Yksin vai yhdessä?

N22v

Ajeletko yksin vai kaverin kanssa? Itsellä ollut kortti nelisen vuotta, ei kellään kaverilla pyörää, joten ajeltava yksikseen ;-( Välillä kaipais kaveria tien päälle!!

Luulis että olis helppoa löytää tien päältä kavereita, mutta kun yksin ajelee, niin ei tule edes oikeen pysähdyttyä mihinkään. Pikasesti vaan tankkaa ja jatkaa matkaa.
Ja jos totta puhutaan niin en oikeen edes tiedä missä tämmöset vähän päälle parin kymmenen olevat ajelee. Yleensä ne on vanhempia motoristeja joihin tuolla huoltsikoilla törmää. Toki riippuu missä ajelee..

19

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suzuki m19v

sama homma yksin joutuupi ajella ku kellää kaverilla oo pyörää:(

• Yamamoto

Olisikohan mitään, jos kävis vaikka motorg sivustolla tsekkailleen, onko oman perän porukkaa liikkeellä ja miten ja milloin ? Yksin on joskus kiva ajella ja välillä on tuplasti kivempaa toisen/toisten kanssa. l

• sukisuki m 1800 r

mikä noita nuoria miehiä vaivaa?nuori motoristi tyttö vailla ajokaveria ,tiedä vaikka saisi joku poikamies siitä jatkossa morsiammenkin?no joo ite tykkään mieluummin ajella yksin, tai tietysti takapenkillä saa olla kyytiläinen mut haluan ite määrätä vauhdin.meilläpäin on joka maanantai motoristien kokoontuminen ja ne käyvät letkassa jollain pienellä kylällä kokoontumassa ja seurustelemassa,tiedän et monet odottavat sitä varsinkin sitä letkassa ajoa isossa ryhmässa.mut jotenkin ei oo mun juttu en oo niin laumasta riippuvainen,mut ite oon huomannu et joukossa tyhmyys tiivistyy ja tulee sitä näyttämisen halua ainakin joillekkin?mut kesä ei oo mitään ilman moottoripyörää ajo sit yksin tai yhdessä.

• liian vanha erkki

Valitettavasti mun pitäis olla ainakin 30 vuotta nuorempi, jotta kelpaisin ajoseuraksesi.

Mutta tosta yksinajelusta. Vaikka olen vaimon mielestä jopa "yltiösosiaalinen", moottoripyöräilen mieluiten yksin.'
      Silloin saa pysähtyä silloin kun huvittaa, valita matkareitin ihan omasta päästä ja ajonopeudenkin voi ravistaa suoraan hanskasta.
      Minulle yksin moottoripyörällä pitkällämatkalla on se kaikkein paras moottoripyöräilyhetki. Löytyy vielä Suomenmaastakin ajamattomia pätkiä ( Juuri ajoin ensi kertaa Lavialta Nakkilaan sitä tietä pitkin, jossa ei renkaan keskikohta juuri kulu.), outoja paikkakuntia ja uusia keskustelukavereita matkan varrelta motoristikuppiloissa.

Yksinäisyys on sosiaalisessa ammatissa toimivalle perheelliselle arvokasta laatuaikaa.
      Toisaalta muistan, miten avioeroni jälkeen tätä " laatuaikaa" oli kyllästymiseen asti liikaa ja yksin prätkäily alkoi maistua puulle.
      Mutta ainahan ihmisen mieli on tyytymätön, oli asiat niin tai näin. Mutta kyllähän tuon ikäiselle naisihmiselle ajoseuraa löytyy, kunhan rohkeasti vaan otat kontaktia motoristimiehiin!

• .

Porukassa ei ole ikinä kellään yhtäaikaa kusihätä.

• n24v

Heips!

Missäpäin maailmaa ajelet? Täältä vois löytyy kaveri :)

• yksinäinenpyörä

moikka! täällä ois myös yksinäinen motoristi. voiskohan tälleen löytää ajelu seuraa? oon 32v mies. vastaileppa [email protected]

• sukisuki m 1800 r

jännä juttu miten naiset ovat ottaneet moottoripyöräilyn omaksi lajikseen,saa nähdä sit joskus kun ne miehet jotka sai moottoripyöräkortin väha niinku lahjaksi autokortin kanssa lakkaavat ajamasta.tuleeko moottoripyöräilystä nais voittonen harrastus laji?ite en pitäis sitä mitenkään pahana sehän on vain silmän iloa maanteillä kun naiset kurvailee prätkillä,

• LAHJA ::JOO

Niin.. vanhempani maksoivat kortista puolet vuonna 1971, kun ajoin 16-vuotiaana moottoripyöräkortin, sillä sai ajaa mitä tahansa pyörää ja vaikka ilman kypärää jos halusi, aloitinkin ajon CB 350: lla, joka oli hyvä aloittelijan pyörä..tosin sen romutin. Että se siitä lahjasta..hehe

Autokortilla abc tietenkin sitten sai ajaa pyörää, mikä olikin aivan normaalia, nykynuorisolle tietenkään ei pidä antaa lahjaksi mitään, vaan pyöräkortista pitää MAKSAA ERIKSEEN !

• n22v

Kyllähän se niinkin on mitä monet sanovat: yksin on tavallaan helpoin ajella. Saa mennä minne huvittaa ja ihan niin lujaa kun käsivääntää ja poliisin silmältä vätyy.. Mutta joskus se ajoseura olis ihan kivaa!! Itse en todellakaan kaipaa mitään 50 hengen lössiä ympärille ajamaan.
      n24v no ajelen pääkaupunkiseutua, uuttamaatta, lahden seuduilla, hämeessä missä millonkin.
      Meneekö ihan vika suunnille sun reiteiltä??

• pete-898

täältä ilmottautus yks ajo kaveri vielä loppu kesäks. ite ajelen pääasiassa lahen seutuvilla välillä tietys lähen kauemmakski ajelee. Mua alkaa tympimää tää yksin ajaminen pikku hiljaa, että ite olen kans ajokaveria vailla :)

• sukisuki m 1800 r

lähinnä keskipohjanmaa-pohjanmaa

• N-24v

mullekkin kelpais ajoseuraa, lähinnä pirkanmaalla kylläkin, välillä liikun pohoojanmaalla mistä olen kotoosi...

• n24v

Itse ajelen pääkaupunkiseudulla sekä mäntsälän ja kotkan suunnilla. Jos täällä on enemmänki "yksinäisiä" naiskuskeja jotka kaipaa välillä seuraa (epätoivoset miehet elkää vaivautuko), nii vois koittaa tavata vaikka joku vl :) mulle saa laittaa sähköpostia: [email protected]

• 636

Mielestäni hauskempaa mitä enemmän porukkaa, tai en tarkota 50 hengen letkaa, mut jostain syystä on mukavampaa painella esim. Viidestään ku kahdestaan. Vauhtiki tuntuu olevan suoraan verrannollinen kuskien määrään ;)

• yksinäinen pyörä

moi. mulla ihan sama vika. oon 32v mies. voiskohan susta saada ajelu seuraa? vastaileppa [email protected]

• kawasaki n

Hiltsuhu ja kukkuluuruu kuulkaas kiva, kun ajoseuraa tarjoatte, mutta kuka uskaltaa lähteä näin netin välityksellä jonkun ajo kaveriksi?? Itse en ainakaan. Voi olla, että oletkin 32 vuotias komistus, mutta voi olla että oletkin 55 vuotias ja jotain ihan muuta kun ajokaveria vailla.. Pieni tyttö vastassa niin kakkosekshan se jää jos ei pyörällä ehdi karkuun :-(

• yksinäinenpyörä

kawasaki n.... nii ihan totta tuokin,ymmärrän. mutta nyt kyllä on ihan aito 32v mies ajoseuraa kyselemässä. tietysti ensin tavattaisiin jossain julkisella paikalla ja tutustuakkin voi ennen tapaamista. se on harmi kun jotkut ovat joskus monia juttuja pilanneet ja sitten kun joku ihan aidosti ja oikeesti etsii niin epäilyksen varjon saa.

• Eks haluu pildee
        yksinäinenpyörä kirjoitti:

kawasaki n.... nii ihan totta tuokin,ymmärrän. mutta nyt kyllä on ihan aito 32v mies ajoseuraa kyselemässä. tietysti ensin tavattaisiin jossain julkisella paikalla ja tutustuakkin voi ennen tapaamista. se on harmi kun jotkut ovat joskus monia juttuja pilanneet ja sitten kun joku ihan aidosti ja oikeesti etsii niin epäilyksen varjon saa.

oleks houmou?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe