Anopit lukekaa!!!

Mies vm-80

Kertokaahan kaikki anopit mielipiteitä tai kokemuksia seuraavasta asiasta...
Eli olen 24v mies ja seurustellut jo monta vuotta tyttöystäväni kanssa. Anoppini on 48v vetävän näköinen nainen. Siis ihan normaali kotirouva sellainen mukavan rehevä.. ei siis mikään lihava eikä laiha vaan ihanan rehevä ja en voi mitään että hänen katselemisensa saa mut aina aivan kiihottuneeksi. Eli haluaisin häntä suunnattomasti.
Joskus aina humalapäissään ollaan halailtu ja hänkin on kehunut minua ihanaksi vävyksi. Kerran melkein suudeltiin kun humalapäissään kaksistaan halailtiin ja niinhän siinä kävi että käteni laskeutuivat hyväilemään anopin pakaroita farkkujen läpi ja eipä se näyttänyt häntä yhtään haittaavan.
Sitten sain kuitenkin koottua itseni ja sanoin että eikähän nyt oo aika painua kiltisti nukkumaan..
Mikä neuvoksi? Mieli tekis ja luultavasti hänenkin ja miksi hitossa anoppi saa mut aivan hulluksi himosta?
Onko kellään anopeilla ollut vastaavia tilanteita?

19

26466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      no mulla ei ko.ongelmaa ole vaan anoppi on harvinaisen
      luotaantyöntävä läski.puuttuu ja sekaantuu joka
      asiaan ja tuputtaa kivikaudenaikaista arvomaailmaansa joka välissä,vaimoni siis hänen tyttönsä alkaa muistuttaa häntä päivä päivältä enempi.joten taidanpa häippästä kohta itse asiassa
      olenkin kysellyt jo kämppää ja kun semmonen löytyy
      niin tämä poika lähtee.eikä ikuna enään hommaa
      anoppia riesaksi...vaan kulen virossa huorissa ja maksan rahalla ja elän ah.vapaana ja niinkun haluan enkä niin kun anoppi haluaa..............

    • teme

      mulla on ihan samanlaiset fiilikset anoppia kohtaan kun sulla.olen momta kertaa runkkaillut anoppiani ajatellen.kun hän on meillä kylässä niin aina tekee mieli häntä nussia.kerran olin suihkussa kun hän tuli meille, tiputin tahallani pyyhkeen ympäriltäni että näkisin sen reagtion hän katsoi alapäätäni mutta ei sen kummempaa siinä naisessa mulla on vielä haastetta.

      • vävy 78

        no mulla on kans anoppia kohtaan paljo tuhmia tunteita oon usein niillä yksin talos ku vaimo ja anoppi on kaupas etin usein sen pikkareita ja runkkailen niihin joskus haluisin päästä oikeesti maistamaan


      • Anonyymi

        Tulin kerran hieman etuajassa kotiin työstä. Ensin luulin, ettei vaimoni Tuula ole kotona, mutta sitten kylpyhuoneesta kuului hyräilyä ja ajattelin pelästyttää vaimoni ja laskin housuni alas. Nykäisin oven auki, yllätyin kyllä itse.
        Ammeessa oli anoppini Aila pyllistämässä ovellepäin. Häkellyin kovasti ja jäin suu auki katsomaan runsaskarvaista pillua ja peräaukon reunoja. Mulkkuni taisi reagoida nopeimmin ja alkoi nousta, anoppi katsoi suuntaani ja sanoi, - kunhan peli on pystyssä, tietänet mitä sillä tehdään.
        Kulli pystyssä painoin sen anopin karvaiseen pilluun, ammeessa lionneena se olikin jo ainakin puhdas, eikä märkyydestäkään haittaa ollut.
        Rynkytin hetken, koska olin ilman ollut jo muutaman päivän ja tilanteessa oli kielletyn hedelmän makua, laskin spermat Ailan pilluun. Tuula oli kuulemma lähtenyt kauppaan ja anoppi ajatteli kylpeä sillä aikaa. Saikin lisäksi kyrpeä.


    • Toivevävy

      Minulla olisi kanssa kerrottavaa anopistani, aika pitkällle on menty, ei sen pitemmälle voi enää mennäkään. Ja olen minä nämä tapaukset tarkkaan kirjannutkin pöytälaatikkoon, ajatuksiani selventääkseni. Mutta en kyllä uskalla niitä koskaan julkaista. Sanottiinhan raamatussakin, että joka paljastaa anoppinsa hävyn...

    • Anonyymi

      Olen 49v nainen ja en koe että siinä on mitään väärää,omille seksuaalisille haluille ei voi oikein mitään radikaalia tehdä.Voi yrittää tukahduttaa tunteitansa tai nauttia tästä yhdestä ainoasta elämästä mikä meillä on jos se ei satuta ketään.Laitan aina kun vävy tulee käymään ohimennen vähän tiukempaa housua tms päälle,en muuten mutta olen huomannut että santtu tykkää ulkonäöstäni varsinkin pepusta..:) pientä kivaa flirttiähän tämä vaan.
      So relax

      • Anonyymi

        Samoin täällä laitan suikun jälkeen lyhyen kylpytakin päälle ja annan välillä avautua rintojen kohdalta ja samoin istuessa että seivattu alapääni vilahtaa😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä laitan suikun jälkeen lyhyen kylpytakin päälle ja annan välillä avautua rintojen kohdalta ja samoin istuessa että seivattu alapääni vilahtaa😊

        Voi kun ois tuollaiset anopit. Ootteko pks seudulta.


    • Anonyymi

      Itelläni on 61v anoppi ja kun tulee lapsenvahdiksi ni jos mahdollista annan palkaksi munaa, kunhän sitä niin tahtoo... oli mielin lähden viemään anoppia millon minnekin koska tiedetään molemmat että auto pysähtyy varmasti ekalle syrjäiselle paikalle ja pannaan.
      Anoppi niin kiimanen että jos meillä käymässä ihan tahallani kävelen ilman paitaa välillä niin näkyy kun vaaleissa college housuissa on pillun kohdalla märkää.

    • Anonyymi

      Minulla on 28-vuotias vävy. Huomasin kyllä Timon katseet ja pientä flirttiäkin oli. Flirtti meni aina vain rohkeammaksi ja mukaan tuli pienet koskettelut. Ja pakko tunnustaa, että kohouma shortseissa kiinnosti minua. Ja Timon pienetkin kosketukset saivat minut kiihottumaan. Minä annoin sitten periksi jossain vaiheessa ja annoin Timon hyväillä minua ihan kunnolla ja kyllähän poika tykkäsi. Se lopulta johti siihen, että menimme ihan loppuun asti. En ole ikinä saanut niin hyvää suuseksiä kuin Timolta sain. Palkinnoksi siitä annoin sitä myös hänelle, oli todella kiihottavaa imeä vävyn kalua. Niin, ja kyllähän nuori poika jaksoi naida useamman kerran, mikä teki vaikutuksen minuun. Vaikka ensiksi meinasi laueta jo reisilleni, kuvainnollisesti.
      Eniten minua ihmetytti että, mikä tällaisessa vanhassa akassa kiinnosti. Olen 56-vuotias riipputissinen pyöreähkö ämmä. Se oli se kielletty hedelmä...
      Eli eiköhän tuo ole ihan normaalia nuoren miehen seksuaalista himoa.

      Pirjo-anoppi

      • Anonyymi

        Loistavaa Pirjo! Toivottavasti olette nauttineet Timon kanssa tapahtuneen jälkeenkin. Se ei ole keneltäkään pois ja nautinto on aina hyväksi.


      • Anonyymi

        Tämä kuulostaa hyvin uskottavalta ja luulen, että kirjoittaja on aito eikä trolli. Olisi hienoa kuulla lisää tapahtumista. Jotenkin tuntuu ettei ole jäänyt yhteen kertaan.


    • Anonyymi

      Onpa sairasta sakkia kirjoittelemassa kokemuksistaan hyi vitt

      • Anonyymi

        Ei nämä ole kokemuksia. Nämä on teinipoikien lapsellisia märkiä unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä ole kokemuksia. Nämä on teinipoikien lapsellisia märkiä unia.

        No minulla on ollut seksi suhde anopin kanssa jo vuosia. Mökillä alkoi aikoinaan kun olimme kahdestaan siellä lähes pari viikkoa.
        Kesäisin tulee useammin mahdollisuuksia tavata kun talvella . Tai kyllä siellä pitää aina jotain telkkaria käydä säätämässa tai vastaavaa. Anoppi on tehnyt tästä lälhes taidetta missä hän tarvitsee apua.
        Yksi parhaita oli kun hän kerran oli meillä ja kerroin ruokapöydässä vaimolleni että joudun lähtemään pariksi päiväksi työreissuun pohjanmaalle erääseen kaupukiin niin anoppi huusi ei voi olla totta juuri eilen hänen ystävätär oli soittanut kyseisetä kaupungista ja kysellyt koska hän tulisi käymään siellä. Tällä tavoin sain ensimmäisen suihinoton jo pk seudun ulosmenotiellä heti aamulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulla on ollut seksi suhde anopin kanssa jo vuosia. Mökillä alkoi aikoinaan kun olimme kahdestaan siellä lähes pari viikkoa.
        Kesäisin tulee useammin mahdollisuuksia tavata kun talvella . Tai kyllä siellä pitää aina jotain telkkaria käydä säätämässa tai vastaavaa. Anoppi on tehnyt tästä lälhes taidetta missä hän tarvitsee apua.
        Yksi parhaita oli kun hän kerran oli meillä ja kerroin ruokapöydässä vaimolleni että joudun lähtemään pariksi päiväksi työreissuun pohjanmaalle erääseen kaupukiin niin anoppi huusi ei voi olla totta juuri eilen hänen ystävätär oli soittanut kyseisetä kaupungista ja kysellyt koska hän tulisi käymään siellä. Tällä tavoin sain ensimmäisen suihinoton jo pk seudun ulosmenotiellä heti aamulla.

        Niinpä niin. 99 prosenttia näistä "tosianoppijutuista' on juurikin näitä mökillä-juttuja. Keksikää nyt Herran tähden jotain muuta.
        Tästä on tullut niin naurettava klisee jo, että kun mies sanoo lähtevänsä käymään mökillä niin vaimo jo siihen että taidanpa soittaa äidille että missäs sitä tänään ollaan...


    • Anonyymi

      Mun anoppi Mirja ja appiukko Jouko on noin neljäkymmentä. Anoppilassa appi kiusasi anoppia puristeli ja hyväli vaikka minä olin läsnä. Näin monesti anopista että kiihottui komeiden rintojen nännit pullotti siihen malliin. Kesällä ulkona appiukko voiteli Mirjaa aika seksysti selkää voidellessa sormet kävi selvästi sisässä ja Mirja vaan levitti jalkoja. Näin naamasta että kävi kuumana. Mirja meni sisään, appiukko vastasi puhelimeen ja kirosi, kerro Mirjalle käyn töissä mutkan. Menin sisälle ja huhuilin huhuu, kuului mitä huhuilet tule tänne, Mirja oli sängyllä kontallaan, sinä ketku olet kiusannut ruskettunut pylly karvainen pillu avonaisena ja keinutti lantiota , no pane.
      Menin taakse kyrpä seisoi kuin kivi painoin pohjaan Mirja nojasi kyynärpäihin kuisk isenki pukki pane narttua nain tovin kun katsoi taakse yritti paeta vatsalleen menin perässä, Jouko meni töihin käymään ja panin samalla pikkuhiljaa jalat levisi ja pylly nousi sinä pukki panet väkisin anoppia, otin kädet petiä vasten , niin panen ja panen paksuksi paljaalla Mirja huokaili ja yritti vastustella mutta vain vähän alkoi kuulua tosi märkää loisketta mirja ulisi ja laskin sisään, Mirja jäi makaamaan menin ulos.
      Mirja tuli viereen makaamaan ja katsoi, sanoin tulin vaan sanomaan Jouko meni työpaikalle, Mirja laittoi aurinkolasit päähän kaatoi siideriä vatsalle oi oli vahinko ja nuoli pois samalla puristi kalusta, pitkäänköhän se Jouko on pois, en tiedä.
      Veti minut sisälle ja seljälleen lattialle taas seisoi kun kivi Mirja istui päälle ja soitti, jaa vai vielä menee jos et tule raiskaan vävyn, kuulin kun sanoi raiskaa mutta jätämullekkin sun kiimaa Mirja keinui kalun päällä, miten minä sen raiskaan kun lähti nyt on iso dildo sisässä kuuletko pani puhelimen pillun viereen ja läiske kävi.
      Koita tulla tai mene ulos huuteleen, kuulin kun sanoi tee loppuun anna kuunnella Mirja pani puhelimen viereen nai ja huusi kuinka tuntuu oikealta voi apua laskeutui imin nännejä kertoi nännit räjähtää kun et ole imemässä sanoi voi vittu taitaa tulla pissa ja pissaa lennähteli kirkuminen jatkui ja sai orgasmia pitkään laskin sisään huusi nyt tulee, nosti puhelimen Jouko sanoi makaa ja odota tulen. Pestiin äkkiä ja lähdin. Mirjalta tuli viesti tuhoa tämä, Kun Jouko tuli olin niin kiimasta turvoksissa sinun naitua minua että tulin heti jäi jotenkin orkku päälle tuli sievästi koko ajan.
      Nyt olet minun kun haluan, vai mitä?
      Olen olen ja lasken sinut täyteen aina kun käyn, tuli hymynaamoja paljon.
      Mirja kertoi että Joukolla on joku pano jossa käy, mutta en välitä kun sinä olet parempi kuin kukaan.

    • Anonyymi

      Pääsin kerran pukille erään hyvin säilyneen 68 v rouvan kanssa. Sellainen lyhyt suhde jossa kumpikin tyydytti tarpeensa. Vuoden päästä tapasin ikäiseni nelissäkymmeissä olevan naisen jonka kanssa asiat sujui. No hänpä oli tämän naisen tytär. Onneksi pokka piti molemmilla eka tapaamisella. Kävihän se ilmi sittemmin että tunsimme toisemme, mutta kuittasimme se että olemme tuttuja tanssilavoilta. Ei olla sängyssä oltu sittemmin, mutta anoppi sanoi kerran aamulla kun tulin kahville ja vaimo meni pesulle että olisimpanollut nuorempi, mutta tyttö on hyvissä käsissä.

    • Anonyymi

      U­­u­­s­i s­­ek­­­si­­tea­tteri avautu­u Su­­­omeen! Ku­­tsu­mme kai­­kki­­. Il­mo­it­­­tau­tum­­­ine­n ry­­hmä­­­ämm­­e tä­­­äl­l­­­ä 👉 http://aepgcorp.com/H/M0e5D8

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe