onko muille tullut fluconazol hiivalääkkeestä hillitöntä ripulia? eilen otin tabletin ja tänään tosi paha ripuli. Voikohan imodiumia ottaa?
kauanko tuo suun kautta otettava tehoaa?
hiivalääkkeestä ripulia? onko yleistä?
6
1411
Vastaukset
- rdfgvzde
Mitäs siellä pakkausselosteessa lukee kohdassa mahdolliset haittavaikutukset? Lääkkeitä ei pitäisi ottaa ellei ole tutustunut niiden pakkausselosteeseen.
- apujakaipailen
no katsoin netistä, siellä lukee ripuli. mutta en tiiä tarkoittaako se sitten sitä että menee ihan vesiripulille koko päiväksi niin kuin mulla.
eikö muilla ole tällaisesta kokemuksia`? - rdfgvzde
RIpuli on ripuli. Ei kannata tehdä asioista vaikeampia kuin ne oikeasti ovatkaan. Ripuli on voinut tulla sinulle muualtakin, eli voi olla ihan vain sattumaa että ripuli on samaan aikaan kun otit lääkkeen.
Ja kun se siellä pakkauksessa lukee, niin voi olla lääkkestä. Huolehdit nyt vain nesteytyksestä,. - jvhbhbhab
Antibiootti voi aiheuttaa ripulia ja niiden kanssa suositellaan otettavaksi maitohappobakteereita. Tuosta Fluconazolista en osaa sanoa olisiko sama vaikutus, itselläni se on ollut vain kerran käytössä enkä muista aiheuttiko ripulia vaikka en ottanutkaan maitohappopillereitä.
- Anonyymi
Mulla ko. lääkkeestä aina ripuli.
- Anonyymi
Flukonatsolilla voi olla yhteisvaikutuksia monien lääkkeiden kanssa. Tämän takia kaikkien muiden lääkkeiden samanaikaisesta käytöstä pitää sopia lääkärin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k831268- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708