aktiivisesti itsetekemiäni tuotteita, lähinnä sisustus- ja lahjatavaraa. Tarkoitus olisi saada hiukan lisä tienestiä/työkokemusta ja säännöllisyyttä rakkaaseen harrastukseen käsillä tekemiseen.
Olisiko tälläiselle sivustolla kysyntää?
Mitä toivoisit tälläiseltä sivustolta?
Voisitko ajatella ostavasi tuotetta tälläiseltä sivustolta s-postin välityksellä?
Vaihtaen siis postitus osoitetta ja tilinumeroita. Tällöin tuote toimitettaisiin, heti kun maksu näkyisi tilillä. Syy tähän maksutapaan on harrastemaisuus, jolloin muut maksutavat tulisi sopimuksineen liian kalliiksi ja työläiksi ainakin aluksi.
Periaatteessa ajattelin päivittää sivulle aina tuotteita sitä mukaan kuun saan uutta tehtyä ja lisäksi joitain tuotteita voisi tilata oman maun mukaisiksi.
Kiitos kaikesta palautteesta!
kysyntää? toiveita?
wienoe_91
2
<50
Vastaukset
- SiSu itsekin
Tuotteiden myynti onnistuu kylä, jos ovat tarpeeksi omaperäisiä ja hyvälaatuisia... Sisustussuunnittelupalvelu on aika hankala ja varsinkin hinnoitella netin välityksellä.
- Hiukka osviittaa
Tällainen sivusto puuttuu kotomaastamme
http://www.sisustusweb.ee/fi/company/OSVAL EESTI/151/
http://www.matkailu-opas.com/tallinna-sisustusliikkeet.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550