Hei olen Pete.Minä olin jo syntyessäni kuuro .Minä en kuullut yhtään mitään.Silloin aluksi äitinikin ja isänikin rupesivat ihmettelemään asiaa kun en pienenpänä reagoinut mihinkään mitä he minulle sanoivat.Sitten he veivät minut sairaalaan ja minut todettiin vakavasti kuuroutuneeksi.Koulussakaan ei ole kivaa jos joku sellainen kysyy minulta jotain joka siis ei tiedä että olen kuuro .Minä olen nyt menossa 8 luokalle.Ja minua vähän pelottaa sillä meidän luokalle tulee muutamia uusia oppilaita .Olisiko kenelläkääm antaa neuvoa miten heihin kuuluisi suhtautua.
vakavasti kuuro
vakavasti kuuro
2
286
Vastaukset
- juuri niin
"vakavasti kuuro"???????????? O_______O sellaista termiä ei ole olemassakaan.
- w
No eiköhän tässä haettu syvästi huonokuuloista tai täysin kuuroa. Ei tarvitse jumittua joka sanaan varsinkin jos suomi ei ole toisen äidinkieli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1282243
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201578- 271377
- 511027
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34863