Myydään perus väreissä oleva neitokakadu naaras .Ikä synt maaliskuussa. Lintu vihdissä htp 70
myydään neitsikka
9
392
Vastaukset
- hm3607
Terve! ostaisin tytön kirkuvan uroksen kaveriksi - tingitkö 40 euroon?
- kasvattaja
selvä myydään 40 sovitanko miten maksetaan ja haku paikka
- vente.hazelsted
neitokakadu edelleen myynissä ilmanen vain haku
- lzymberi
Hei ! Olisiko naaraskakadua myynnissä halvalla ? Maksaisimme enintään 50 euroa . Meillä on jo yksi uroskakadu , eli minulla on jo kokemusta linnuista. Ennen kakadua on ollut kaksi undulaattia . Jos saisimme linnun niin tarjoaisimme rakastavan ja turvallisen kodin , sekä perheen. Perheeseemme kuuluu muuten minä , Luljeta 30 v , Aurora 13 v , Erik 10v , ja tietysti meidän oma neitokakadumme Aurinko. :) ilmoittelthan asiasta ja numeroni on muuten : 0442194604 , jos ilmoittelet :)
- mmauuuu
hei vieläkö kakadu on kotia vailla?! missäpäin sijaitsee? olisin kiinnostunut! tulisi meidän poitsu kakadun seuraksi =)
mmauuuu kirjoitti:
hei vieläkö kakadu on kotia vailla?! missäpäin sijaitsee? olisin kiinnostunut! tulisi meidän poitsu kakadun seuraksi =)
Itse olisin kiinnostunut tyttökakadusta jos vaan on vielä kotia vailla. Itselläni melkein 5 vuoden kokemus neitokakaduista, tällä hetkellä asun viiden neitsikan kanssa (kolme koirasta ja kaksi naarasta), eli tytölle olisi paikka täällä vielä! :)
Lisää tietoja minusta ja linnuistani : http://www.cockatiels.nettisivu.org
- zime
ookkeii kiinnostaa soita 04420540533
- zime
korjaan numero 0442054803 terveisin jari
- kasvattaja
myyty jo (annettiin pois)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162