Onko kukaan ehtinyt vielä katsastaa uutta homolaa? Mun odotukset ovat niin korkealla tuon uuden paikan suhteen, koska tarjonta tällä hetkellä baareista on vähintäänkin masentava. Ikäraja tosi jees, ois voinu olla jopa 24.
Dtm on nykyään lähinnä wannabe-teinejä ja heteroita täynnä. Herccu on kivempi ja siellä on vanhempaa porukkaa, mutta tuntuu, että naisia siellä jopa vähän mulkoillaan. Jenny woo ei oo vaan mun juttu pintaliitojengeineen ja siinäpä ne sitten olikin...
K23
8
393
Vastaukset
- ...
On, suurin osa miehiä ja muutama nainen. Tottakai Hercussakin mulkoillaan, koska suurin osa siellä on miehiä. Mistäs tiedät, että dtm on täynnä wannabe-teinejä, eiköhän meistä jokainen ole ollut nuori joskus ?! Jotkut vaan tiedostaa identiteettinsä aikaisemmin kuin toiset.
Jos haluat pysyä pintaliitoelämästä kaukana, niin kantsii vaan netissä pysyä. - Millonpa pääsis!
No mistäs tiedän...Olen viettänyt siellä ihan tarpeeksi aikaani tehdäkseni havaintoja aisteillani:D Kaipaan hieman kypsempää biletysympäristöä enkä viihdy siellä. Olen toki itsekkin ollut "nuori" ja silloin juuri kiinnostikin paikka ihan eri tavalla, katsos ihmiset vanhenee ja kaipaa erilaisia juttuja...
Ja tuskinpa vain minun kannattaa kotona pysyä, minun vain kannattaa löytää itselleni sopiva paikka, jossa viihdyn...:) Kauheet palot taas kasvaa sieraimista jollakin...Hassua, että ihan noin kuohiksiin saa ihmisen näin pienellä jutulla. Mielipiteitähän on monia ja jokainen saa rauhassa olla omaa mieltänsä, ilman että joku tulee nohevana heti neuvomaan mitä mieltä kuuluu olla tai sitten voi ihan pysyä kotonansa?- 40+
hei, kerro sitten mullekkin missä on kypempää menoa, tosin nuoret naiset ovat häkellyttävän kauniita, mut tuskin mä enää heitä kiiinnosta kun on ikää sen verran enemmän =) vaikken mikään rumislus ja tyhmä olekkaan =) jaikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen.
- ...
Todennäköisesti petyt; jos on kauheen suuret odotukset.
- no mutta joo...
Empä ole vielä sellaseen baariin törmännyt missä ei pintaliitoa olisi...
- hlogfuo
minkäniminen tää uus mesta on ja missä?
- Pilke_71
Hei kaikki! Huomenna olisi K23:n avajaiset. Onko porukkaa täältä lähdössä sinne? Mietin viittiikö yksin sinne lähteä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958