Kertokaa, miten vastahakoisen miehen saa innostettua vauvantekoon! Olen sanonut, että juuri nyt olen parhaassa iässä saada vauva, mutta mieheni sanoo, että ei suostu ainakaan vielä. Pahentaisiko välejämme, jos sanoisi hänelle, etten suostu ehkäisylliseen seksiin?
Miten saan innostumaan mieheni?
11
1211
Vastaukset
- Juuhpuuh
Kerro kohteliaasti, että ehkäisy on hänen huolensa, sinä olet kyllästynyt ehkäisystä huolehtimiseen.
Mies saattaa kyllästyä kumihuppuihin. Tai sitten ei. Sitten täytyy keksiä jotain muuta. - jepulisjep
Ei olenkaan hullumpi vinkki ja ainakin meillä on alkanut toimia. Elikäs mä kerroin vuoden alussa miehelle hormonaalisen enehkäisyn sivuhaitoista ja kerroin haluavani lopettaa pillerit helmikuun liuskaan, kun resepti meni vanhaksi. Sovittiin että hän huolehtii ehkäisystä ja mennään kortsuilla niin pitkään, kuin itse katsoo sen tarpeelliseksi.
Nyt ollaan kesäkuusta alkaen menty ilman periaatteella, tulee jos tullakseen=D. - kuumeesssssa
Sama vika meillä.. Mies ei vielä halua lasta ja minä haluaisin.. Meillä ei tulisi toimimaan tuo hormonaalisen ehkäisyn pois jättäminen, koska tiedän ettei mies halua oikeasti vielä lasta mutta ei voi sietää myöskään kondomien käyttöä.. Minkäköhän takia miehille vauva-asia on niin vaikea.. Aivan kun olisi kyse maailmanlopusta kun vauva tulee.. Tai sitten tuo ukko on niin lapsellinnen vielä ettei tajua mistään mitään. Ikää 23 v.
- Anonyymi
Aloitin ketjun ja palaan tähän asiaan vuosia myöhemmin. Haluan kertoa: Nyt on 3 lasta ja ihana perheonni on.
- Anonyymi
Hyvä. Kuinka käänsit miehesi pään? Mitä tapahtui että myöntyi? Minkä ikäisiä lapsesi ovat?
Onko mies osallistunut mielellään uusiin asioihin joita perhe-elämä tuonut mukanaan?
Hyvä että sait sen mitä halusit. Kenenkään ei pitäisi jäädä vuosiksi odottamaan jos yksimielisyyttä ei löydy asiaan. Voi myöhemmin kaduttaa katkerasti. Kumppaneita voi löytää mutta lapset on saatava tietyllä ajalla jos tahtoo niitä, loputtomiin ei voi odottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Kuinka käänsit miehesi pään? Mitä tapahtui että myöntyi? Minkä ikäisiä lapsesi ovat?
Onko mies osallistunut mielellään uusiin asioihin joita perhe-elämä tuonut mukanaan?
Hyvä että sait sen mitä halusit. Kenenkään ei pitäisi jäädä vuosiksi odottamaan jos yksimielisyyttä ei löydy asiaan. Voi myöhemmin kaduttaa katkerasti. Kumppaneita voi löytää mutta lapset on saatava tietyllä ajalla jos tahtoo niitä, loputtomiin ei voi odottaa.Kyllä tuo ukko suostui lopulta, kun selitin enemmän ja elämäntilannekin muuttui mm. työpaikan vaihdoksen myötä. Nyt odotan jo neljättä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo ukko suostui lopulta, kun selitin enemmän ja elämäntilannekin muuttui mm. työpaikan vaihdoksen myötä. Nyt odotan jo neljättä:)
Varmaan neljäs jää nuorimmaksi, kumpikaan ei useampaa erityisesti halua.
- Anonyymi
Yksi vaihtoehto on toisen kanssa hommata
- Anonyymi
Kyllä! Ja olen valmis tekemään haluaville naisille tuntuisi hyvälle saada lisäntyä!
- Anonyymi
Kunhan ei selän takana, salaa ja uskottelee toiselle et on tuleva isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei selän takana, salaa ja uskottelee toiselle et on tuleva isä.
Eihän sillätavalla vaan oikealla sitten voi jopa onnistua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448299Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462268Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262132- 951728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321467
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081093Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870