Saunalahden netti ei toimi. Yritin verkkovierailijana yms. aina aamulla sai laittaa APN asetukset uusiksi, vaikka ne näyttivät olevan oikein. Sittenkin pätki pahasti. Kävin hakemassa Soneralta muutaman kymmenen megaa ja toimi hyvin, mutta oli Saunista puolet hitaampi. Seuraavaksi otin DNA:n ja on toiminut ihan kunnolla. Menetin rahallisesti, mutta ei voi mitään. Ilmeisesti Saunalahti on Elisan verkossa ottopoikana ja elisalaiset menevät aina edelle. Miten sen muuten selittää, että on sama omistaja ja toinen on paljon edullisempi.
Galaxy S2 ja Saunalahden netti
2
855
Vastaukset
Minulla on Saunalahden nettiliittymä toimut mainiosti LG optimus 2X mallissa. Ei ole pätkinyt eikä sammunut ikinä.
- Saunis toi mii hyvin
Höpö höpö.
" Ilmeisesti Saunalahti on Elisan verkossa ottopoikana ja elisalaiset menevät aina edelle. Miten sen muuten selittää, että on sama omistaja ja toinen on paljon edullisempi."
Samaa firmaa molemmat, ei Saunalahti toimi millään ostosopimuksella Elisan verkossa.
Itselläni toimii Saunalahden verkko kuin ajatus, ei mitään harmeja S kakkosen kanssa. Koska olet päivittänyt galaxysi ohjelmiston viimeksi? Samsung on julkaissut parikin päivitystä ihan pienelle aikaa, oletko ne asentanut? Ai miten ne asennan? Kiesillä. Löytyy Samsungin sivuilta.
Näitä juttuja luettuani olen ajatellut, että miksi ihmiset hankkivat itselleen liian teknisiä vempaimia, jos kerran eivät niistä juurikaan mitään ymmärrä.......?
Ja kyllä se Saunalahden netti vaan toimii, paremmin kuin kellään muujlla......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213