joo eli vetarin stefa vuotaa eli vetoakselin tiivistee vuotaa öljyä, onko helppo vaihtaa? pitääkö ainoastaan otta mg-koppa ja eturatas pois ja sitten vaa vaihtaa?
vähän neuvoa tarvisin.
Suzuki PV, vetarin stefa
Apua stefa lirrittää
3
319
Vastaukset
- Mopo osastolle mars
Käänny mopo osaston puoleen ntämä on edelleen moottripyörille EI mopoille.
- erdefr
Juuu sori huomasin myöhäs ton moperi osaston
- Ilmoitus etenee
Ei naurata,vuosia olet terrorisoinut palstaa tuolla samalla pv aiheella.
Nyt olen tehnyt tutkintapyynnön sinusta ja saat ovesi taakse viranomaiset.
Muista saapua oikeuteen ajoissa sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235118
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779