peliseuraa 09-019al

aavikon karavaanit

Löytyisikö (yhdestä kolmeen) Catanin uudisasukkaat peleihin hurahtanutta,tai muuten niiistä kiinnostuneita,eteläisestä Suomesta?? Ilman ikärajoituksia.
Ihmisiä jotka uskaltaa tulla pelaamaan yksinkin porukkaan,vaikka ei tuntisi muita pelaajia ennestään??
Minulta löytyy kolme erilaista peliä mm merenkävijät..Parasta peleissä sosiaalisuus sekä sopiva jännitys.. Halpaakin kuin hammastahna verrattuna rahapokeriin tai sököön)). Tietysti joskus noista jää voittollekin.
Myös muita lautapelejä minulta löytyy n15 kpl erilaista.
Ko pelistä löytyy tietoa netistä ihan kivasti suomeksikin googlettamalla,YouTubesta tai wikipediasta..
Ota yhteyttä [email protected]

6

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaislahame ja hulare

Noin joka toinen maanantaina ravintola Kaislassa Kaisaniemessä klo 18.00 on kokoontunut vaihteleva joukko pelaajia pelaamaan lautapelejä.
      Siellä neuvotaankin eikä tarvitse olla aikaisempaa pelihistoriaa!
      Tarkemmin tietoa >> www.eurosinkut.net
      katso tapahtumat ,sieltä pitäisi löytyä!!

• LenssiWay

Leiju leiju ylöspäin!!

• ForssellMixu fani

Minkä takia neopets on huono? Luulen että se on hyvä, mutta en pääse sinne, koska sähköpostiosote ei toimi. Habbossa käyn joka päivä. mulla on siellä ainakin 6000 kaveria. Mahtuu mulle 9001. oon vip ja hc.
        Se on (ehkä) paras virtuaalimaailma mitä oon löytäny. Otan vastaan ehdotuksia virtuaalimaailmoista.
        KIITOS TEILLE JOTKA LÄHETÄTTE! TIEDÄN JO: NEOPETS, HABBO, JA AINAKIN GOSUPEROrgasMO

• Senttip..
        ForssellMixu fani kirjoitti:

Minkä takia neopets on huono? Luulen että se on hyvä, mutta en pääse sinne, koska sähköpostiosote ei toimi. Habbossa käyn joka päivä. mulla on siellä ainakin 6000 kaveria. Mahtuu mulle 9001. oon vip ja hc.
        Se on (ehkä) paras virtuaalimaailma mitä oon löytäny. Otan vastaan ehdotuksia virtuaalimaailmoista.
        KIITOS TEILLE JOTKA LÄHETÄTTE! TIEDÄN JO: NEOPETS, HABBO, JA AINAKIN GOSUPEROrgasMO

Oisko kellään tiedossa mitään hyviä kunnon pelottavia säikytyspelejä :D?. Doom3 ja F.E.A.R ja STALKER on jo tultu mentyä läpi :P. siis jotain tämmöstä kunnon pelejä, missä säikähtää tai jotain. Tehot ei oo ongelmana, nimiä vaan tulemaan. Erityisesti jotkin kummitus/yliluonnolliset jutut ovat mieleeni :)

• chess 960

Löytyykö peliseuraa Chess 960:een tai toisella nimellä Fisher-Random shakkiin??! Googlessa ja Wikipediassa löytyy tietoa suomeksikin tästä pelimuodosta.. Pelisiirrot puhelimitse,sähköpostin kautta tai textviestin kautta esim 1-2 siirtoa per päivä! Olen siis ihan aloittelija shakissa..

• Little Big Horn

Summer fest

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4294
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3740
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3429
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3010
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2498
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2429
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2202
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1836
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1625
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1612
    Aihe