Omaloma.net kokemuksia?

Lomaoma

Olen vakain tuumin ja harkiten miettimässä viikko-osakkeen ostoa. Tiedän, mitä olen tekemässä, enkä tarvitse niitä normaaleja "älä osta, huijareita kaikki"-tyylisiä neuvoja mitä täällä yleensä jaetaan. Aion käyttää viikon itse, enkä ruveta sohlaamaan pisteiden tai vaihtojen kanssa.

Sensijaan kiinnostaisi tietää, onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia joko osakkeen ostajana tai myyjänä tuosta Omaloma-net-saitista johon myös lomaosake.fi-osoite johtaa? Tuntuu olevan Suomen ainoa jälkimarkkinapaikka. Suoraan HC:ltä en osta, vaan mielummin joltakulta joka on luopumassa omastaan.

66

9824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsaari000

      Myyntipaikkoja löytyy runsaasti. mm
      www.lomaosakemeklarit.fi/
      www.suomenlomaviikot.fi/
      www.huuto.net
      www.keltainenporssi.fi
      ja lukuisia muita.

      Itse olen ostanut useamman osakkeen suoraan yksityiseltä ilman välittäjää ja voin suositella. Hintataso esittelyhintoinin verrattuna on usein TODELLA edullinen.

      Omalomassa ongelma on tuo 690 välityspalkkio mikä on usein lisätty myyntihintoihin.

      • pennitön

        Mikä ongelma tuossa on jos ottaa välityspalkkion työstään, luuletko sinä että kahvipaketin hinnassa kaupassa ei ole katetta lisätty hintaan. voihan perse kun tuo työn teko on ongelma kun siitä saa palkkaa.


      • Tsaari000
        pennitön kirjoitti:

        Mikä ongelma tuossa on jos ottaa välityspalkkion työstään, luuletko sinä että kahvipaketin hinnassa kaupassa ei ole katetta lisätty hintaan. voihan perse kun tuo työn teko on ongelma kun siitä saa palkkaa.

        Aika oleellinen ongelma.

        Foorumeilla jossa ei välityspalkkiota tarvitse maksaa voi myydä halvemmalla. Jälkimarkkinoilla hinnat ovat kuitenkin sen verran alhaiset että palkkion osuus myyntihinnnasta on huomattava.

        Lomaosakeen ostaminen / myyminen on erittäin yksinkertainen homma enkä oikein ymmärrä mihin välittäjää tarvitaan.

        -kauppakirja, siirtomerkinnät osakekirjaan
        -varainsiirtovero (jos hinta yli 600Eur)
        -ilmoitus osakerekisterin pitäjälle.

        Mitään osaamista homma ei vaadi


      • yrittäjänä 10 vuotta
        Tsaari000 kirjoitti:

        Aika oleellinen ongelma.

        Foorumeilla jossa ei välityspalkkiota tarvitse maksaa voi myydä halvemmalla. Jälkimarkkinoilla hinnat ovat kuitenkin sen verran alhaiset että palkkion osuus myyntihinnnasta on huomattava.

        Lomaosakeen ostaminen / myyminen on erittäin yksinkertainen homma enkä oikein ymmärrä mihin välittäjää tarvitaan.

        -kauppakirja, siirtomerkinnät osakekirjaan
        -varainsiirtovero (jos hinta yli 600Eur)
        -ilmoitus osakerekisterin pitäjälle.

        Mitään osaamista homma ei vaadi

        Jos välitys palkkio on vaikka 690€ .Ja eihän siinä ole varmaankaan mitään sivukuluja arvonlisävero, ellit,vellit henk.kohtainevero esim.30% niin minkä verran tuosta summasta jää itselle. Ostaminen on helpompaa kuin myyminen.Vai onko sinun mielestä myyminen helpompaa. Osta viikkoosake ja yritä se sitten myydä niin huomaat eron.


      • veronmaksajaliitto
        Tsaari000 kirjoitti:

        Aika oleellinen ongelma.

        Foorumeilla jossa ei välityspalkkiota tarvitse maksaa voi myydä halvemmalla. Jälkimarkkinoilla hinnat ovat kuitenkin sen verran alhaiset että palkkion osuus myyntihinnnasta on huomattava.

        Lomaosakeen ostaminen / myyminen on erittäin yksinkertainen homma enkä oikein ymmärrä mihin välittäjää tarvitaan.

        -kauppakirja, siirtomerkinnät osakekirjaan
        -varainsiirtovero (jos hinta yli 600Eur)
        -ilmoitus osakerekisterin pitäjälle.

        Mitään osaamista homma ei vaadi

        Varainsiiroveron laskelma pitää tehdä vaikka veroa ei tarvitse tilittää verottajalle


      • Työtön välittäjä
        pennitön kirjoitti:

        Mikä ongelma tuossa on jos ottaa välityspalkkion työstään, luuletko sinä että kahvipaketin hinnassa kaupassa ei ole katetta lisätty hintaan. voihan perse kun tuo työn teko on ongelma kun siitä saa palkkaa.

        Työstä on maksettava.


      • pennitön uneksia
        pennitön kirjoitti:

        Mikä ongelma tuossa on jos ottaa välityspalkkion työstään, luuletko sinä että kahvipaketin hinnassa kaupassa ei ole katetta lisätty hintaan. voihan perse kun tuo työn teko on ongelma kun siitä saa palkkaa.

        Milläs penntö.n maksaa, ei millään


      • Omaloma

        Hei, kyllä kuluttajille esitellään hinta joka sisältää palkkiot, pyydämme vain varausmaksuna ostajalta palkkion verran ja sitten kun laadimme asiapaperit kauppaa varten niin loppusumma maksetaan osakkeen omistajalle, meillä on suomen edullisimmat lomaosakkeet ellei jopa euroopan edullisimmat


      • asje3

        sgyii03
        22.10.2014 00:06
        0
        Sulje
        Näiden 5 vuotta lomaosake palstalla jatkuneiden herjausten kirjoittaja RR Porvoosta joutuu vastaamaan käräjillä tekosistaan, joita on n. 7500 kpl. (ennätysten kirjaan?)
        Valtakunnan syyttäjä on näin päättänyt.
        Lisäksi aikanaan tulee ainakin 2 muuta syytettä.
        Jutun nro 8060/R/16328/13 on Itä-Uudenmaan syyttäjällä.


      • ApinoitaKoijataan

        Tämä on keskustelupalsta, eikä tuomioistuin, lienee oikein, että käräjäoikeuden alaisuuteen kuuluvat asiat käsitellään käräjäoikeudessa.

        Se, että täällä tuodaan esiin loma-osakkeiden hyviä ja huonoja puolia, yksilöidystikin, on normaalia alaa koskevaa keskustelua.

        Ihmiset ovat joutuneet maksamaan paljon oppirahoja lomaosakkeiden kanssa, niin on luonnollista että asiosta täytyy voida varoittaa muitakin.


      • tutustun
        asje3 kirjoitti:

        sgyii03
        22.10.2014 00:06
        0
        Sulje
        Näiden 5 vuotta lomaosake palstalla jatkuneiden herjausten kirjoittaja RR Porvoosta joutuu vastaamaan käräjillä tekosistaan, joita on n. 7500 kpl. (ennätysten kirjaan?)
        Valtakunnan syyttäjä on näin päättänyt.
        Lisäksi aikanaan tulee ainakin 2 muuta syytettä.
        Jutun nro 8060/R/16328/13 on Itä-Uudenmaan syyttäjällä.

        Sivustoa seuranneena täytyy tilata käräjäoikeuden kansliasta tällä diaarinumerolla paperit ja tutustua asiaan. Kiitos tarkoista diaarinumerosta.


      • Kakefrendi
        asje3 kirjoitti:

        sgyii03
        22.10.2014 00:06
        0
        Sulje
        Näiden 5 vuotta lomaosake palstalla jatkuneiden herjausten kirjoittaja RR Porvoosta joutuu vastaamaan käräjillä tekosistaan, joita on n. 7500 kpl. (ennätysten kirjaan?)
        Valtakunnan syyttäjä on näin päättänyt.
        Lisäksi aikanaan tulee ainakin 2 muuta syytettä.
        Jutun nro 8060/R/16328/13 on Itä-Uudenmaan syyttäjällä.

        Siellä tulevat yhtiön johdon oyl:n vastaiset toimet dokumentoitua!


      • Tutustumisenarvoista
        tutustun kirjoitti:

        Sivustoa seuranneena täytyy tilata käräjäoikeuden kansliasta tällä diaarinumerolla paperit ja tutustua asiaan. Kiitos tarkoista diaarinumerosta.

        Turon ko:sta ja Varsinais-Suomen ko:sta saa oikeudenkäyntiasiakirjat.
        Tuomio 09/22502 L09/11216 sekä
        Tuomio 10/7641 L09/13935.
        Kannattaa tilata niitä ja tutustua niihin jos on jossain tekemisisää niissä mainitun yhtiön kanssa!


    • aapelipaapeli1111

      Itse painiskelen samojen asioiden kanssa, nyt on HC:ltä sisässä tajous 10000e/75000pistettä. Tarkoituksena ei ole olla omassa kohteessa ikinä, vaan ulkomailla. Halvimpia olisivat tietysti vanhat kohteet, mutta kuinka mätiä ne voivat olla? Jos isännöitsijä vakuuttaa että ei ole isoa remonttia tiedossa, siihen pitänee uskoa...

    • sulevi kaakko

      jätin osakkeeni tuonne myyntiin.ei kuulostannut ollenkaan järkevältä toiminnalta.kaikenlaisia maksuja ja omituisuuksia sieltä kerrottiin.Ei mennyt meidän jakeluun.Pakko vaan jotain yrittää , kun tässä elämässä nämä tilanteet muuttuu. Eli täällä ainakin yksi myynnissä halpaan hintaan.Enempää en tässä yleisesti viitsi kirjoitella.

    • 12345osake
    • Vältä omalomaa

      En suosittele omalomaa.
      Tuttuni yritti myydä osakettaan pitkän ajan tuloksetta ja sitten kun päätti irtisanoa toimeksiannon, alkoi uhkailu ja selittely siitä, että meillä osataan nämä myyntihommat, vaikka mitään ei oltu saatu aikaiseksi.

      • iojfiui4wri29

        miksi sina olet muumassa osakettasi poiiis.Etkö sina tarvitse enaa sita.Muu itse poiis alaka jakata.


    • Lomailija

      Oletko jo saanut ostettua viikko-osakkeen??Me nimittäin olemme kovasti päättäneet myydä osakkeeme pois tarpeettomana.Ei ole oikein mahdollisuuksia aina käyttää tuota omamme, koska meillähän on oma kesämökkikin.

      Eli jos olet kiinnostunut vastaatko tähän viestiin niin alamme toimenpiteisiin!!

    • niin1

      Olen ostanut Tori.fi sivuilta suoraan omistajalta ja hyvin toimi kaikki ja sopiva hinta. Samoin Huutonetissä on lomaosakkeita myynnissä. Lienee muitakin jälkimarkkinoita.

      Olen kysellyt myös Omalomat-saitilta, aika suoraviivaista toimintaa ja myytävät osakkeet seilaa hintaluokasta toiseen. Ei välttämättä mitään outoa mutta vähän erikoista minusta. Älä maksa ennenkuin saat kaikki haluamasi tiedot ja ehkä näetkin kohteen ja tinkiä kannattaa aina.

    • ei kannata

      Ja kannattaa ottaa tietoa myös monista muista tärkeistä tiedoista kuten yhtiövastikkeesta ja siihen päälle tulevista ylimääräisitä vastikkeista.Kalliiksi tulee viiko.

    • mökkeilijät

      Hei!
      Oliko joku kiinnostunut vielä lomaosakkeen ostosta, meillä olisi sellainen myytävänä
      Saariselällä, että jos kiinnostaa niin vastatkaahan toki tähän ilmoitukseen niin alamme toimia.

      • Mustonen

        HEI,olen kiinnostunut Saariselän osakkeesta


    • taikuri70

      Tsekkaa vielä lomakohteita.fi. Näyttää olevan uusi palvelu, eikä välityspalkkiota. Pääset suoraan hieromaan kauppaa myyjän kanssa. Omaloma.net palvelussa aika kova välityspalkkio.

    • Bonusviikot

      Olen lomaillut omalomasta ostetulla viikolla rci viikkosysteemissä jo yli 5-vuotta. Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Käytän pääsääntöisesti rci bonusviikkoja. Suosittelen!

    • lomamies66

      osakeeni oli myytävänä www.omaloma.net. www.lomaosake.fi
      en suosittele.

      lipevä rahanahne mies, jolta selityksiä ja laskuja tuli vaikka muille jaettavaksi asti.
      (välityspalkiot olivat aivan jotain muuta kun annettii ymmärtää)

      • tero2

      • Omaloma

        Hei ,meiltä ei lähde yhtään aiheetonta laskua ja palkkiot ovat kohtuulliset, jos olet unohtanut myyntiin laittaessasi kun omaloma löytää ostajan pyydetyllä hinnalla niin silloin myyjän on myös myytävä osake jos kerran on jälleenmyyntiinlaittanut , nykyään teemme aina toimeksiantosopimuksen näitä vapaa matkustajia varten jottei sitten jää epäselväksi kuka rikkoo sopimuksia tai käyttää omaloma.net valokuvia ilman tekijän lupaa


    • syrt14

      onhan olemassa myös suomen lomaosake viikko myynti myöskin. keltaisesta pörsistä ja huuto.net löytyy vaikka millä mitalla ja on turvallista ja edullista ostaa

    • Ei huijattava

      EN SUOSITTELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Lomalle200
    • JHG

      Lisäviikkojen ja Äkkilähtöjen hinnat

      Lisäviikkojen hinnat määräytyvät kohteen tyypin ja kauden perusteella. Aikalomien asiakkaana voit ostaa lisäviikkoja käyttöösi ilman ostorajoituksia. Uudet hinnat voimassa 05.11.2014 alkaen: 49 euroa/viikko.

      Hinnat koskevat viikon (7 vrk) varausta lomahuoneistossa, joissa majoittuu 2- 10 hlö. Hinnat sisältävät liinavaatteet ja loppusiivouksen. Täydellisesti varustettujen lomahuoneistojen koot 30 - 100 m2.

    • Raminärhi

      Olen erittäin tyytyväinen monien viikko-osakkeitten omistaja. Olen ostanut vapailta markkinoilta, Holiday Clubilta, Aikalomilta ja Omalomalta. Kaikki pelaa hienosti. Hinnat ovat kirjavia, mutta niinhän se on aina ja pitää olla. Kun on itselle mieluisia ja käyttää niitä, niin kaikki hyvin.

    • Kolkkis

      En suosittele myöskään omalomaa.

      Eräs tuttu yritti ostaa osaketta ja ilmoitti suullisesti olevansa kiinnostunut tietystä osakkeesta, mutta päättikin olla ostamatta. Siitä alkoi aivan älytön painostaminen ja jopa uhkailu että suullinen ilmoitus on sitova ja perumiskulujen karhuaminen sen jälkeen. Osta vaan suoraan yksityiseltä säästyy rahaa jopa puolet ostohinnoissa verrattuna. Toinen tuttu osti ns. puoleen hintaan. Hyvillä viikoilla on jälleenmyyntiarvoa kun huonoilla viikoilla ei ole kun niitä ei yksinkertaisesti saa kaupaksi...

      Kolkis

    • Eienääkoskaan

      Olen muutaman kerran yhteydenottolomakkeella kysynyt osakkeesta lisätietoja. Kummallakin kerralla vastausviestissä oli tilinumero, kehoitus maksaa käsiraha HETI! ennenkuin osake viedään käsistä jne, vaikka kyse oli pelkästä tiedustelusta.

      Sivustolla on linkki tarjousta varten. Kun tätä sivuston itse tarjoamaa linkkiä sitten käyttää tekemällä oman tarjouksen, vastausta ei kuulu. Kun sen perään kyselee, alkaa vttuilu, joka päättyy lopulta huutamiseen ISOIN KIRJAIMIN että tarjousta ei hyväksytä.

      Kannattaa olla ko. yrityksen kanssa todella tarkkana joka pikkuasiasta. Kuinka pitkään oma tarjous on voimassa jne. Itse en aio sekaantua tämän yrityksen toimintaan enää koskaan. Osakkeita saa paljon helpommin, miellyttävämmin, luotettavammin ja edullisemmin suoraan yksityiseltä ostettuna!

    • PerussettiääSuomee

      Ensiksikin, kannattaa melkein vuokrata se viikko ensin mitä on kyseistä kohteesta ostamassa. Kun on ollut viikon ja miettii, tapaa kohteissa kenteis muitakin loma-osakkeen käyttäjiä, niin tällöin voi saada osviittaa siitä onko kohde sopiva, samoin ilmenee usein muitakin asioita.

      Eli maltti on valttia, itse olen kanssa harkinnut loma-osaketta, mutta aina päätynyt siihen, että mieluiten otan halvan pakettimatkan, tai sitten hommaan majoituksen AirBnb:n kautta halvat lennot netistä. Sukulaisilla on myös noita mökkejä, ja tyrkyttävät ja tarjoavat, hyvin nimellisellä hinnalla.

      Haluan myös vapauden mennä juuri sinne minne haluan, kulloisenkin idean mukaan. Siksi en ole toistaiseksi ostanut loma-osaketta, koen sen enemmän riipaksi. Jos ostaisin, ostaisin joltain yksityiseltä kyttäämisen jälkeen, siis sellaiselta, joka on kyllästynyt loma-osakehommaan.

    • mflh

      olen ostanut osakkeen ja voin suositella, on luotettava, Pekka Haukka on rehellinen myyjä.

    • HaaskatSaalistaa

      Mitä vittua!
      Vieläkö joku haaveilee lomaosakkeiden ostoa?
      Uustuotantoa ei varmasti enää ole. Kaikki yrittävät vanhoista eroon ja saalistajat mylläävät tunkiolla.

      • asdfghij

        Tähän firmaan en koskisi pitkälläkään tikulla. Touhu ei ole kauhean rehellistä ja läpinäkyvää jos rci.fi sivustokin aikanaan piti linkata tälle sivulle. Muutenkin toimintatavat ovat aika arveluttavia, näistä löytyy netistä juttuja ja varmaan tästäkin ketjusta jota ei nyt jaksa alusta asti lukea....


    • satasenosake

      lomaosake=golfosake. juna meni jo, ny ollaan 2010-luvulla ja on booking.com, hotels.com, airbnb ja yksityiset vuokraajat. lisäksi ihmiset haluavat olla kohteessa max 3-4 vrk, ei koko viikkoa.

    • onkoLYtunnustakaan

      Mikä pulja mahtaa olla tuo Omaloma.net, kun sivuiltaan ei löydy yhteystietoja, puhelinnumeroa, eikä mitään muutakaan tietoa "yrityksestä" ? Onko tällainen toiminta valtakunnan lain mukaan luvallista? Googlettamalla ei löydy mitään yritysinfoa Omalomasta ; kaikista viranomaisrekisterissä olevista yrityksistä löytyy sitä kautta perustiedot.

    • MattiMMeikäläinen
    • haukkaosaa

      Ostin osakkeen omaloma.net yhtiöltä ja ainaskin minulla kaikki meni ihan ok. Kaikki paperit oli just eikä melkein, ei ikäviä yllätyksiä. Ei mitään valittamista. Suosittelen!

    • omaasake

      Yrittäjä itsekkö kehui itseään. Eipä tuosta ole syyllistäminen voi sattua kenelle tahansa. Mutta maksuhäiriöt ovat joillakin aloilla kaupankäynnin este. PROTESTILISTA - VP Trade Pro Oy Omaloma.net
      http://www.protestilista.com/yritys/2654881-6

      • omaloma

        hei, oikaisu kunnianloukkaukseen, omaloma.net on aputoiminimi ja varsinainen toiminimi on east-carelian trade central ja meillä ei ole mitään tekemistä v p trade oy kanssa tämä veli pekka paajasen firma, meillä on keskuskauppakamarin hyväksymä tutkinto kiinteistövälittäjä tutkinnosta LKV ja vuokravälittäjä tutkinnosta LVV suoritettuna jo 4/2017 ja teemme rehellistä kauppaa , y-tunnus 1291751 - 0 ja ei ole mitään verovelkoja tai velkomistuomioita, toivon onnea uudelle vuodelle 2019 ja menestykkäitä lomaosakekauppoja kaikille


    • opipoika

      Parhaat ja edullisimmat lomaosake viikko-osake kohteet ja viikot löytyvät tänäpäivänä omaloma.net palvelusta. Liittyminen rci pure points pistesysteemi, ei tarvitse holiday club resorts kalliita hintoja maksaa, tai ostaa kiinteitä viikkoja huutokaupoista. Kuka haluaa viettää lomansa samassa paikassa, samaan aikaan joka vuosi? Tästä syystä kiinteitä viikkoja saa muutamalla satasella. Huhu kertoo että oli "joku" joka näki "jonkun", joka sanos että haluaa olla aina samassa paikassa samaan aikaan. Oli varmaan ostanut viikon huutokaupasta halvalla. RCI pure points on se virallinen pistesysteemi ja HCR on sen lisensoinut, tekee lisenssillä, omaksi pistesysteemiksi. Sama pistesysteemi, mutta omaloma.net kautta aidon saa huomattavan edullisesti. Coca Cola on aito tavaramerkki ja sitä valmistetaan lisenssillä. HCR:llä on lisenssi rci pointseihin, omalomalta suoraan aitoja alkuperäisiä pisteitä.

    • Aki58

      Teimme kaupan heidän välityksellään. Nopeaa ja hyvää palvelua.

      • Tyytyväinen

        Teimme onnistuneen kaupan muutamia vuosia sitten. Kaikki meni oikein hyvin.


    • lklkhjkglikfglkjhfg

      Pappa = perkele

    • veikkonen12

      Kierrä firma hyvin kaukaa

    • ppoiu

      Minulla kaikki toiminut hyvin omaloma.net kanssa. Kävin Holiday Club esittelyssä ja kysyin myös tarjouksen omalomasta ja sain pistesysteemin käyttööni huomattavasti edullisemmin. Miksi pitäisi ostaa kalliimmalla holiday osake kun voi saada saman halvemmalla?

    • Paavali64

      Voin suositella minulta möivät entisen osakkeen hyvään hintaan ja ostin uuden heiltä tilalle kaikki toimi erittäin hyvin ja nopeasti ei mitään ongelmaa.

    • wwwer

      Minulla myös positiivinen kokemus. Ostin hyvän osakkeen pisteytettynä heilä huomattavasti halvemmalla kuin holidayclubilta. Tänäpäivänä on kaksi tapaa hankkia lomaosake, ostaa holidayclubin kautta tai omaloma ja molemmat tietysti pisteytettynä. Erona on vain että omaloma on halvempi. Nämä tori.fi ja huutokaupat.com on ihan marginaali myyjiä, jossa saat vain pysyvän viikon, sama viikko ja paikka lopun elämää. Kuka sellaisen haluaa? Siksi maksavat vain satasia. Pistesysteemissä voit lomailla milloin ja missä vain.

    • Isännöitsijä0

      Yrittäjä taitaa taas mainostaa itse itseään.

    • 7865

      Tuolla aiemmin sen joku jo mainitsikin. Miksi pitäisi maksaa "työstä", jonka jokainen osaa tehdä itse? Osta suoraan omistajalta, saat saman tuotteen halvemmalla.

    • kaapukuu

      Ei omistajat osaa myydä pistevaihtosysteemiä kaikkineen kuluineen ja etuineen. Yleensähän ne jotka myyvät lomaosakkeitaan eivät ole osanneet käyttää RCI systeemiä. Heidän suurin "myyntipuhe" on sanoa että osakkeella ei ole ollut käyttöä ja se ei toimi, vaikka se ostettiin juurikin käyttöön ja sitä ei sitten koskaan käytettykään. Eli nämä omistajat ei osaa myydä viikkojaan, vaan se tarvitsee esim omaloma palvelun kaltaisen toimijan joka OSAA myydä ja jolla on kymmenienvuosien AMMATTITAITO lomasysteemistä. Sen aikana mitä omaloma on ollut olemassa, on mennyt kymmeniä lomaosakejälleenmyyntifirmoja konkurssiin. Miksiköhän? Nämä esim huutokaupat jälleenmyynti on vain arvonalennuspalvelu 99,99% tyytyväisille osakkeenomistajille. Siitä voi kiittää suureltaosin erästä kukkoa joka muutaman kympin ja satasen korvauksella tekee ilmoituksia. Minä en antaisi mitään tällaiselle "esittelijälle" esiteltäväksi (myyntiin). Tollaista toiminimikauppaa ja verottajan koneelta näkee että tulot on pienet, eli kauppa ei käy. Kyllähän asuntokin annetaan kaupattavaksi kunnon myyjälle jolla on näyttöjä ja kokemusta, ei amatööreille.

      • 7865

        Montako kertaa tämä täytyy todeta: Miksi pitäisi maksaa "työstä", jonka jokainen osaa tehdä itse? Osta suoraan omistajalta, saat saman tuotteen halvemmalla.
        Kuka idiootti ei itse myy asuntoaan?


      • 12096
        7865 kirjoitti:

        Montako kertaa tämä täytyy todeta: Miksi pitäisi maksaa "työstä", jonka jokainen osaa tehdä itse? Osta suoraan omistajalta, saat saman tuotteen halvemmalla.
        Kuka idiootti ei itse myy asuntoaan?

        eikös loma oma net myy omia osakkeita ei teistä saa mitään tolkkua luulette tietävänne kaiken ettekä tiedä mitään tai mitä se kenellekkään kuulu mitä kukakin tekee työkseen

        no jaa onhan nuo toiminimiyritykset vähän huonoja yleisesti


      • personanongrata

        Tollaista tominimikauppaa... yep tää omaloma-East-Carelian Trade Central.... myynnin ammattilainen....kiinteistöhaukka... heh heh!


      • Anonyymi
        personanongrata kirjoitti:

        Tollaista tominimikauppaa... yep tää omaloma-East-Carelian Trade Central.... myynnin ammattilainen....kiinteistöhaukka... heh heh!

        Juuri noin. Jätkä on pelkkä huijari. Haukka. Kaverit suosittelee. Älkää erehtykö missään nimessä. Köyhä jobbari ja Putinin suosija.


    • HyväHavainto

      Tosiaan verotiedot saa netistä jos on suomeen rekisteröity yritys.

    • Tuunaineneskp

      Taloustietoja ei ole saatavilla
      Yrityksen taloustietoja ei ole saatavilla verkkopalvelustamme. Tämä voi johtua seuraavista syistä:

      Yritys on ei ole ilmoittanut taloustietojaan julkiseen rekisteriin.
      Yritys on kansainvälinen toimija,.

      Maksaa 499€ raportti

      • Anonyymi

        toiminimi


    • Anonyymi

      Hei! Olen ostanut keväällä 2021 omaloma.net:stä lomaosakkeen Kuusamosta. Kaupat toimivat hyvin ja olin jo lomallakin kohteessani viime viikolla. Suosittelen! T. Sari Copenhaver

    • Anonyymi

      Minäkin ostin suoraan lomaosakkeeni omalomista kymmenisen vuotta sitten. Ei maksanut paljon. Myin tämän osakkeen vuosi sitten samaisessa omalomassa. En saanut paljon mutta suurinpiirtein mitä olin maksanut. Nämä noin 10-vuotta lomailin pelkällä vastikkeella Katinkullassa. Kun tämä vanha osake tuli myydyksi omalomassa ostin uuden osakkeen Ylläkseltä. Sekään ei maksanut paljon omalomassa. Nyt sitten käytän yhtiövastikkeella viikkoa Äkäslompolossa ja kun alkaa kyllästyttään myyn sen omalomassa ja saan varmaankin sen mitä maksoinkin. Miksi tehdä vaihtokauppaa tuhansien eurojen välirahalla joidenkin ihme firmojen kanssa jotta saat uuden viikon kun voi vaihtaa viikkoja suoraan omaloman kautta.

    • Anonyymi

      Hei onko kukaan kiinnostunut Ähtäri loma club viikko osakkeesta? Minulla olisi myynnissä viikko 42,mökki on 6 hengelle ja sisältää kaikki varmistukset, ähtärijärvi on kivenheiton päässä siitä kulkee myös nallepolku,palveluita on lähistöllä,Hotelli mesikämmen,kylpylä,eläinpuisto(kotieläinpiha)keilahalli,golf kentät,leläinpuistossa on myös ulko kiipeilyrata. Hoitovastike viikolta on 150,65 Tuurin kyläkauppaan noin30km Ähtärin keskustaan alle 10km jos olet kiinnostunut ,tai tiedät että jotain kiinnostaa voi ottaa yhteyttä puh,0400 741955 Eila karppinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe