Olen muuttamassa yhteen poikaystäväni kanssa ja mietin mistä saataisiin halvin sähkösopimus? Aikaisemmin ei tarvinnut tehdä sopimusta kun se kuului opiskelijasolun vuokraan.
Eli voinko ottaa perusmaksun esim. Pohjois-Karjalan Sähköltä (oli siellä 1,08€/kk PKSOIVA-paketissa ) vaikka asuukin Helsingissä vai pitääkö se ottaa oman alueen sähköyhtiöltä?
Millä sähköyhtiöllä halvimmat sähkönsiirrot tällä hetkellä? Ei nyt uskalla ottaa kun ekaksi vuodeksi vain sopimuksen TAI toistaiseksi. Löytyiskö netistä jotain listaa noista hinnoista?
Hintavertailuista ei ollut mitään apua kun ne antoivat vain saman yhtiön perusmaksu siirto paketteja eikä ottaneet vertailuun ollenkaan esim halvinta perusmaksua jA halvinta siirtoa...eri yhtiöiltä
Eka sähkösoppari
5
403
Vastaukset
- Jopojopi
Jos kaksiossa tai kolmiossa asustaa niin ei tossa sähkössä isoa säästöä Euroissa saa ottaa sähkön sitten mistä vaan. Eli ota koko paketti vaan Helsingin Energialta.
- 5+1
siirto tulee aina oman alueen yhtiöltä - hehän kaapelitkin omistavat.
HELEN on tällä hetkellä ihan edullinen vaihtoehto. Itsekin pähkäilen tuleeko seuraavan kahden vuoden sähköt Rovaniemeltä vai Helsingistä. - Anonyymi
Kannattaa kilpailuttaa sähkösopimus: https://sahkosoppari.fi/sahkon-kilpailutus
Tuossa nyt yksi saitti missä voi kilpailuttaa useamman tarjoajan kautta sähkösopimuksen- Anonyymi
8 vuotta
- Anonyymi
Tämä pari on jo todennäköisesti eronnut, sellaista on nykypäivän meininki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882