Lentokenttäpunnitukset

Aurinko<3

Itse tulin juuri viikko sitten Kosilta ja tiedoksenne sinne matkaajat, että ovat kovin tarkkoja lentokenttäpunnitusten suhteen. Eli yksi laukku ei voi painaa yli 20kg tai maksua rapisee. Ja muistakaa, että jos teitä on useampi henkilö yhdellä laukulla, niin laukkunne saa painaa enintään 32kg. Mikäli teillä on tuolloin ylipainoa, niin siitä ei enään selviä maksulla, vaan joudutte purkamaan laukusta ylimääräiset tavarat ja tunkemaan ne mahdolliseen käsimatkatavaraan...tai johonkin...mutta yli 32kg ei saa painaa....ihan vaan tiedoksi...kun itse olen ainakin aikaisempina vuosina törmännyt siihen, että painorajoitukset eivät ole ihan niin justiinsa :)

11

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulinjuurikreikasta
    • Aurinko<3

      just...kerroin vaan oman kokemukseni ja muutaman muun henkilön kokemuksen, joka toivon mukaan auttaa seuraavia Kosin matkaajia. Mielestäni tekstini ei liity Rodoksen yhtään mitenkään eikä varsinkaan tuohon linkkaamaasi viestiketjuun, joka sisältää aika paljon kaikkea muutakin. Joten lukee ken tahtoo ja ottaa neuvosta vaarin, jos tahtoo

      • tulinjuurikreikasta

        Just joo ....
        Ei ole ollenkaan asioista puhuttu kreikkanetissä tai tuossa mainitsemassani ketjussa. Olet vaan jättänyt liian paljon oleellista pois jotta kommenttiasi voisi pitää uskottavana.


      • Aurinko<3
        tulinjuurikreikasta kirjoitti:

        Just joo ....
        Ei ole ollenkaan asioista puhuttu kreikkanetissä tai tuossa mainitsemassani ketjussa. Olet vaan jättänyt liian paljon oleellista pois jotta kommenttiasi voisi pitää uskottavana.

        No kuule kun sattumalta minä en ole lukenut Kreikkanettiä ja jos kerron mielipiteeni KOSILTA, niin haittaako se sinua! Itse kun en ole tuohon kyseiseen viestiketjuun laittanut kommenttia, koska mielestäni se hieman pursuaa kaikkea turhaakin. Ja mitähän oleellista olen jättänyt viestistäni pois, jotta sitä ei voi pitää uskottavana...kerroin vaan oman kokemukseni, koska tiedän, että kyseisellä lennolla melko moni joutui ylikiloista maksamaan.


      • tulinjuurikreikasta
        Aurinko<3 kirjoitti:

        No kuule kun sattumalta minä en ole lukenut Kreikkanettiä ja jos kerron mielipiteeni KOSILTA, niin haittaako se sinua! Itse kun en ole tuohon kyseiseen viestiketjuun laittanut kommenttia, koska mielestäni se hieman pursuaa kaikkea turhaakin. Ja mitähän oleellista olen jättänyt viestistäni pois, jotta sitä ei voi pitää uskottavana...kerroin vaan oman kokemukseni, koska tiedän, että kyseisellä lennolla melko moni joutui ylikiloista maksamaan.

        Kommentissasi on suoria lainauksia niistä :)
        Ja mieti vaan ihan itse mitä oleellista siitä kommentista puuttuu, keksit kyllä sen jos ihan oikeasti olet Kosilla juuri käynyt ;)


      • vastaaja vaan

        Joo, älä välitä, tuossa häiriköi nimmari moninainen... on ns. kestohäirikkö kaikilla palstoilla. jatka vaan kirjoittamista, älä ala periksi tuolle s...lle henkilölle.


    • Aurinko<3

      Voi luoja...millähä järjellä lähtisin kopioimaan jonkun toisen tekstiä..kun laitan tänne jonkun tekstin (tosin tämän jälkeen harkitsen sitä), niin en lähde lukemaan näitä kaikkia aikaisempia tekstejä ja miettimään, että onkohan joku mahdollisesti kirjoittanut jo tästä aiheesta. Ja tämänkin kirjoitin siksi, että asia ihmetytti muitakin kanssa matkustajiani. Ja kuule minäpä en nyt ihan ymmärrä tuota sinun pointtia "Ja mieti vaan ihan itse mitä oleellista siitä kommentista puuttuu, keksit kyllä sen jos ihan oikeasti olet Kosilla juuri käynyt ;) "...en nyt ihan niin helvetin idiootti ole, että lähtisin tänne kirjotteleen tekstejä omasta päästäni ilman omaa kokemusta..KIRJOITAN TÄNNE VAAN JA AINOASTAAN SIKSI, ETTÄ OLEN HYVIN ILOINEN SIITÄ, ETTÄ JOKU VIITSI KERTOA TÄÄLLÄ ASIALLISESTI OMIA KOKEMUKSIA MATKUSTAMISESTA, KOSKA HARRASTAN SITÄ ITSEKIN AINA, KUN SIIHEN MAHDOLLISUUS. JA MIELELLÄNI KERRON MYÖS OMAT HYVÄT JA HUONO KOKEMUKSET.

      • tulinjuurikreikasta

        Tietosi ei ole oikeaa ja harhaanjohdat niitä toisia jolle olet olevinasi neuvoa antamassa. Painorajoitukset ovat lehtoyhtiökohtaisia, toisilla saa käsimatkatavarat mukaanlukien painaa vain tuon 20 kg, toisilla taas matkalaukku 23 ja käsimatkatavarat 8. Eli jos olisit kertonut minkä lentoyhtiön koneella lensit niin sitten tietosi olisi ollut edes sinne päin, ei vieläkään tosin ihan oikein ;)


    • Aurinko<3

      Syvästi anteeksi, että tietoni oli nyt niin kovasti harhaanjohtava...ja unohdin mainita, että lensin Thomas Cookin lomalennolla...tarvitseeko laittaa lennon numerokin vielä...ja mitäköhän muuta väärä tekstissäni on..kirjoitusvirheitä lukuunottamatta..

      • tulinjuurikreikasta

        No kyllä se oleellista se lentoyhtiö on, katsos kun Finnairilla saa matkatavarat painaa tuon 23 8, eli 11 kiloa enemmän kuin Thomas Cookilla tai TuiFly Nordicilla. Eikä vain painossa ole ylärajaa, myös matkalaukun ja käsimatkatavaran ulkomitoissa on yläraja. Ja näissä asioissa ollaan yhtä tarkkoja Helsinki-Vantaalla, ei vain Kreikan päässä. Ja sitä vartenhan ne painorajat on että niitä noudatetaa :)


    • usein matkaava

      Tuo kilomäärä koskee TUIn lentoja, Finnairilla on 23 kg per hlö. Jos on yli tuon, saa maksaa 40e, mikä on ihan hyvä. Koskee kaikkia lentokenttiä ja lomalentoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe