Suomalainen laumanvartija -kenneli lopetettu koirien huonon pidon takia.
Oletteko kuulleet?
6
216
Vastaukset
- Kyllä, joo
Joo, ollaan.
- Lalaumassa
Joo ollaan ollaan,näitähän on.....
- 12435690
jep,olin ampumassa ko.koiria kun poliisi ei uskaltanut.ja läänineläinlääkäri ei
ehtinyt paikalle.Jokainen hetki ko.eläimille oli kärsimys.Ihmettelen viranomaisten kyvyttömyyttä...kasvattaja tekee itsestään eläinsuojelurikos ilmoituksen....kertoo missä avain on missä koirat ovat......ja nämä vellihousut aseineen eivät uskalla mennä.No.nyt nämä neljä ovat hyvässä paikassa.Ja meillä on viimeinen lapsi.
Olen ylpeä kauniista koirasta....samoin naapurusto...kiittelevät kun julli ilmoitttaa
kulkijoista.Sanovat että on turvallista olla kun haukku kuuluu. - Justoooo
Tuskimpa niitä ny ammuttu sentää...
- laumiksia
Missäs päin?
- vihainen olen
Näitä laumanvartijakenneleitä on paljon joissa koirista ei pidetä hyvää huolta jos huolta ollenkaan. Kuka tällä kertaa on jäänyt kiinni? Mikä rotu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181