Mopo tärisee

apuvaa

Mistä vois johtuu että mopo alkaa tärisemään 5 ja 6 vaihteella ajaessa. Tyhjäkäynnillä ja 1,2,3,4 vaihteilla ei tärise. Tärinä tuntuu siis penkissä, sivukatteissa ja tangossa ja lisäksi kuulu semmoinen tärisevä ääni.

15

9004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trgrth

jos mee vähä liiaan lujaa tai sitte on laho moperi, SHERloOck

• dfh5

En oo varma, että onko mopoissa tasapainoakselia, mut jos on, niin se on saattanut vahingoittua.

• gdfgdgf

Jos sulla on enksa eli enduromopo niin tuo on ihan normaalia. Nappularenkaat täryyttävät AINA! Jos sulla taas on SM niin sitten en tiiä missä vika. Voi olla että koneessa on niin paljon voimaa että ne puskoo pihalle tärisemällä :D:DDD

• sdfgw34v

Ei Hayabusakaan tärise, vaikka on yli 100 kertaa enemmän tehoa.

• Anonyymi
        sdfgw34v kirjoitti:

Ei Hayabusakaan tärise, vaikka on yli 100 kertaa enemmän tehoa.

Et oo tosissas hajabusa faktoillas

• gtayatgbbhg

No onko mopo vakio, eli 5 ja 6 vaihteet liian suuria ja koneen kierrokset niin alhaalla että täryyttää?

Joissain vakioissa 4 on se vaihde millä voi ajaa normaalisti, 5 ja 6 liian isoja ja alkaa booaamaan.

• Samppa-1982

Onhan rattaat ketjut ok, eli jos kulahtanut niin tätä tekee
      Koitappa myös 5 ja 6 vaihtella lakkaako ryminä jos painat kytkintä muutaman sentin alas? Mikä mopo muuten on kyseessä?

• Samppa taas

Onko vanteissa klappia tai kierot?

• apuvaa

Mopo on siis derbi x-race 2007 nappularenkailla ja viriä on sen verran että hukkaputki on tukittu.

• apuvaa

Ketjut ja rattaat on muuten lähes uudet mutta mulla on ihan uudet ketjut ja rattaat hyllyssä jos kokeilis vaihtaa ne.

• derbiii1

voi olla että alakerta on vahingoittunut, eli kampiakselinlaakerit on varmaan irronneet, tai sitten kampiakseli on vahingoittunut, itselläni on pari vuotta vanhempi sm malli, ja tärisee samalla tavalla.

• jaahasss

rabasassa ei ole tasapainoakselia joten tottakai se täristää

• fthfjg

Autojen renkaathan tasapainotetaan koska niillä ajetaan kovaa. Mopon oletetaan kulkevan niin hitaasti ettei tarkempaa tasapainotusta pidetä tärkeänä. Tangon tärinää voi hillitä lisäämällä siihen painoa.

• Anonyymi

Mistä vois johtua yhtäkkiä alkanu tärina mopos
      Tekee sitä vapaalla ku antaa kaasua enemmän ja ajos samalla lailla. Beta rr

• Anonyymi

Tiedän että vanha viesti mutta jos jollakin löyty syy niin voi laitella…
        Kummiski kone pitää avata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe