Onko tästä tehty sukksnauhakanava? Seksistä pitää kieltäytyä ja etenkin siitä puhumisesta. Pitää tihruu sanomalehtee ja töpötellä tohvelissa. Nutturapäät, nämä auvot hermostuu. Puutteesa eläneet vimeiset kolkytvoutta.Ei sitä saa sit muutkaan!!
joo-o
27
1205
Vastaukset
- Sukkanauharitari
Joo-Joo!
Kyllä sinäkin vielä pääset puutteestasi.
Järjestys yleensä on se, että ensin opetellaan kirjoittamaan ja sitten harrastamaan seksiä.
Omaathan jo kirjoitustaidon alkeet.Ehkäpä jo seuraavan kolmenkymmenen vuoden aikana edistyt ja sitten vaikka rakkauskirjeitä kehiin.Elämäsi muuttuu auvoisemmaksi.Kyllä kirjoitustaitoiset
saa. Ahkeraa harjoittelua vain!- sukkanauhaa
Sinä rupeat puhumaan aidanseipäistä, kun toinen puhuu aidasta... Tyypilistä asian sivuraiteelle vientiä.
Kyllä puuttesta pääsy on hoidettu kymmeniä vuosia, muttei nutturoiden, eikä pilkunnussijoiden kanssa. Sääli heidän läheisiään. Tai miksi sääliä? Osansahan ovat valinneet. - mietteliäs
jos näin on, niin taidat itse elää puutteessa. Pisteen ja yleensäkin välimerkin jälkeen tulee välilyönti, näin ihan vain tiedoksesi.
Mitenköhän tuo vanhempi sukupolvi on onnistunut koskaan harrastamaan seksiä, kirjoitus- ja lukutaito kun monella oli vähän niin ja näin.
Ensin se malka omasta silmästä, sitten vasta kaivelemaan silmiä toisen päästä.
- Nutturapää
Kävi ikävästi, kun olin tehnyt treffit tämän sukkanauhaukon kanssa ja kun hänellä on tunnetusti huono luku ja kirjoitustaito, niin hän ei osannut lukea osoitetta, missä meidän piti tavata ja luuli minun jallittaneen. Sitten hän itki epäonneaan kaverilleen, joka myöskin on äkeissään minulle. Saan aina kuulla olevani nytturapää, vaikka jo pari vuotta sitten leikkautin tukkani.
- sukkanauhaa
Varmaankin nuttura rapisi kuivasta päästä aikojaan. Luonnonlaki. Sokeri ei sula suussa, eikä nuttura enää pysy päässä!
Sitten se huonostitoiminut värkki on kuivunut kokoon aikapäivin. Eipä sillä käyttöö olis paljon ollutkaan.. Ei nyt koskaan tommosten kanssa tälleille.. - Nutturapää
sukkanauhaa kirjoitti:
Varmaankin nuttura rapisi kuivasta päästä aikojaan. Luonnonlaki. Sokeri ei sula suussa, eikä nuttura enää pysy päässä!
Sitten se huonostitoiminut värkki on kuivunut kokoon aikapäivin. Eipä sillä käyttöö olis paljon ollutkaan.. Ei nyt koskaan tommosten kanssa tälleille..Älä itke! Mene ja osta peruukki!
Niin ei täälleille, kun ei osaa lukutaidottomuuttaan oikean osoitteesee. - opettaja
Nutturapää kirjoitti:
Älä itke! Mene ja osta peruukki!
Niin ei täälleille, kun ei osaa lukutaidottomuuttaan oikean osoitteesee.lukea sun viimeistä lausetta niin pisti miettimään että joku arvostelija taitaa olla itse kirjoitustaidoton.
- Nutturapää
opettaja kirjoitti:
lukea sun viimeistä lausetta niin pisti miettimään että joku arvostelija taitaa olla itse kirjoitustaidoton.
Älä yritäkään vaihtaa nimimerkkiä!
Olet edistynyt tavausharjoituksissasi.
Laitoin sinulle pienen testin...lukukokeen, tiedäthän. Kyllä se siitä.Jatka vain samaan tapaan! - opettaja
Nutturapää kirjoitti:
Laitoin sinulle pienen testin...lukukokeen, tiedäthän. Kyllä se siitä.Jatka vain samaan tapaan!Laitoit sitten taas uuden kokeen? Olen tottunut korjaamaan niitä, mutta nyt on kyllä kesäloma. Sinulle pitäisi antaa ehdot, mutta olkoon nyt tämän kerran.
Huomaan että sinäkin olet edistynyt, kaikki kirjaimet ovat jo tallella. Vain välilyönnit puuttuvat! Jos molemmat jatkamme samaan tapaan, sinä opit kirjoittamaan eikä minun tarvitse enää korjata. ;) - Nutturapää
opettaja kirjoitti:
Laitoit sitten taas uuden kokeen? Olen tottunut korjaamaan niitä, mutta nyt on kyllä kesäloma. Sinulle pitäisi antaa ehdot, mutta olkoon nyt tämän kerran.
Huomaan että sinäkin olet edistynyt, kaikki kirjaimet ovat jo tallella. Vain välilyönnit puuttuvat! Jos molemmat jatkamme samaan tapaan, sinä opit kirjoittamaan eikä minun tarvitse enää korjata. ;)Konekirjoituksen opettajako olet olevinasi?
Minä luulin sinua Sukkanauharitarikunnan kunniajäseneksi.
Taidat olla kumpaakin.
Terveisiä kaverillesi, jonka puolesta kirjoitat ja joka sai minulta rukkaset! - mielipide
Nutturapää kirjoitti:
Laitoin sinulle pienen testin...lukukokeen, tiedäthän. Kyllä se siitä.Jatka vain samaan tapaan!olla häävi kun pääsee muita arvostelemaan, ja vielä jatkaa rutkutusta, löysäähän jo sitä nutturaa ja lopeta pään aukominen. Opettele itse kirjoittamaan niin on helpompaa toisille lukeminenkin.
- nutturapää
mielipide kirjoitti:
olla häävi kun pääsee muita arvostelemaan, ja vielä jatkaa rutkutusta, löysäähän jo sitä nutturaa ja lopeta pään aukominen. Opettele itse kirjoittamaan niin on helpompaa toisille lukeminenkin.
Nutturapää on vain nimimerkki.
Taisin sen mainitakin jossain vaiheessa.
Auvot olivatkin jo tänä aamuna aikaisin hereillä.
Barrikaadeille vaan!
Katkeroituneet, loimeensa saaneet ukot.
Yrittäkää nyt jostakin päin hankkia naisystävää!
Auttaisikohan jos hankkisitte uudet tekohampaat?
Kertovat, että entiset lonksuvat, kun ikenet ovat kutistuneet. - ksantippa
nutturapää kirjoitti:
Nutturapää on vain nimimerkki.
Taisin sen mainitakin jossain vaiheessa.
Auvot olivatkin jo tänä aamuna aikaisin hereillä.
Barrikaadeille vaan!
Katkeroituneet, loimeensa saaneet ukot.
Yrittäkää nyt jostakin päin hankkia naisystävää!
Auttaisikohan jos hankkisitte uudet tekohampaat?
Kertovat, että entiset lonksuvat, kun ikenet ovat kutistuneet.Eikös ne tekarit saa pysymään jollain kiinnitysliimalla tai sellaisella, ei niitä alvariinsa kait tarvitse olla vaihtamassa? Tai hakee sitten löytötavaratoimistosta tai vedenpuhdistamolta uudet.
Mutta ei nyt viitsitä oikeinkirjoitukseen puuttua, jokainen kirjoittaa miten ehtii ja varsinkin minkä ehtii! Kun ei siitä täällä palkintoakaan saa vaikka miten hienosti kirjuuttaisi. Kunhan nyt selvän saa. Vai auvot... :)))) - nutturapää
ksantippa kirjoitti:
Eikös ne tekarit saa pysymään jollain kiinnitysliimalla tai sellaisella, ei niitä alvariinsa kait tarvitse olla vaihtamassa? Tai hakee sitten löytötavaratoimistosta tai vedenpuhdistamolta uudet.
Mutta ei nyt viitsitä oikeinkirjoitukseen puuttua, jokainen kirjoittaa miten ehtii ja varsinkin minkä ehtii! Kun ei siitä täällä palkintoakaan saa vaikka miten hienosti kirjuuttaisi. Kunhan nyt selvän saa. Vai auvot... :))))Totta puhut Ksantippa.Pillastuin vaan tuosta "Auvon" ensimmäisestä viestistä ja siksi keljuilin oikeinkirjoituksesta.Kirjoitetaan miten kirjoitetaa, vaikka opttajakaverin avustuksella. Eikä puhuta kieliopillissta oikeaoppisuudesta tämän koommin.
Eivät Auvotkaan vedä herneitä nenäänsä ja hälyytä ainutta tuntemaansa "sivistynyttä" kaveriaan, konekirjoituksen opettajaa avukseen. - ksantippa
nutturapää kirjoitti:
Totta puhut Ksantippa.Pillastuin vaan tuosta "Auvon" ensimmäisestä viestistä ja siksi keljuilin oikeinkirjoituksesta.Kirjoitetaan miten kirjoitetaa, vaikka opttajakaverin avustuksella. Eikä puhuta kieliopillissta oikeaoppisuudesta tämän koommin.
Eivät Auvotkaan vedä herneitä nenäänsä ja hälyytä ainutta tuntemaansa "sivistynyttä" kaveriaan, konekirjoituksen opettajaa avukseen.että jos ei just heidän allensa lankea niin kukaan muukaan ei huoli. Kiristelkööt tekareitaan ja luulkoot vaan.
- oikeassa
ksantippa kirjoitti:
että jos ei just heidän allensa lankea niin kukaan muukaan ei huoli. Kiristelkööt tekareitaan ja luulkoot vaan.
Kyllä auvot ovat oikeassa. Niin se tahtoo mennä, kuten kirjoitit. Ei niillä muillekkaan mitään käyttöä. Riesaksi ehkä..
- nutturapää
oikeassa kirjoitti:
Kyllä auvot ovat oikeassa. Niin se tahtoo mennä, kuten kirjoitit. Ei niillä muillekkaan mitään käyttöä. Riesaksi ehkä..
viestiä ja palataan sitten asiaan.
Ei ole syytäkään olla kovin suuret luulot itsestään.
Tarkoittaako se että on kolkyt´ vuotta löntystellyt tohveleissa, sanomalehteä tihrustellen, tekareita lonksutellen ja ...
toivoen lähimmäisilleen pahaa: "Ei saa muutkaan." - tosiasia
nutturapää kirjoitti:
viestiä ja palataan sitten asiaan.
Ei ole syytäkään olla kovin suuret luulot itsestään.
Tarkoittaako se että on kolkyt´ vuotta löntystellyt tohveleissa, sanomalehteä tihrustellen, tekareita lonksutellen ja ...
toivoen lähimmäisilleen pahaa: "Ei saa muutkaan."Tässä tarkoitettiin ksantipan halveeramia miesauvoja.
- ksantippa
tosiasia kirjoitti:
Tässä tarkoitettiin ksantipan halveeramia miesauvoja.
En minä täällä aloittanut auvojen halveeraamista, joilla nyt käsittääkseni tarkoitetaan miehiä, enkä halveeraa sen enempää miehiä kuin naisiakaan. Mutta onhan se usein niin että jos sanoo jollekin miehelle ei, saa kuulla olevansa vaikka mikä eikä kuulemma huolittaisikaan.
- nutturapää
tosiasia kirjoitti:
Tässä tarkoitettiin ksantipan halveeramia miesauvoja.
Auvo ei välitä tietää mitä maailmassa tapahtuu.
Hän taisikin tarkoittaa, että vaimo lukee sanomalehteä. Kaikkea turhuutta....
Senkin ajan voisi käyttää auvoisemmasti.
Pikkuisen sekava se kirjoitus olikin, mutta eiköhän sellainen tulkinta osu lähinnä oikeaan, että aamutossuissaan löntystelevä vaimo ei suo Auvolle huomiota ja hän arvelee ettei naapurin Auvokaan saa, vai mitä tarkoittaa:"Nämä Auvot hermostuu." - ksantippa
nutturapää kirjoitti:
Auvo ei välitä tietää mitä maailmassa tapahtuu.
Hän taisikin tarkoittaa, että vaimo lukee sanomalehteä. Kaikkea turhuutta....
Senkin ajan voisi käyttää auvoisemmasti.
Pikkuisen sekava se kirjoitus olikin, mutta eiköhän sellainen tulkinta osu lähinnä oikeaan, että aamutossuissaan löntystelevä vaimo ei suo Auvolle huomiota ja hän arvelee ettei naapurin Auvokaan saa, vai mitä tarkoittaa:"Nämä Auvot hermostuu."menin minäkin sekaisin. Tuossa jo väitettiin että minä halveeraan auvoja, vaikka auvo itse rutkuttaa että naisista ei ole mihinkään. Saa kai siihen oman mielipiteensä sanoa.
Jos naapurin auvo ei saa niin onhan se tietysti tuolle palstan auvolle merkityksellistä sillä lailla että tuntee yhteenkuuluvuutta.
Pitäisiköhän tuota aamutohveli-syndroomaa alkaa pohtia vähän tarkemmin, jos Aino-tossut jalassa vievät huomion pois miehestä niin on sekin aika merkillinen juttu? - nutturapää
oikeassa kirjoitti:
Mitä ensimmäinen Auvo tarkoitti.
Sen uhoilun voi varmaan käsittää monellakin tavalla, mutta mitä
mieltä joku syvälleluotaavampi henkolö on?
Auvo, vai Auvon muija se tossuissan läpsyttelee ja tihrustaa sanomalehteä.
Mihin itse alkuperäinen Auvo katosi?
Hän ainakin osaisi selittää, jos muistaa koko kirjoittelustaan mitään. - sukanauhaa
nutturapää kirjoitti:
Mitä ensimmäinen Auvo tarkoitti.
Sen uhoilun voi varmaan käsittää monellakin tavalla, mutta mitä
mieltä joku syvälleluotaavampi henkolö on?
Auvo, vai Auvon muija se tossuissan läpsyttelee ja tihrustaa sanomalehteä.
Mihin itse alkuperäinen Auvo katosi?
Hän ainakin osaisi selittää, jos muistaa koko kirjoittelustaan mitään.Kun on pitäneet puutteessa, niin sitten eivät sallisi muillekkaan auvoille, kuin samaa kymmenien vuosien puutekurimusta, nutturat?
- nutturapää
sukanauhaa kirjoitti:
Kun on pitäneet puutteessa, niin sitten eivät sallisi muillekkaan auvoille, kuin samaa kymmenien vuosien puutekurimusta, nutturat?
Otahan tuostakin selvä?!
- sukkanauhaa
nutturapää kirjoitti:
Otahan tuostakin selvä?!
Pitää rautalangasta. Nutturapäät pitäneet viljoa puutteessa vuosikymmenet. Viljo ei koskaan ole kokenut seksin todellista riemua. Vain joskus, vuosien välillä. Viljo tule tänny, mut tää ei sit toistu, kuin ehkä viidenvuoden päästä!
- nutturapää
sukkanauhaa kirjoitti:
Pitää rautalangasta. Nutturapäät pitäneet viljoa puutteessa vuosikymmenet. Viljo ei koskaan ole kokenut seksin todellista riemua. Vain joskus, vuosien välillä. Viljo tule tänny, mut tää ei sit toistu, kuin ehkä viidenvuoden päästä!
että se onnistuu korkeintaan joka viides vuosi.
Miksi sä muuten sukkanauhoja käytät? - ksantippa
sukkanauhaa kirjoitti:
ja mistäköhän mahtaa moinen johtua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448