Nyt keksin! Jos rakkaan kanssa on mykkäkoulu..

hali hälle >

....niin täällähän voi kommentoida keskenään anonyymisti vaikka viereisistä huoneista :)

Ja asiat taas selviää... :D

21

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin huono idea

      Mee hus sinne kultsisi viereen ja pyydä anteeksi.:) Jos alat täällä setviä asiaa sotkee teidän ajatusten vaihdon sata muuta ihmistä. Ennenkuin huomatkaan aletaan jo pakkailla laukkuja.

    • perjantai *

      Totta, parempi kuin ei mitään!

    • höhlglgp

      Vain niin heikosti on jutut,tervetuloa tänne hourulaan

    • Kokemusta on

      Inhoan mykkkouluja yli kaiken ja jo on kumma jos ei ihmiset osaa enää kommunikoida naamatusten.

    • Koira mies

      Mykkäkoulu kertoo ihmisestä sen, että hän ei osaa käsitellä negatiivisia tunteitaan ja aika moni mies tähän sortuu, koska ei miesten kesken näitä asioita opetella.

      • Kokemusta on

        No, sitten kun kerta asian tiedostaa niin eikö voisii pikkuhiljaa opetella avamaan sen suunsa. Pienin askelmin muutosta. Kommunikointi kun kuitenkin on aika oleellinen asia suhteessa. Miten paljon tuhoa voikaan saada aikaan kun kumpikin tahoillaan käpertyy itseensä ajatuksineen ja tunteineen.


    • ap.

      Voi kiesus, täälläpä on tiukkapipoista väkeä liikkeellä. Hymiöt oli sitten sitä varten että niillä oli tarkoitus..

      Ja vielä, minua ei saisi mykkäkouluun kirveelläkään. Se ei vaan onnistu. Olen ihminen joka selvittää asiat lähes saman tien ja naamatusten, ei näitä täällä olevia teitä pitkin :D

      • kivaa.

        ja tulit ihan parisuhteesta suoraan tänne kaikkineen hyymiöineen


      • kivempaa
        kivaa. kirjoitti:

        ja tulit ihan parisuhteesta suoraan tänne kaikkineen hyymiöineen

        pääsisimpä hänen kanssaan jutulle kasvotusten, kahden kesken, rauhalliseen paikkaan. Ei tarviis puhua täällä "huoneesta huoneeseen".


      • ap.
        kivaa. kirjoitti:

        ja tulit ihan parisuhteesta suoraan tänne kaikkineen hyymiöineen

        Ja jälleen kerran: onko täällä joku sääntö että vaan sinkut ja jätetyt saavat ikävöidä ja kaipailla?Ja ikävää ja kaipausta on muuten niin monenlaista..

        Taitaa olla kivaa täällä ikäväpalstalla näsäviisastella anonyymisti, sulla ei taida ollakaan oikein mitään kokemusta elämästä. Sydän ei ainakaan lämmin näytä sulla olevan..
        Toivotan kuitenkin vaan onnea sulle ja myrkkytyylilles.. ei muuten ihme että täällä joudut ikävöimään!


      • jniinpäs
        ap. kirjoitti:

        Ja jälleen kerran: onko täällä joku sääntö että vaan sinkut ja jätetyt saavat ikävöidä ja kaipailla?Ja ikävää ja kaipausta on muuten niin monenlaista..

        Taitaa olla kivaa täällä ikäväpalstalla näsäviisastella anonyymisti, sulla ei taida ollakaan oikein mitään kokemusta elämästä. Sydän ei ainakaan lämmin näytä sulla olevan..
        Toivotan kuitenkin vaan onnea sulle ja myrkkytyylilles.. ei muuten ihme että täällä joudut ikävöimään!

        Mutta aina voi kysellä tuolta parisuhde puolelta apua ongelmiin (ensin )
        Jos vaikka viellä saisitte juttunne toimimaan ,kun ette saa suutanne múuten auki


      • ap.
        jniinpäs kirjoitti:

        Mutta aina voi kysellä tuolta parisuhde puolelta apua ongelmiin (ensin )
        Jos vaikka viellä saisitte juttunne toimimaan ,kun ette saa suutanne múuten auki

        Ei meillä ole keskusteluongelmia, tämä vinkkihän oli niille joilla on niitä vaikeuksia avata suuta.. Oikeastaan meillä menee erittäin hyvin kun vertaa näin yleisesti ihmisiä...


      • sovinto.
        ap. kirjoitti:

        Ei meillä ole keskusteluongelmia, tämä vinkkihän oli niille joilla on niitä vaikeuksia avata suuta.. Oikeastaan meillä menee erittäin hyvin kun vertaa näin yleisesti ihmisiä...

        En ihan ekana ehdottaisi tätä palstaa kylläkään


      • ap.
        sovinto. kirjoitti:

        En ihan ekana ehdottaisi tätä palstaa kylläkään

        Joo, ei ehkä mutta.. eihän sitä tiedä mikä toimii kellekkin...


    • Koira mies

      Niin. Yleensä mies oppii asioista kriisin kautta, mutta silloin voi jo olla myöhäistä.

    • Varoituksen sana. Murjottaminen on parisuhteen tuhoava tauti. Itse käytin samaa tapaa ja toinen koki sen niin ahdistavana, että toisesta välittäminen kuoli sen mukana. Kannattaa vähän miettiä miten toista suoraan sanoen henkisesti pahoinpitelee tuollaisella. Siitä ei hyvää seuraa. Ennemmin kannattaa rohkaistua ja kertoa suoraan mistä se kenkä puristaa, kuten yhteisen ajan puute, huono tai vähäinen seksi, läheisyyden puute, omat henkiset ongelmat, jne... Muuten tämä kaikki paha olo kertyy niin suureksi pahaksi oloksi, että se yrjön määrä ylittää toisen sietokyvyn ja tilannetta ei voi enää korjata mitenkään. Siis älä murjota vaan kerro jämäkästi ja asallisesti, jos haluat säilyttää parisuhteesi

      • simmottis

        En haluu säilyttää parisuhdetta ;(, on siis tarkotuskin että suhe katkeaa, toivottavasti viel nopeesti.


      • kysymysmerkkinä?
        simmottis kirjoitti:

        En haluu säilyttää parisuhdetta ;(, on siis tarkotuskin että suhe katkeaa, toivottavasti viel nopeesti.

        Eikö sitä sitte voi vaan katkaista, loppu, slut, the End jne?


      • ?
        kysymysmerkkinä? kirjoitti:

        Eikö sitä sitte voi vaan katkaista, loppu, slut, the End jne?


    • Heh heh..

      Tais jollakin välähtää paremmin kuin koskaan.. Korjaan pahemmin kuin koskaan. Voi blondiraukkaa.. :D

      • isohali>kaipailijall

        Niin, tää voisi olla nykyajan blondiajatelmaa, mikä vois myös toimia.. jos suu ei aukea mutta näppäimet laulaa..

        On sitä muuten kuultu että sähköpostitse on asiat selvitetty eikä suusanallisesti. Jokainen taklaa tyylillään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe