21-vuotias mies, täyspäiväisesti töissä vantaalla. Etsin itselleni asuntoa Tikkurila-Kerava akselilta, pääradan varrelta. Yksiöiden vuokrat on pilvissä ja asuntoja huonosti saatavilla, joten mikäli olet kiinnostunut jakamaan kaksion tai kolmion tältä alueelta niin nyt on tilaisuus siihen. Mieluiten pidemmäksi aikaa, ei mitään kesäkämppää.
Harrastan kuntoilua useasti viikossa salillakäynnin ja lenkkeilyn muodossa. Juon harvoin, n. kerran kuukauteen. Jollain tapaa urheilullinen elämäntapa siis.
Lemmikit sekä tupakointi eivät haittaa, vaikken itse poltakaan saati sitten omista elukoita. Sukupuolella ei minulle väliä.
Lainat on neuvoteltu ja saatan jopa ostaa oman kaksion mikäli sopiva löytyy ja tältä taloustilanteelta uskallan. Mitenvain, kämppis joka tapauksessa hakusessa.
Jos kiinnostuit niin otahan yhteyttä [email protected]
Kimppakämppä Tikkurila-Kerava akselilta?
Asuntoaetsivä
1
145
Vastaukset
- asuntoaetsivä1
Niin, ja alueesta saattaisi voida myös joustaa hieman pohjois-helsingin puolelle. (Malmi,Tapanila,Tapulikaupunki)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789