Tämä kuva tekee katsojansa (ei kaikkia) hulluksi kun sitä katselee tarpeeksi kauan.
- Älkää katsoko kuvaa liian kauan
- Koittakaa olla katsomatta kuvan henkilön silmiin
- Jos alkaa tuntumaan pahalta, sulje kuva välittömästi
- Jos tunnet tarvetta katsoa kuvaa uudestaan, älä katso
HUOM!
KATSO OMALLA VASTUULLA!
http://wallpapers.bhist.com/images/big/high_resolution_fractal_wallpaper.jpg
Kuva joka tekee hulluksi
18
1052
Vastaukset
- mitmitm
Kuvan henkilön? Ei siinä ole henkilöä. Se on vain abstraktia taidetta. :D
- 34563456
on siinä kuvassa "henkilö" kun tarpeeksi pitkään kuvaa tuijottaa, ihan säpsähtää kun tajuaa sen, pelottava kuvatus
- paranorm.prof.
Kuva on nimim. "Jenna V:n" raportoiman nettikummituksen
pikkuserkku. Ei se ketään hulluksi tee, kunhan nyt pikkuisen säikäyttää. - mies..
Huoh! Koneella tehty kuva (mandelbrot). Vääntelin tuommosia kuvia jo 1980-luvulla Atari ST:llä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mandelbrot_set - muhahhahahaa
mä tykkään tosta kuvasta ;)
vois olla hieno mun seinällä :D - daideilija
Tulis hieno tapettimalli tuosta. Upeita kiemuroita.
- hullu mies Huit.
No ni. Mä tulin hulluksi. Siitäs saitte.
- roskapostia taas
On jo aika, että koulut alkavat ja kakarat palaavat kouluun. Saadaan keskustelu taas kulkemaan.
- Nimierkki.
Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi, jos haluat käyttää omaa nimimerkkiä viestissäsi.
- t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ai,ku oli nätti kuva,,,,....
- UFO
Olen tuijottanut tota kuvaa nyt monta kertaa,enkä saa siihen mitään "henkilöö" ilmestymään. Mihin kohtaa siin pitäis kattoo,et jotain näkis? Tai onko siinä edes mitään "henkilöö" Vai sanotteko vaan?
- adfgsdfg
Me kyylätään sitten yhessä tota seuraavat satavuotta :D Ite saan tosta punasesta kyllä silmän aikaseksi, mutten säpsähä mitään.
- 5+10
Ei siinä mitään henkilöä ole. Joku 13v tekee vain pilaa :)
- Juutas kuksiainen
Luis Vutton - pässinpussit
- onhan....
siinä henkilö.Se rupes laulamaan vanhoja canonia munkkilatinaksi ja strippaamaan.Sitten compuutteri räsähti säpäleiks
- harkasammakko
Ei tämä ole mikään henkilö eikä sillä ollut silmiä. Eikä ainakaan minua tee hulluksi, vaikka en tuijottanutkaan kuin pari minuuttia.
- lovetti
Sain tuohon kuvaan aikaiseksi punaisen ravun jammailemassa suu hymyssä, taidan olla valmiiksi hullu?
- hävetti
Oliksil ravul mulukku vai oliko se nartturapu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249