Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

maksua vastaan

Alyya

Herään ennen kellonsoittoa vaikka eilen tulin kotiin myöhään vietettyäni illan Sinun sylissäsi elokuvaa katsellen ja läheisyydestä nauttien. Venyttelen raukeasti ja hivelen kylkiäni, vatsaani ja rintojani. Nännini reagoivat kosketukseeni voimakkaasti ja siirrän sormeni klitorinksen molemmin puolin hyväilen itseäni kuvitellen sinun sormesi omieni tilalle. Lopetan juuri, kun tunnen orgasmin olevan tulossa. Siirryn suihkuun jossa saippuoin itseni kauttaaltaan, erityisesti pyllyni ja pilluni. Kiusaan itseäni lisää hierovan suihkun avulla ja laukean voimakkaasti. Jalat turtina ja pillu vielä sykkien kiipeän ammesta pois ja kuivaan itseni.
Syön kevyen aamupalan ja odotan päivän ensimmäistä asiakastani.Hän on Antero, jonkinlailen bisnesmies, tarkemmin en edes halua tietää.
Hän saapuu tismalleen sovittuun aikaan, suutelee poskeani ja suuntaa sängylleni täysissä pukeissa, riisuen vaan puvuntakkinsa tuolinkarmille."No tulehan tänne kaunotar"hän kutsuu ja tottuneesti asetun hänen kasvoilleen hajareisin, hän nuuhkii pilluni tuoksua ja lipaisee muutaman kerran "Juuri niin kuin toivoinkin, ei liukasteita häiritsemässä makunautintoa"hän kiittelee."Täällä saa sen, mitä on tilannutkin"vastaan hymyillen.Hän alkaa ahmimaan minua kiihkeästi kaivaen sepaluksestaan esille jo erektiossa olevan kullinsa, jota hän alkaa runkkaamaan kiivaalla jopa kivuliaan näköisellä tahdilla. Hän nuolee, imee ja hieroo lyhyttä sänkipartaansa vasten pilluani ja se tuntuu taivaalliselta, voihkin aidosti ja liikutan itseäni häntä vasten."Lähemmäksi!" hän vaatii ja kietoo toisen kätensä lanteilleni painaakseen minua enemmän kiinni kasvoihinsa.Minusta tuntuu jo että istun hänen naamallaan lähes koko painollani, kun hän jännittyy ja ähkäisten roiskasee valtavan määrän kuumaa spermaa selälleni ja lakanoilleni.
Hän nousee, käy pesulla, ottaa takkinsa ja ja laskee sen taskussa olleen suljetun kuoren yöpöydälleni."Soittelen taas"hän lupaa, suikkaa suukon poskelleni ja poistuu.
Minun ei tarvitse avata kuorta, koska tiedän sen sisällön:pankkisileitä seteleitä, enemmän, kuin olen pyytänyt.Vaihdan lakanat rutiinilla ja käyn nopeasti suihkussa. Seuraavaksi minulla on tapaaminen Väinön kanssa, Väinö on eläkeläinen joka on mieltynyt vahvasti meikattuihin, tupakalta ja alkoholilta tuoksuviin naisiin, joten meikkaan liian vahvasti omaan makuuni, puen korsetin ja nahkaisen minihameen ja menen parvekkeelle tupakalle.Juuri, kun kuulen ovikellon soivan, nappaan konjakkia siemauksen ja jätän lasin eteisen pöydälle.
Viritän kasvoilleni hymyn, vaikken miehestä pidäkkään, lohdutan itseäni sillä, että työtä tämä vain on.Väinö rimputtaa ovikelloa uudestaan, ennenko ehdin avata ja oven avattuani hän välittömästi tarttuu käteeni vetäen sen haaroihinsa"Näin ikävä mulla on ollut sua muru" hän sanoo nylkyttäen lanteitaan kättäni vasten. Käteni todella tavoittaa hänen valtavan kalunsa ylpeästi pystyssä, epäilemättä sinisen pillerin ansiosta.Naurahdan ja pyydän hänet sisään, jottei naapurini saisi liikaa juoruttavaa.
Väinö suuntaa makuuhuoneeseeni vaatteitaan matkalle riisuen, otan konjakkilasini ja juon sen tyhjäksi.Lanteitani keinutellen kävelen hitaasti hänen luokseen , Väinö istuu jo sängynreunalla paksu kulli minua osoittaen, kuin syyttävästi.

6

6813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alyya

      "Hyväile sitä käsilläsi"hän komentaa ja kuuliaisesti sivelen hetken kalun vartta ja tartun esinahkaan kiinni, vetäen sen kokonaan taakse.Henkäilen hänelle ihailevasti, kuinka kova ja suuri hänen miehisyytensä onkaan,pitäen kasvoni suunnattuna häneen, jotta hän haistaa konjakin ja tupakan paremmin.Mielissään Väinö tarjoaa maistiaisia kullistaan ja ahnaasti tietysti käyn huulineni kullin kimppuun. Nuolen isoa punaista terskaa sekoittaen sylkeäni hänen suolaiseen kiimanesteeseensä, kunnes saan kullin tarpeeksi liukkaaksi jotta voin imeä sitä , runkaten samalla sormillani sen vartta."ilman käsiä"Väinö vaatii ja nostaa käteni vangiten ranteeni toisen kätensä sormilla.Nielen kyrpää niin pitkälle kuin pystyn kiihdyttäen tahtia, mutta Väinölle se ei ole tarpeeksi, hän tarttuu hiuksiini , painaen päätäni yhä alemmas.Tunnen tukehtuvani ja riuhtaisen päätäni ylös, jotta saisin ilmaa keuhkoihini.Vetäistyäni ilmaa keuhkoihini, Väinön käsi pakottaa päätäni alas uudelleen , tällä kerralla hän saa haluamansa, joudun kakomaan ja vesi valuu silmistäni , hänen irrottaessa otteensa."Nyt taidat olla jo halukas maistamaan tätä toisilla huulillasi"Väinö nauraa ja nousee kokonaan sängylle, seuraan häntä ja kysyn:"miten herra huoransa ottaa?"Tiedän väinön pitävän siitä, että puhun hänestä herrana ja itsestäni huorana."Takaapäin narttu siemennetään"Väinö hihkuu ja runkkailee kulliaan odottaen minun ottavan asentoni.
      Käyn sängylle kontalleni, sipaistuani reilusti liukastetta pilluuni, puen hänelle kondomin.Väinö ei turhia odottele , vaan puskee päälleni kuin sonni.Tunnen suuren mulkun jyystävän pilluni seinämiä kerta kerran jälkeen, se iskee joka työnnöllä pohjaan asti ja toivon että Väinö laukeaisi nopeasti.Hän huohottaa rivouksia korvaani siitä miten huoran tulee kiittää kauniisti joka työnnöllä.Voihkin kiitoksia tihenevällä tahdilla ja lopulta kuulen Väinön karjuvan , hänen lennättäessä siemenensä. Väinö jää sängylle tasaamaan hengitystään, minun siirtyessäni pesutiloihin.
      Tiedän kokemuksesta, että hänet saa lähes pakottaa ovesta ulos.Väinö ei tee elettäkään lähteäkseen, sen enempää kuin maksaakseenkaan, minua ärsyttää, mutten näytä sitä.Hynyillen lirkuttelen hänet pukeutumaan ja keräilen hänen vaattensa asuntoni lattioilta.Väinö pukee valitellen samalla eläkkeensä pienuutta, sama virsi joka kerta."ellet olisi niin arvokas kävisin useammin"hän sanoo."ei makiaa mahan täydeltä" sanon ja vitsailen ettei hänen sydämensä kestäisi pumpata niin valtavaa määrää verta, kun hänen suuri kullinsa tarvitsisi, jos sen pitäisi tehdä se liian usein.Väinö hymyilee ja kaivaa taskuistaan ryppyisiä pieniä seteleitä.Lasken ne ja totean että siitä puuttuu.Lopulta Väinö kaivaa lompakostaan puuttuvan setelin ja poistuu hiljaisena.

      • Pesen meikit kasvoiltani ja ehostan itseäni kevyesti. Laitan itselleni lounaan ja pohdin, mitä päivän viimeinen asiakas mahtaa tällä kertaa haluta.Hän on Matti , eronnut keski-ikäinen mies jolla riittää mielikuvitusta.Joka kerta hänet tavatessani hänellä on ollut jotain erikoista mielessään, viimeksi sidoin hänet ja raavin , haukuin ja löin häntä yli puoli tuntia, kunnes hän anoi armoa ja sai tyydytyksen, minun ratsastaessani hänen kyrvällään.
        Ovikello soi viimein 10 minuuttia myöhemmin, kuin oli sovittu.Avaan ovan ja hämmästyn, sillä ovella ei olekkaan Matti, vaan nuori poika, joka tutkiskelee katseellaan kengänkärkiään."Niin?"kysyn ja katselen poikaa tutkivasti."tota..oletko sä Alyya?"hän viimein takeltelee."Olen kyllä"myönnän ja mietin mistä poika tietää nimeni ja miksi hän on täällä."isä sano, et mun pitää tulla tänne, sulla on kuulemma lahja mulle"poika sanoo punastellen.Tajuan tilanteen, mutten pidä siitä."tule nyt sisään"kutsun ja ohjaan hänet olohuoneeseen."istu siinä ja odota hetki"sanon ja nappaan kännykkäni.Menen makuuhuoneseen soittamaan Matille.Matti vastaa heti ja kysyy onko ongelmia.Myönnän näin olevan ja selitän, etten halua nuoria asiakkaita, jotta en joutuisi ikävään tilanteeseen vapaa-ajallani.Matti vannoo poikansa osaavan pitää suunsa kiinni ja kertoo haluavansa poikansa saavan minun tarjoaman elämyksen 20vuotis lahjakseen.Äänestäni Matti huomaa, etten ole innoissani ja lupaa korvaavansa tuplasti normaalihinnan.Suostun lopulta ja lopetan puhelun.
        Tullessani poika on jo eteisessa ja vetää kenkiään jalkaansa."mihinkäs sinä nyt?" kysyn ."Kotiin" vastaa poika päättäväisesti ja katsoo minua ensikerran silmiin" mä en halua tätä, ellet sinäkin halua".Pojalla on kauniit silmät ja hän on muutenkin treenattu , suorastaan upea.Selitin hänelle ainoastaan yllättyneeni ja että hänen haluamisensa sujuisi minulta varmasti.
        Pyydän poikaa makuuhuoneeseen, mutta hän tuntuu haluttomalta seuraamaan."Kyllä tämä voidaan perua, jos niin haluat"lupaan ja hymyilen rohkaisevasti."Ei ei"poika kieltää ja kysyy voisiko hän käydä pesulla ensin."tietysti lupaan ja annan pojalle pyyhkeen.Hän katoaa nopeasti pesuhuoneeseen.Pistän merkille, ettei hän lukitse ovea joten riisun ja seuraan häntä hetken kuluttua."Saanko tulla mukaan" kysyn siirtyessäni pesuhuoneen ovelle, niin ,että hän näkee alastoman vartaloni kokonaan.
        "Joo"vastaa poika ja siirtää katseensa nopeasti pois minusta, huomaan sen kuitenkin palaavan nopeasti takaisin.Nousen Ammeeseen seisomaan hänen eteensä ja saippuoin hänet kauttaaltaan, hänen kalunsa herää kosketuksestani ja hän siirtää kätensä rinnoilleni.Pian hän painaa minua liukasta vartaloaan vasten ja kuiskailee korvaani kuinka kaunis olen.Hän kumartuu suutelemaan rintojani ja käteni jatkaa työtään hänen kovalla kalullaan, ennenkuin huomaankaan hän ähkäisee ja hätääntyy samassa."Hitto! ei sen näin pitäny mennä"hän surkuttelee laukeamistaan katseen etsiessä kelloa.


      • Alyya
        tuhmis-80 kirjoitti:

        Pesen meikit kasvoiltani ja ehostan itseäni kevyesti. Laitan itselleni lounaan ja pohdin, mitä päivän viimeinen asiakas mahtaa tällä kertaa haluta.Hän on Matti , eronnut keski-ikäinen mies jolla riittää mielikuvitusta.Joka kerta hänet tavatessani hänellä on ollut jotain erikoista mielessään, viimeksi sidoin hänet ja raavin , haukuin ja löin häntä yli puoli tuntia, kunnes hän anoi armoa ja sai tyydytyksen, minun ratsastaessani hänen kyrvällään.
        Ovikello soi viimein 10 minuuttia myöhemmin, kuin oli sovittu.Avaan ovan ja hämmästyn, sillä ovella ei olekkaan Matti, vaan nuori poika, joka tutkiskelee katseellaan kengänkärkiään."Niin?"kysyn ja katselen poikaa tutkivasti."tota..oletko sä Alyya?"hän viimein takeltelee."Olen kyllä"myönnän ja mietin mistä poika tietää nimeni ja miksi hän on täällä."isä sano, et mun pitää tulla tänne, sulla on kuulemma lahja mulle"poika sanoo punastellen.Tajuan tilanteen, mutten pidä siitä."tule nyt sisään"kutsun ja ohjaan hänet olohuoneeseen."istu siinä ja odota hetki"sanon ja nappaan kännykkäni.Menen makuuhuoneseen soittamaan Matille.Matti vastaa heti ja kysyy onko ongelmia.Myönnän näin olevan ja selitän, etten halua nuoria asiakkaita, jotta en joutuisi ikävään tilanteeseen vapaa-ajallani.Matti vannoo poikansa osaavan pitää suunsa kiinni ja kertoo haluavansa poikansa saavan minun tarjoaman elämyksen 20vuotis lahjakseen.Äänestäni Matti huomaa, etten ole innoissani ja lupaa korvaavansa tuplasti normaalihinnan.Suostun lopulta ja lopetan puhelun.
        Tullessani poika on jo eteisessa ja vetää kenkiään jalkaansa."mihinkäs sinä nyt?" kysyn ."Kotiin" vastaa poika päättäväisesti ja katsoo minua ensikerran silmiin" mä en halua tätä, ellet sinäkin halua".Pojalla on kauniit silmät ja hän on muutenkin treenattu , suorastaan upea.Selitin hänelle ainoastaan yllättyneeni ja että hänen haluamisensa sujuisi minulta varmasti.
        Pyydän poikaa makuuhuoneeseen, mutta hän tuntuu haluttomalta seuraamaan."Kyllä tämä voidaan perua, jos niin haluat"lupaan ja hymyilen rohkaisevasti."Ei ei"poika kieltää ja kysyy voisiko hän käydä pesulla ensin."tietysti lupaan ja annan pojalle pyyhkeen.Hän katoaa nopeasti pesuhuoneeseen.Pistän merkille, ettei hän lukitse ovea joten riisun ja seuraan häntä hetken kuluttua."Saanko tulla mukaan" kysyn siirtyessäni pesuhuoneen ovelle, niin ,että hän näkee alastoman vartaloni kokonaan.
        "Joo"vastaa poika ja siirtää katseensa nopeasti pois minusta, huomaan sen kuitenkin palaavan nopeasti takaisin.Nousen Ammeeseen seisomaan hänen eteensä ja saippuoin hänet kauttaaltaan, hänen kalunsa herää kosketuksestani ja hän siirtää kätensä rinnoilleni.Pian hän painaa minua liukasta vartaloaan vasten ja kuiskailee korvaani kuinka kaunis olen.Hän kumartuu suutelemaan rintojani ja käteni jatkaa työtään hänen kovalla kalullaan, ennenkuin huomaankaan hän ähkäisee ja hätääntyy samassa."Hitto! ei sen näin pitäny mennä"hän surkuttelee laukeamistaan katseen etsiessä kelloa.

        "Anteeksi"hän pyytelee ja katsoo murtuneena kutistuvaa penistään."mun oli tarkotus nuss...äh..rakastella sun kanssa, eikä laueta sun käsiisi"Poika on niin suloinen että minua naurattaa."Ei se haittaa, sovitaan että se oli harjoitus"sanon silmää iskien.Poika ilahtuu silminnähden ja vetää minut uudelleen lähelleen.Hän kaappaa minut syliinsä ja kantaa sänkyyn itseään tai minua mitenkään kuivaamatta.Hiukseni kastelevat sängyn mutten välitä siitä, koska minusta on hyvin kiihottavaa että poika löysi itseluottamusta noinkin päättäväiseen tekoon.Hän sukeltaa kielellään haaroihini ja puristelee pakaroitani samalla kun nuolee minua."saanko mä jo työntyä suhun"hän kysyy.Annan luvan vasta kun olen rullannut kumin hänen jo uudestaan innostuneen miehuutensa päälle.Hän työntyy minuun lähetyssaarnaajana, mutta nostaa pian jalkani ylös, kohti kattoa.Hän työntelee rytmikkäästi, silmät puoliummessa, murahtaen pienesti joka työnnöllä.
        "Saanko mä työntyä myös sun takapuoleen?" hän huohottaa.."sitä mä en ole koskaan kokeillut"hän selittää."saat"myönnyn,"mutta varovasti, en halua että satutat minua" Hän ottaa omatoimisesti liukkaria pöydältä ja hieroo stä kumin peittämään kulliinsa ja hieroo sitä käsiinsä, varovasti hän hivelee pyllyäni, kunnes jo hieman kiemurtelen ja työntää sitten varovasti sormensa sisääni."jestas tää on tiukka"hän hämmästelee."Yritä vaan sillä kullillakin" yllytän jo innokkaana saamaan hänen peniksen uudestaan sisääni, kylläkin takakautta.Hän työntää varovasti ja tuntee lihasteni antavan myöden vähä vähältä hitaan alun jälkeen hän innostuu lykkimään yhä kovemmin kertoen samalla, miten valtavan hyvältä se tuntuu.
        Hän työntää etu-ja keskisormensa pilluuni ensin syvälle mutta vetäen ne hitaasti ulospäin, jääden koskettelemaan G-pistettäni.Tunnen kuinka suorastaan tärisen hänen sormiensa kosketuksesta, kullin soutaessa pepussani kiihtyvällä tahdilla.Orgasmi on voimakas ja kiljahtelen kouristellessani hänen sormiensa ja peniksensä ympärillä.Suoraan silmiini katsoen hän laukeaa äristen sisääni.Hän vetäytyy minusta, solmii kortsun ja vie sen keittiön roskikseen.Nousen sängyltä vaikeasti, pyllyni muistuttaessa saamastaan kohtelusta, menemme uudestaan yhdessä suihkuun ja hän pesee minut hellästi.Katsoen minua silmiin hän varoittamatta suutelee minua, vastaan suudelmaan, vaikken koskaan ennen ole asiakasta suudellu..tosin eipähän asiakas ole minulle orgasmiakaan aiemmin antanut joten unohdan periaatteeni tämän pojan kohdalta.
        Hän pukeutuu ja ojentaa minulle kirjekuoren.En ota sitä, vaan sanon, että se kirje on osa hänen lahjaansa.Häkeltyneenä hän hyvästelee ja poistuu.


      • Työpaikka ihastus.
        Alyya kirjoitti:

        "Anteeksi"hän pyytelee ja katsoo murtuneena kutistuvaa penistään."mun oli tarkotus nuss...äh..rakastella sun kanssa, eikä laueta sun käsiisi"Poika on niin suloinen että minua naurattaa."Ei se haittaa, sovitaan että se oli harjoitus"sanon silmää iskien.Poika ilahtuu silminnähden ja vetää minut uudelleen lähelleen.Hän kaappaa minut syliinsä ja kantaa sänkyyn itseään tai minua mitenkään kuivaamatta.Hiukseni kastelevat sängyn mutten välitä siitä, koska minusta on hyvin kiihottavaa että poika löysi itseluottamusta noinkin päättäväiseen tekoon.Hän sukeltaa kielellään haaroihini ja puristelee pakaroitani samalla kun nuolee minua."saanko mä jo työntyä suhun"hän kysyy.Annan luvan vasta kun olen rullannut kumin hänen jo uudestaan innostuneen miehuutensa päälle.Hän työntyy minuun lähetyssaarnaajana, mutta nostaa pian jalkani ylös, kohti kattoa.Hän työntelee rytmikkäästi, silmät puoliummessa, murahtaen pienesti joka työnnöllä.
        "Saanko mä työntyä myös sun takapuoleen?" hän huohottaa.."sitä mä en ole koskaan kokeillut"hän selittää."saat"myönnyn,"mutta varovasti, en halua että satutat minua" Hän ottaa omatoimisesti liukkaria pöydältä ja hieroo stä kumin peittämään kulliinsa ja hieroo sitä käsiinsä, varovasti hän hivelee pyllyäni, kunnes jo hieman kiemurtelen ja työntää sitten varovasti sormensa sisääni."jestas tää on tiukka"hän hämmästelee."Yritä vaan sillä kullillakin" yllytän jo innokkaana saamaan hänen peniksen uudestaan sisääni, kylläkin takakautta.Hän työntää varovasti ja tuntee lihasteni antavan myöden vähä vähältä hitaan alun jälkeen hän innostuu lykkimään yhä kovemmin kertoen samalla, miten valtavan hyvältä se tuntuu.
        Hän työntää etu-ja keskisormensa pilluuni ensin syvälle mutta vetäen ne hitaasti ulospäin, jääden koskettelemaan G-pistettäni.Tunnen kuinka suorastaan tärisen hänen sormiensa kosketuksesta, kullin soutaessa pepussani kiihtyvällä tahdilla.Orgasmi on voimakas ja kiljahtelen kouristellessani hänen sormiensa ja peniksensä ympärillä.Suoraan silmiini katsoen hän laukeaa äristen sisääni.Hän vetäytyy minusta, solmii kortsun ja vie sen keittiön roskikseen.Nousen sängyltä vaikeasti, pyllyni muistuttaessa saamastaan kohtelusta, menemme uudestaan yhdessä suihkuun ja hän pesee minut hellästi.Katsoen minua silmiin hän varoittamatta suutelee minua, vastaan suudelmaan, vaikken koskaan ennen ole asiakasta suudellu..tosin eipähän asiakas ole minulle orgasmiakaan aiemmin antanut joten unohdan periaatteeni tämän pojan kohdalta.
        Hän pukeutuu ja ojentaa minulle kirjekuoren.En ota sitä, vaan sanon, että se kirje on osa hänen lahjaansa.Häkeltyneenä hän hyvästelee ja poistuu.

        Ihastuin nuoreen mieheen työpaikallani, yhden yön kokeilun jälkeen suostu tulemaan mun autokuskisi. Annoin sille liksaa lisää "ylimääräistä TÖISTÄ" Kyllä 55v mimmikin sai seksihalut takasin. Välillä vei mölillekkin vaikka halusinkin pysähtyä ja takapenkillä kullia. Mökillä halusinartalo katsella sitä alasti, lihaksikas vartalo 20v pojalla ja paksu numa. Mieheni ei tiedä että tyydytän halujani monta kertaa päivässä.


    • Maaaaria200

      Kovin ammattimaista, ei sytytä.

    • biggy122

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe