siis oon laskenu koska mulla alkaa menkat ja ne alkaa yks päivä ennen meidän matkaa.miten saan siiirtopillereitä.en haluis käyttää tamponeja.olen 12.v 56/152.matkani alkaa 22.8 tai 23.8.piitääkö mun hakkia resepti,siis tarkotin käydä lääkärissä.vastatkaa nopeesti ja jos saan pillereitä niin koska minun pitäisi alkaa syödä niitä.mun suunitelma on se että meen terkarille ja sieltä se varaa mulle lääkärin ajan tai jotain semmosta.mul menee näihin menkoihin hermot.aina pilaamassa kaiken.mä vihaan mun elämään ja mulle ei väitetä et tää on ihanan asia tää on kauhee asia.
koulunkaa ahvennanmalle
tyttö99
2
79
Vastaukset
- kannattaa kokeilla
Hei
Reseptin voit saada vain lääkäriltä.
Siirtopillerit aloitetaan kolme päivää ennen oletettua kuukautisten alkamista. Niitä syödään niin kauan kuin kuukautisia halutaan siirtää, max 10 päivää.
Siirto ei aina onnistu, siksi yleensä neuvotaan siirtämään jo edellisiä kuukautisia. Kannattaa kuitenkin yrittää.
Mukavaa leirikoulua!- tyttö99
kiitos,täytyy ensiks käydä terkarilta saamas lääkärin aika :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944