Naapurillamme on 16 lasta, heidän vanhimmillakin lapsilla on lapsia ja kaikki asuvat saman katon alla. En tiedä miten esittäisin kysymykseni muulla tavalla kuin MIKSI hankitaan 16 lasta?! Ja vielä kun niistä ei kykene pitämään huolta, viimeksi eilen kolme lapsista leikkivät katolla ja kukaan vanhemmista eivät vastanneet puhelimeen kun yritimme soittaa heille ja kertoa, joten saimme sitten isäni kanssa käppäillä heille ja auttaa lapset pois katolta..
Miksi niin monta lasta?
3
321
Vastaukset
- eräs täti777
No on siinä suojelusenkeleillä töitä varmaankin ihan vuorotta :(.
- haloo!
No olen vähän samaa mieltä, että miksi hankkia niin suuri perhe?
Mutta liikaa on että he hankkivat niin paljon lapsia,
joista eivät pysty huolehtimaan!
Että jotain kohtuuta niiden lasten hankintaan!- hyllyvälylly
Ei tarvitse olla edes uskovainen kun kakaroita tehtailee.Vanhoilla päivillä vielä tökitään se iltatähti jotta saadaan talolainat maksettua ja kummankin vanhemman entisille kakaroille murua mahaan.Hyvinsyöneiltä osa kakaroista ja äityli näyttävätkin,mutta heidän lihavuutensa johtuu roskaruuasta kun ei viitsitä eikä osata kotiruokia tehdä.Joku jossakin palstalla jo ehdottikin verotuksen kiristämistä näille ylensyöneille tankeroille.Kannatetaan,kannatetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874