Anopit lukekaa!!!

Mies vm-80

Kertokaahan kaikki anopit mielipiteitä tai kokemuksia seuraavasta asiasta...
Eli olen 24v mies ja seurustellut jo monta vuotta tyttöystäväni kanssa. Anoppini on 48v vetävän näköinen nainen. Siis ihan normaali kotirouva sellainen mukavan rehevä.. ei siis mikään lihava eikä laiha vaan ihanan rehevä ja en voi mitään että hänen katselemisensa saa mut aina aivan kiihottuneeksi. Eli haluaisin häntä suunnattomasti.
Joskus aina humalapäissään ollaan halailtu ja hänkin on kehunut minua ihanaksi vävyksi. Kerran melkein suudeltiin kun humalapäissään kaksistaan halailtiin ja niinhän siinä kävi että käteni laskeutuivat hyväilemään anopin pakaroita farkkujen läpi ja eipä se näyttänyt häntä yhtään haittaavan.
Sitten sain kuitenkin koottua itseni ja sanoin että eikähän nyt oo aika painua kiltisti nukkumaan..
Mikä neuvoksi? Mieli tekis ja luultavasti hänenkin ja miksi hitossa anoppi saa mut aivan hulluksi himosta?
Onko kellään anopeilla ollut vastaavia tilanteita?

12

13181

Vastaukset

• no mulla ei ko.ongelmaa ole vaan anoppi on harvinaisen
      luotaantyöntävä läski.puuttuu ja sekaantuu joka
      asiaan ja tuputtaa kivikaudenaikaista arvomaailmaansa joka välissä,vaimoni siis hänen tyttönsä alkaa muistuttaa häntä päivä päivältä enempi.joten taidanpa häippästä kohta itse asiassa
      olenkin kysellyt jo kämppää ja kun semmonen löytyy
      niin tämä poika lähtee.eikä ikuna enään hommaa
      anoppia riesaksi...vaan kulen virossa huorissa ja maksan rahalla ja elän ah.vapaana ja niinkun haluan enkä niin kun anoppi haluaa..............

• mulla on ihan samanlaiset fiilikset anoppia kohtaan kun sulla.olen momta kertaa runkkaillut anoppiani ajatellen.kun hän on meillä kylässä niin aina tekee mieli häntä nussia.kerran olin suihkussa kun hän tuli meille, tiputin tahallani pyyhkeen ympäriltäni että näkisin sen reagtion hän katsoi alapäätäni mutta ei sen kummempaa siinä naisessa mulla on vielä haastetta.

• no mulla on kans anoppia kohtaan paljo tuhmia tunteita oon usein niillä yksin talos ku vaimo ja anoppi on kaupas etin usein sen pikkareita ja runkkailen niihin joskus haluisin päästä oikeesti maistamaan

• Tulin kerran hieman etuajassa kotiin työstä. Ensin luulin, ettei vaimoni Tuula ole kotona, mutta sitten kylpyhuoneesta kuului hyräilyä ja ajattelin pelästyttää vaimoni ja laskin housuni alas. Nykäisin oven auki, yllätyin kyllä itse.
        Ammeessa oli anoppini Aila pyllistämässä ovellepäin. Häkellyin kovasti ja jäin suu auki katsomaan runsaskarvaista pillua ja peräaukon reunoja. Mulkkuni taisi reagoida nopeimmin ja alkoi nousta, anoppi katsoi suuntaani ja sanoi, - kunhan peli on pystyssä, tietänet mitä sillä tehdään.
        Kulli pystyssä painoin sen anopin karvaiseen pilluun, ammeessa lionneena se olikin jo ainakin puhdas, eikä märkyydestäkään haittaa ollut.
        Rynkytin hetken, koska olin ilman ollut jo muutaman päivän ja tilanteessa oli kielletyn hedelmän makua, laskin spermat Ailan pilluun. Tuula oli kuulemma lähtenyt kauppaan ja anoppi ajatteli kylpeä sillä aikaa. Saikin lisäksi kyrpeä.

• Minulla olisi kanssa kerrottavaa anopistani, aika pitkällle on menty, ei sen pitemmälle voi enää mennäkään. Ja olen minä nämä tapaukset tarkkaan kirjannutkin pöytälaatikkoon, ajatuksiani selventääkseni. Mutta en kyllä uskalla niitä koskaan julkaista. Sanottiinhan raamatussakin, että joka paljastaa anoppinsa hävyn...

• Olen 49v nainen ja en koe että siinä on mitään väärää,omille seksuaalisille haluille ei voi oikein mitään radikaalia tehdä.Voi yrittää tukahduttaa tunteitansa tai nauttia tästä yhdestä ainoasta elämästä mikä meillä on jos se ei satuta ketään.Laitan aina kun vävy tulee käymään ohimennen vähän tiukempaa housua tms päälle,en muuten mutta olen huomannut että santtu tykkää ulkonäöstäni varsinkin pepusta..:) pientä kivaa flirttiähän tämä vaan.
      So relax

• Samoin täällä laitan suikun jälkeen lyhyen kylpytakin päälle ja annan välillä avautua rintojen kohdalta ja samoin istuessa että seivattu alapääni vilahtaa😊

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin täällä laitan suikun jälkeen lyhyen kylpytakin päälle ja annan välillä avautua rintojen kohdalta ja samoin istuessa että seivattu alapääni vilahtaa😊

Voi kun ois tuollaiset anopit. Ootteko pks seudulta.

• Itelläni on 61v anoppi ja kun tulee lapsenvahdiksi ni jos mahdollista annan palkaksi munaa, kunhän sitä niin tahtoo... oli mielin lähden viemään anoppia millon minnekin koska tiedetään molemmat että auto pysähtyy varmasti ekalle syrjäiselle paikalle ja pannaan.
      Anoppi niin kiimanen että jos meillä käymässä ihan tahallani kävelen ilman paitaa välillä niin näkyy kun vaaleissa college housuissa on pillun kohdalla märkää.

• Minulla on 28-vuotias vävy. Huomasin kyllä Timon katseet ja pientä flirttiäkin oli. Flirtti meni aina vain rohkeammaksi ja mukaan tuli pienet koskettelut. Ja pakko tunnustaa, että kohouma shortseissa kiinnosti minua. Ja Timon pienetkin kosketukset saivat minut kiihottumaan. Minä annoin sitten periksi jossain vaiheessa ja annoin Timon hyväillä minua ihan kunnolla ja kyllähän poika tykkäsi. Se lopulta johti siihen, että menimme ihan loppuun asti. En ole ikinä saanut niin hyvää suuseksiä kuin Timolta sain. Palkinnoksi siitä annoin sitä myös hänelle, oli todella kiihottavaa imeä vävyn kalua. Niin, ja kyllähän nuori poika jaksoi naida useamman kerran, mikä teki vaikutuksen minuun. Vaikka ensiksi meinasi laueta jo reisilleni, kuvainnollisesti.
      Eniten minua ihmetytti että, mikä tällaisessa vanhassa akassa kiinnosti. Olen 56-vuotias riipputissinen pyöreähkö ämmä. Se oli se kielletty hedelmä...
      Eli eiköhän tuo ole ihan normaalia nuoren miehen seksuaalista himoa.

Pirjo-anoppi

• Loistavaa Pirjo! Toivottavasti olette nauttineet Timon kanssa tapahtuneen jälkeenkin. Se ei ole keneltäkään pois ja nautinto on aina hyväksi.

• Onpa sairasta sakkia kirjoittelemassa kokemuksistaan hyi vitt

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vastaamon omistajat miljonäärejä

https://www.iltalehti.fi/talous/a/3c760edc-f921-4bd9-8d2c-622719ab8e2e Yksityinen firma, josta myytiin iso siivu pääomasijoittajille. Ahneusko ajoi
      Maailman menoa
      261
      7999
    2. Stefulla miljoonavelat

Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      107
      5222
    3. Korona ei tartu julkkiksiin?

Selittäkää mulle, miksi nimenomaan nää julkut ryntäävät nyt ulkomaille. Tuttavistani en tiedä ketään, joka nyt lähtisi matkoille. Ei edes työmatkalle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      4630
    4. Vastaamon potkut saanut toimitusjohtaja tiesi turva-aukosta 1,5 vuotta

Tietoturvaskandaalissa rypevän Vastaamon toimitusjohtajalle potkut – yhtiön hallituksen mukaan pimitti tietomurtoa 1,5 vuotta: https://yle.fi/uutiset/
      Maailman menoa
      99
      2682