Miten saan innostumaan mieheni?

Johanna jkl

Kertokaa, miten vastahakoisen miehen saa innostettua vauvantekoon! Olen sanonut, että juuri nyt olen parhaassa iässä saada vauva, mutta mieheni sanoo, että ei suostu ainakaan vielä. Pahentaisiko välejämme, jos sanoisi hänelle, etten suostu ehkäisylliseen seksiin?

11

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuhpuuh

      Kerro kohteliaasti, että ehkäisy on hänen huolensa, sinä olet kyllästynyt ehkäisystä huolehtimiseen.

      Mies saattaa kyllästyä kumihuppuihin. Tai sitten ei. Sitten täytyy keksiä jotain muuta.

    • jepulisjep

      Ei olenkaan hullumpi vinkki ja ainakin meillä on alkanut toimia. Elikäs mä kerroin vuoden alussa miehelle hormonaalisen enehkäisyn sivuhaitoista ja kerroin haluavani lopettaa pillerit helmikuun liuskaan, kun resepti meni vanhaksi. Sovittiin että hän huolehtii ehkäisystä ja mennään kortsuilla niin pitkään, kuin itse katsoo sen tarpeelliseksi.
      Nyt ollaan kesäkuusta alkaen menty ilman periaatteella, tulee jos tullakseen=D.

    • kuumeesssssa

      Sama vika meillä.. Mies ei vielä halua lasta ja minä haluaisin.. Meillä ei tulisi toimimaan tuo hormonaalisen ehkäisyn pois jättäminen, koska tiedän ettei mies halua oikeasti vielä lasta mutta ei voi sietää myöskään kondomien käyttöä.. Minkäköhän takia miehille vauva-asia on niin vaikea.. Aivan kun olisi kyse maailmanlopusta kun vauva tulee.. Tai sitten tuo ukko on niin lapsellinnen vielä ettei tajua mistään mitään. Ikää 23 v.

    • Anonyymi

      Aloitin ketjun ja palaan tähän asiaan vuosia myöhemmin. Haluan kertoa: Nyt on 3 lasta ja ihana perheonni on.

      • Anonyymi

        Hyvä. Kuinka käänsit miehesi pään? Mitä tapahtui että myöntyi? Minkä ikäisiä lapsesi ovat?
        Onko mies osallistunut mielellään uusiin asioihin joita perhe-elämä tuonut mukanaan?
        Hyvä että sait sen mitä halusit. Kenenkään ei pitäisi jäädä vuosiksi odottamaan jos yksimielisyyttä ei löydy asiaan. Voi myöhemmin kaduttaa katkerasti. Kumppaneita voi löytää mutta lapset on saatava tietyllä ajalla jos tahtoo niitä, loputtomiin ei voi odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Kuinka käänsit miehesi pään? Mitä tapahtui että myöntyi? Minkä ikäisiä lapsesi ovat?
        Onko mies osallistunut mielellään uusiin asioihin joita perhe-elämä tuonut mukanaan?
        Hyvä että sait sen mitä halusit. Kenenkään ei pitäisi jäädä vuosiksi odottamaan jos yksimielisyyttä ei löydy asiaan. Voi myöhemmin kaduttaa katkerasti. Kumppaneita voi löytää mutta lapset on saatava tietyllä ajalla jos tahtoo niitä, loputtomiin ei voi odottaa.

        Kyllä tuo ukko suostui lopulta, kun selitin enemmän ja elämäntilannekin muuttui mm. työpaikan vaihdoksen myötä. Nyt odotan jo neljättä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo ukko suostui lopulta, kun selitin enemmän ja elämäntilannekin muuttui mm. työpaikan vaihdoksen myötä. Nyt odotan jo neljättä:)

        Varmaan neljäs jää nuorimmaksi, kumpikaan ei useampaa erityisesti halua.


    • Anonyymi

      Yksi vaihtoehto on toisen kanssa hommata

      • Anonyymi

        Kyllä! Ja olen valmis tekemään haluaville naisille tuntuisi hyvälle saada lisäntyä!


      • Anonyymi

        Kunhan ei selän takana, salaa ja uskottelee toiselle et on tuleva isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ei selän takana, salaa ja uskottelee toiselle et on tuleva isä.

        Eihän sillätavalla vaan oikealla sitten voi jopa onnistua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe