Vuosaaren Mosaiikkitori ilkivallan pesä - miten käy hintojen?

Aika paha on

Miten mahtaa asuntojen hintojen käydä Vuosaaressa kun tällaista saa lukea valtakunnan päälehdestä:

"Autojen polttamista, seinien sotkemista, paikkojen hajottamista. Vuosaaren Mosaiikkitorin pysäköintihallista on viime aikoina kuulunut pelkästään huonoja uutisia. "

http://www.hs.fi/juttusarja/penaali/artikkeli/Parkkihalli muuttui ilkivallan pesäksi Vuosaaressa/1135262981742

Keskustelua käydään myös muualla netissä:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2004536-aurinkolahti-alueena/

8

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tri Jii

Et keksinyt yhtään vanhempaa linkkiä? Aika erikoinen tyyppi olet kun itse availet vauva palstalle ja kaks plus palstalle ketjuja, joissa yrität herjata Vuosaarta/Aurinkolahtea. Aina olet mukamas ostamassa asuntoa ja sitten aloitat herjauksen.
      Sanoppa nyt suoraan tunnetko sinä itsesi ihan terveeksi?
      Ei me naureta sulle, kaikkihan tuntee sinun kirjoitutyylisi ja sen kuinka uhkut vihaa, olet palstalla häiriköinyt jo monta, monta vuotta.
      Sinutahan on helppo tunnistaa, samat lauseet ja lauserakenteet, aina puhut Vuosaaresta tai Aurinkolahdesta negatiiviseen sävyyn, mitään omaa elämää sinulla ei ole, kun päivystät koneella 24/7, koko kuuman kesänkin , sinä olet juuri se kuuluisa KALLION RANE, palstalaisten Hilda-Raneksi kutsuma ja Moga-Raneksi.
      Koska sinulla asiat noin huonosti, voitaisiinko auttaa sinua? Varmasti kalliosta löytyy ammatiapuakin, voisit keskustella jonkun kanssa, ihmisen ei ole hyvä olla aina yksin, pienesä asunnossa, silloin asiat ja omat epäonnistumiset rupeavat kiertämään päässä ja sinulla on tuo kauna Vuosaarta ja kateus Aurinkolahtea kohtaan, soimaan päässäsi, onko siitä nyt 8 vuotta kun aloitit nämä herjaukset?
      Silloin esinnyit nimellä Remontti-Rane, sen jälkeen nimimerkkisi on vaihtunut tuhansia kertoja, on Kallion Starbuja, Stadin starbuja, kallion Kundi, Jutta Munkkivuoresta, opettaja Putaalta ym ym, mutta aina tekstisi aiheena on Aurinkoalhti ja asunnon osto sieltä!

Nyt olet siten lisännyt reviiriisi Vauva palstan ja Kaks plus palstan, myöskin Vuosaari seuran palstalla olet käynyt, mutta seillä poistettiin ylläpidon taholta pahimmat herjasi.
      Ajatteleppa nyt itseäsi, oletko ihan normaalilla tavalla ajatteleva ihminen? Mikäli ymmärrät niin hae kontaktia johonkon ihmiseen, kyllä se sieltä lähtee, vaatii van vähän aikaa.. Tsemppiä ja parempaa vointia.

• Vuosaari on paras!

Palstan häirikkö ei sitten keksinyt yhtään uudempaa juttua. Minun asumiseen ei ole tuo juttu mitenkään vaikuttanut, tuskin muidenkaan asumiseen. Vuosaaressa viihdyn. On tosi hyvä paikka asua monella tavalla. Olen asunut täällä monta vuotta enkä aijo täältä muualle muuttaa.

Olen asunut monella alueella mm. Käpylässä, Oulunkylässä, Töölössä, Malmilla ja Kalliossa. Vuosaari on paras, Kallio huoinoin paikka.

• Porsas Sikapossu

Kovin tuntuu olevan arka paikka kuitenkin, jos tänne laittaa wikistä linkin niin olet heti poistattamassa sitä, hame päälle tollasille.

Et kai pelkää että aurinkolahden lääväsi arvo rommaa jos täällä kirjoitellaan faktaa alueesta, huh huh, mahtaa olla stetsoni kireällä.

• Naurattaa.
        Porsas Sikapossu kirjoitti:

Kovin tuntuu olevan arka paikka kuitenkin, jos tänne laittaa wikistä linkin niin olet heti poistattamassa sitä, hame päälle tollasille.

Et kai pelkää että aurinkolahden lääväsi arvo rommaa jos täällä kirjoitellaan faktaa alueesta, huh huh, mahtaa olla stetsoni kireällä.

Sinä olet huvittava Porsas Sikapossu, kun menet neitinä Vauva- ja KaksPlus-palstalle nöfföttelemään ja sikasatuja kertomaan. Kai sinulla on saparot ja rusetti hiuksissasi, minimekko ylläsi ja superkokoiset pitsipöksyt jalassasi ja mekon alta vilkkuvat karvaiset paksut sääresi. Olet huvittava tapaus, jolle ei voi olla nauramatta!

• Stadin-Rape

Jos laitetaan oikeasta Wikipediasta linkki niin se on faktaa, mikään Hikipedia ei toimi kun on vain sairas vitsisivusto. Kaikki sairaat ja valheelliset viestti on poistettava se on selvä, hame päälle valehtelijoille
      Jokainen joka katsoo oikeaa Wikipediaa, huomaa, että Vuosaarta kehutaan alueena, mutta Rane ei taida ymmärttää, mikä ero on faktalla ja pilasivustolla.

• Moukka-Moga

Stadin-Rape ei ole kotoisin Stadista vaan Aurinkolahdesta eli Mogadishusta. Aurinkolahti ei ole Stadia, joten pitäisikö tämäkin viesti poistattaa?

Mogasta tulee mieli koululuokan kantelupukki, se raukkis joka aina kanteli kaikesta opelle. Lapsella sen vielä ymmärtää, mutta aikuinen on tuollainen itkupilli, hame päälle tollaselle vaan.

• Rouva Katajanokka

Hienoa, , että tällä palstalla on sheriffi joka poistaa törkeydet. Kauheaa rivoa tekstiä usein ja mitenkäs ne liittyvät asuntojen hintoihin?
      Kaikki asiattomat viestit on syytä poistaa, tämä maailma on mennyt pahaksi ja kaikenlaiset ääriryhmät tekevät vaikka mitä.

• Pöh höh

Palstan "sheriffi" taitaa olla Moga itse.

Totta kai alueen huono maine liittyy asuntojen hintoihin. Olet kyllä aika hassu, Moga, kun kaksplussassakin haukuit ensin Aurinkolahdesta kirjoittajaa ja sitten yritit samassa viestissä haukkua Kalliota. Kyllä palstalaiset nauroivat! Näköjään sivulle on tullut sen jälkeen kommenttia, taitaa alueen maine kuraantua sitä enemmän mitä Moga yrittää sensuroida.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe