Mistä vois johtuu että mopo alkaa tärisemään 5 ja 6 vaihteella ajaessa. Tyhjäkäynnillä ja 1,2,3,4 vaihteilla ei tärise. Tärinä tuntuu siis penkissä, sivukatteissa ja tangossa ja lisäksi kuulu semmoinen tärisevä ääni.
Mopo tärisee
14
8539
Vastaukset
- trgrth
jos mee vähä liiaan lujaa tai sitte on laho moperi, SHERloOck
- dfh5
En oo varma, että onko mopoissa tasapainoakselia, mut jos on, niin se on saattanut vahingoittua.
- gdfgdgf
Jos sulla on enksa eli enduromopo niin tuo on ihan normaalia. Nappularenkaat täryyttävät AINA! Jos sulla taas on SM niin sitten en tiiä missä vika. Voi olla että koneessa on niin paljon voimaa että ne puskoo pihalle tärisemällä :D:DDD
- sdfgw34v
Ei Hayabusakaan tärise, vaikka on yli 100 kertaa enemmän tehoa.
- Anonyymi
sdfgw34v kirjoitti:
Ei Hayabusakaan tärise, vaikka on yli 100 kertaa enemmän tehoa.
Et oo tosissas hajabusa faktoillas
- gtayatgbbhg
No onko mopo vakio, eli 5 ja 6 vaihteet liian suuria ja koneen kierrokset niin alhaalla että täryyttää?
Joissain vakioissa 4 on se vaihde millä voi ajaa normaalisti, 5 ja 6 liian isoja ja alkaa booaamaan. - Samppa-1982
Onhan rattaat ketjut ok, eli jos kulahtanut niin tätä tekee
Koitappa myös 5 ja 6 vaihtella lakkaako ryminä jos painat kytkintä muutaman sentin alas? Mikä mopo muuten on kyseessä?- Samppa taas
Onko vanteissa klappia tai kierot?
- apuvaa
Mopo on siis derbi x-race 2007 nappularenkailla ja viriä on sen verran että hukkaputki on tukittu.
- apuvaa
Ketjut ja rattaat on muuten lähes uudet mutta mulla on ihan uudet ketjut ja rattaat hyllyssä jos kokeilis vaihtaa ne.
- derbiii1
voi olla että alakerta on vahingoittunut, eli kampiakselinlaakerit on varmaan irronneet, tai sitten kampiakseli on vahingoittunut, itselläni on pari vuotta vanhempi sm malli, ja tärisee samalla tavalla.
- jaahasss
rabasassa ei ole tasapainoakselia joten tottakai se täristää
- fthfjg
Autojen renkaathan tasapainotetaan koska niillä ajetaan kovaa. Mopon oletetaan kulkevan niin hitaasti ettei tarkempaa tasapainotusta pidetä tärkeänä. Tangon tärinää voi hillitä lisäämällä siihen painoa.
- Anonyymi
Mistä vois johtua yhtäkkiä alkanu tärina mopos
Tekee sitä vapaalla ku antaa kaasua enemmän ja ajos samalla lailla. Beta rr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882