Kokemuksia Olympus XZ-1:stä? Kannattaako hankkia? Sehän kilpailee Canon Powershot 95:sen kanssa, joten se on ehkä toinen vaihtoehto. Vähän mietityttää se ylös pomppaava salama ja laukaisunapin outo sijainti Olympuksessa... mut kaitpa niihin tottuu ja saa nopeasti otettua kuvia. Olympuksen hinnalla (n. 400e) saisi jo melkein järkkärinkin.. mutta tarkoituksena olisi, että kameraa olisi helppo kantaa matkoilla mukana.
Olympus XZ-1?
kokem?
2
526
Vastaukset
- ....................
Ihan huippuhyvä kamera tuo Olympus, itelläni on, tosin näyttö paskana kun hevonen tallas päälle :(
- rtyuiytuio7
Marraskuussa hankin xz-1 kameran, valovoima ja kuvien värimaailma hyvä.Hallittavuus myös hyvä nopeissakin tilanteissa, pystyy ottamaan kuvia kohteesta eri asetuksilla. Mun mielestä huippu siihen hintaan. Osta Lowe Pro Apex 60 AW Laukku samalla. Sisälläkin ilman salamaa onnistuu kuvat kameralla. 300 kuvaa akulla saa kuvattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643