Eli millaisia tuulenhalkojia olette Väinöön laitelleet??? Onko Kawan originaaleja, vai jotain muunlaisia??? Mistä hankittuja??
Mikä olisi hyvä vaihtoehto karvan verran alle 180 senttiselle kuskille matka-ajoon??
Kertokaahan käyttökokemuksia
Tuulilasia VN900:een
Uusmotoristi
1
117
Vastaukset
- VN900
Ostin uutena 2008 VN900 Classicin Biketeamista Vantaalta. Otin samantein siihen Kawan oman pleksin, kaatumaraudat ja sissybarin. Mun mielestä Kawan oma pleksi on paras, koska istuu siihen parhaiten verrattuna tarvikeplekseihin mitä olen nähnyt. Lisäksi mulla on pysynyt se hyvänä eli naarmuttomana tähän asti, eli tuntuu olevan laadullisestikin hyvä(tietenkin pestessä ei pidä hangata). Itse olen 185 cm. Suosittelen lämpimästi Kawan omaa pleksiä, vaikka maksaisikin hieman enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379