Eli millaisia tuulenhalkojia olette Väinöön laitelleet??? Onko Kawan originaaleja, vai jotain muunlaisia??? Mistä hankittuja??
Mikä olisi hyvä vaihtoehto karvan verran alle 180 senttiselle kuskille matka-ajoon??
Kertokaahan käyttökokemuksia
Tuulilasia VN900:een
Uusmotoristi
1
152
Vastaukset
- VN900
Ostin uutena 2008 VN900 Classicin Biketeamista Vantaalta. Otin samantein siihen Kawan oman pleksin, kaatumaraudat ja sissybarin. Mun mielestä Kawan oma pleksi on paras, koska istuu siihen parhaiten verrattuna tarvikeplekseihin mitä olen nähnyt. Lisäksi mulla on pysynyt se hyvänä eli naarmuttomana tähän asti, eli tuntuu olevan laadullisestikin hyvä(tietenkin pestessä ei pidä hangata). Itse olen 185 cm. Suosittelen lämpimästi Kawan omaa pleksiä, vaikka maksaisikin hieman enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647