Millainen on täydellinen naisen vartalo?

wuhuuuuuuuuu

laittakaa vastatessa nimi ja ikä perään. mun mieles täudelline ois 170cm 55kg ja kuppari 80C

112

4889

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo 32v.

      isot tissit
      Jarmo 32v.

      • Pena 9v.

        Ei hitot ku repesin sulle. Way To Go Jarmo 32v.


      • emppu14vee

      • nagestyne

      • ;)

    • girl15--

      kelpaankos, jos oon 171cm 55kg ja kuppikoko 75b tai c riippuen rintsikoista? :D

      • 687

        Huh mikä laiheliini. Söisit edes vähän.


    • 16 poju

      Kelpaa vallan mainiosti... Miksi ees kysyt?

    • ---

      kelpaanko ku oon 177cm ja painan 55kg ja tissit on 75B :D

      • okfas9f8 0

        Aika hoikka oot, mutta näkemättä vaikea sanoa. Etköhän säkin monelle kelpaa.


    • -95 syntynyt

      165cm, 58kg, 75B

      • tyttinimimerkki

        kokeile 65D tai 70C rintsikoita, kuulostaa aika isolta ympärysmitalta noin hoikalle


    • anti pervo

      kuhan oot vaan oma ittes etkä yritä mitää ihme pillereitä syödä. Ja kaikki pojat ootte nähtävästi ihan kakaroita ku mielessä on vaan isot tissit. Mitä hienoa siinä on?

      • Anti TROLL1

        Mielipide ei tee ihmisestä 'kakaraa''. Koita hyväksyä se.


    • poika 15

      Jos totta puhutaan niin itse valitsen mieluummin pienet, kuin isot tissit...
      Netissäkin kun katselee niitä kuvia niin ottaa vähän päähän sellaset jätti rinnat!!!
      Pää asia minulle olisi naisessa ettei se paino ole pituutta sataa pienempää suurempi... Jos ymmärrätte :)

    • mroororo

      Meikä on melko laiha, vähän liianki, mut sille ei voi tehä mitään. Syön kyllä ihan normaalisti, sanotaanko et lautasmallin mukaan, silti paino ei nouse. Liikun aika paljon niin varmaan siihen menee kaikki läski ja massa.

      157 / 41 kg ikää kuustoista.

    • LOLLLS

      Jos sä haluut että painaa 55 kg, niin silllon rintaliivi koko olis jtn.70C. Koska toin umero tarkottaa rintojen alapuolella olevaa ympärystä. Ite painan 65 ja mulla on 75C

    • whnsatd

      Mikä ihmeen keskustelu tääki on? :D

      Ei oo täydellistä olemassakaan koska kaikki tykkää erilaisista '-.-

    • ____________________

      That would be .... YOUR MOTHER!

    • muodokas kuin omena

      Onko pojista kauhean näköinen vartalo jos esim. 160cm ja painaa 70 kg?

    • xxxxxii

      onko tyttö ruma jos sillä on jenkkakahvat ja maha ? :)

      • 18

        Pituus? Ikä? Paino? 165cm ja 60kg niin todennäkösesti on jo jonkinnäköset kahvat ja vähän mahaakin, mutta se ei haittaa vielä mitään. Vaikka mimmit tuntuu luulevan jotain ihan muuta, niin monet jätkät ei oikeesti tykkää niistä 50kg lankuista. Pitää vähän olla lihaa mitä rakastaa. ;)


      • J78.

        Kyllä.
        Siksipä kaikki onkin kateellisia superlaihoille.


      • hauhh

        Eihä nyt hemmetti jenkkakahvat tai maha rumaks tee x.x tekee söpöks. Jos on ollu jossai onnettomuudes et naama on mankeloitunu muodottamaks nii sit puhutaa rumasta.


    • Epäkelpo

      Hmm, eihän sitä kai ole vain yhtä tiettyä täydellistä vartalomallia. Eikä paino/pituus/kuppikoko kerro paljoa ihmisestä, ei edes ulkonäöstä. Onhan ne suuntaa-antavia, mutta ei sitten kuitenkaan kamalan olennaista tietoa omasta mielestäni... :D
      No, itse olen 165/65/75D. Ei ilmeisesti ole minun ikäisteni poikien mielestä mikään unelmavartalo, vaikka ei ole mitään kahvoja (ed. viesti 5kg). Onhan sitä kehuja kuultu ihan ventovierailtakin (lähinnä itseäni vanhemmilta), mutta itse en ole tyytyväinen. Kiva jos muille kelpaa, tai jos ei kelpaa, olkoot ilman sitten. x)

    • pienitytteli

      154cm/57kg/75AA . Rintojen yläpuolelle olevat tuuheat blondit hiukset. Rinnat ovat aika pienet mutta kiinteät. Painoa löytyy hieman mutta todettu että geeneissä vika eli ihan syön ja kulutan normaalisti. Nätiksi kehuttu naamasta. Meikkiä löytyy mm. hieman puuteria ja ripsiväriä joskus huulikiiltoa. Hauska kuulemma olen ja mukava. Kaverini sanoo että välitän ihmisistä paljon ja osaan kuulemma kuunnella. Itsetunto ei todellakaan ole kohdilla, mutta se ei näy päälle päin, vain omissa oloissa (: Kelpaisinko kenellekkään?

    • i think i'm okey

      Mun itsevarmuus pomppasi kattoon kun yksissä bileissä otin ulkotakin pois ja eräs kundi katto mua päästä varpaisiin suu auki ja totesi : "hitto sä olet laiha." sen jälkeen unohtu kaikki laihdutushössötykset joita ennen harrastin! Ikää multa löytyy vasta 15 mut silti oon kerenny jo monet dieetit läpikäymää.. mun mitat ovat 173 cm/ 53 kg ja kuppikoko 70 B ( joskus myös 75 B) oon itteeni tyytyväinen vaikka rinnat ovatkii melko pienet..ainaki vielä :)

    • Pulsakkavaa

      Mun mitat 166/58/75b. Nään itteni lihavana (varsinkin reidet) ja tässä juuri on laihdutus menossa. Kuulostaako noi mitat teijän mielestä ihan kamalilta? Minkä painoinen mielestänne 166cm pituisen tytön pitäisi olla?

      • bönetta

        Ton pituselle 5:lla alkava paino on normaali. Ja säpäkkä painohan on pituus
        miinus 110 eli sulle 166 - 110 = 56. Tän mukaan siis 2 kg pois ja olet STARA!


    • läskikkkkkkkkkkkkkkk

      160cm/45kg/70b-75a
      Kelpaako?

      • ggizzz

        Kuulostaa ehkä liian hoikalta mun makuuni D: semmoset 5kg lisää painoa niin olisi parempi : )


      • J78.
        ggizzz kirjoitti:

        Kuulostaa ehkä liian hoikalta mun makuuni D: semmoset 5kg lisää painoa niin olisi parempi : )

        ai sun makuusi? mene sinä vaan runkkaamaan apina.

        eikä noissa pikku tuheroissa ole mitään näkemistä tuohon ikään.


    • ggizzz

      Itse tykkään muodokkaista tytöistä, joilla on tarpeeksi lihaa luiden ympärillä. Rinnat sellaiset jotka sopivat vartaloon. Vyötärö saisi erottua ja peppu ja lantio olla pyöreitä. Ja halatessa luut ei saa pistää >: jos mittoja alkaisin miettiä niin joku 165cm/60-65kg voisi olla aika hyvä : )

      Itse olen 175cm/64kg/80B ja olen ihan tyytyväinen, vyötäröltä olen ehkä turhankin hoikka ja vähän luiseva D: ajattelin luultavasti hankkia muutaman kilon lisää painoa, ja lihaksiahan multa löytyy myös mukavasti : )

      • J78.

        ei sulta löydy lihaksia yhtään mitään, koska olet teini.
        Multa muuten löytyy.


    • Muka läskikö?

      Mä oon 172/80, enkä koe olevani kauhea läskikasa, muut voi olla erimieltä kyllä...:/

      • Tällästä...

        Mun unelmanainen on hoikka, muttei mikään luuviulukaan! 167- 175cm pitkä. Rintojen koolla ei niin väliä, ei kuitenkaan liian isot tai liian pienet! ;) ja kauniit kasvot


    • 12vee

      vitsit, mä ku luulin et pojat tykkää langanlaihoista joilla töröttää luut. Ei kyl muuta sitä, et ite ihannoin melkein anorektikko kunnossa olevaa vartaloa ... itel ku ei ole sellasta (koht on)

    • jesse_johannes_tuominen

      Sellainen siideripissiksen vartalo vois olla aika jees.

    • ööööö.......

      oon 13 ja oon 162cm ja 43 kg kuppi 70AA tai 65AA riippuu vähä mut ehk sillei pienimmäst kuppikoost ( huom. on ollu anorexia ja on vähä edelleen ja oon saanu jo takas 10kg ni oisko tää teijän mielestä hyvä?)

      • zdfghj

        Mä en oo mikää tissejä ja takamusta tuijottava poika, mut on totta ettei _KUKAAN_ haluu tuntee tytön jokaista luuta ku halataa.
        Tai sitte jos harrastetaa tytön kanssa joskus jtn, niin on sitte tosi "kaunista" kun tyttö on sellanen luuta.

        Luota ittees ja nosta painoo tost ainaki 4 kiloa, ni olisit ihmisen muodoissa. (; Jos oot naamasta nätti, niin voin sanoo, et vaik 9kiloo tohon lisää, ni sut varmaa sillonki ihan täydellisesti kelpuutettas!!!!

        P.S. Jos luulet olevas nyt sopiva, ni hanki vähän apua, koska ilman kuvaaki voi sanoo et oot liian anoreksinen.


    • _B0Y_

      Sellaset 7-9kiloo lisää tohon su 43kiloo ni o okei.
      Kukaa ei haluu langan laihaa tyttöfrendii.

      oikeesti ei pojat haluu tuntea halatessa jokaikistä luuta seläst, perseestä ja vyötäröltä. Hyi *****...

    • uoihg

      Helkutan isoja ympärysmittoja kaikilla tytöillä... ja aika pieniä kuppikokoja kans... Hoi, onks teillä varmasti ihan oikeen kokoiset rintaliivit? Oma tyttöystävä käytti ennen 80C:tä jotka se oli ite valinnu "koska B-kuppi on keskimääräinen suomalaisnaisen kuppikoko eikä kehtaa ostaa liian isoja" mutta oikeessa rintsikka-kaupassa mittasivat kooksi 70E, joita siis nyt pitää :))) Eli pitääks suurin osa suomalaisnaisista ja tytöistä ihan liian pienen kuppikoon rintsikoita? Kenties!

    • -J78-

      Onkos pikku-pojalla ollut oikein tyttö ystävä? wow!

      kannattas olla nais-ystävä. oli mullakin pikku-poikana tyttö-ystävä.

      ootko joku vaateliikkeen håmåpoika kun rintsikoista puhut? sellainen
      pieni ja laiha ja heiveröinen teini? niiq?

      • uoihg

        -mulla on vieläkin tuo terhakkatissinen tyttöystävä, jolla on 70E-kuppikoon rinnat (mut siis aiemmin käytti liian pientä kuppikokoa ja liian suurta ympärysmittaa)
        -naisystäviä on nelikymppisillä mut nuortenpalstalaisilla on tyttöystäviä
        -en oo vaateliikkeen homopoika (tai håmåpoika niinkuin sinä sen kirjoitat)
        -en ole pieni, laiha, heiveröinen "niiq" -teini

        Mut jos sun pää ei kestä sitä että joku sanoo useimpien naisten käyttävän VÄÄRÄN kokoisia rintsikoita (=rintaliivejä), niin voi voi. Parahin -J78-, opettele yhdyssanat...


    • Mäkin oon säälittävä

      ...ja kysyn et onks 165/64/75C ok?

      • syntynyt -95

        Ite oon melko samoissa mitoissa.
        Oon 164cm/62kg/75C ja olen ihan normaali. On vähän mistä ottaa kiinni, enkä edes ole ulkonäöllisesti yhtään lihava:)
        Ihmettelen tätä nykymaailmaa, kun kaikkien pitäisi olla jossain helvetin mallin mitoissa ja kroppa just eikä melkein! Minun mielestäni sellaset ihmiset, jotka on yli 170 pitkii ja painaa alle 55kg, ei oo enää mitenkään normaaleita, vaan liian laihoja.


      • enzio-b

        on erittäinkin ok :)))
        suorastaan tosi hyvä


      • tyytyväinen
        syntynyt -95 kirjoitti:

        Ite oon melko samoissa mitoissa.
        Oon 164cm/62kg/75C ja olen ihan normaali. On vähän mistä ottaa kiinni, enkä edes ole ulkonäöllisesti yhtään lihava:)
        Ihmettelen tätä nykymaailmaa, kun kaikkien pitäisi olla jossain helvetin mallin mitoissa ja kroppa just eikä melkein! Minun mielestäni sellaset ihmiset, jotka on yli 170 pitkii ja painaa alle 55kg, ei oo enää mitenkään normaaleita, vaan liian laihoja.

        kiva huomata että täällä on jotku muutki tätä mieltä...

        vielä pari vuotta sitten mietin ite kauheesti miltä näytän, oonko sopivan kokonen, kelpaanko kellekään... lähinnä syynä tähän oli että kaverit rupes seurustelemaan ja ite aloin olla ainut sinkku porukassa. sitten mä rupesin miettimään, että mitä väliä sillä on miltä mä näytän? se on poikien oma menetys jos en kiinnosta, ja jos kukaan ei koskaan kiinnostukaan niin ainaki oon onnellisempi ihan yksinäni ku se et oisin jonku jätkän kans onneton.
        tottakai välillä tulee vieläkin semmosia "no ei nämä vaatteet nyt sovi mulle" ja plaaplaa mut kyllä mä suurimman osan ajasta oon tyytyväinen itteeni. uskon siihen et joku rakastuu muhun just sen takia et oon semmonen mikä oon. so what jos löytyy vähän mahaa, en mä itekkään halua semmosta miestä jolla luut törröttää nahan läpi!
        ja vaikka kukaan ei oo täydellinen niin silti sä oot jolleki se täydellisin just sen takia, että sussa on jotain vikaa!
        olkaa ihmiset tyytyväisiä siihen mitä ootte, kaikkien ei tarvii olla langanlaihoja malleja! :)


    • reidet

      Onko 40kg/150cm paha?

      • Ajdjdb

        Hyvä on tuo tuohon pituuteen verrattuna tuo paino


    • mies-

      mitä näkemistä teinitytön vartalossa muka on? läskit höllyää joka toisella ja ei juurikaan eroa kasvoiltaan lapsista.

      • Janne78.

        "Mun unelmanainen on hoikka, muttei mikään luuviulukaan! 167- 175cm pitkä. Rintojen koolla ei niin väliä, ei kuitenkaan liian isot tai liian pienet! ;) ja kauniit kasvot "

        Kauniita kasvoja ei saa kuin laittautumalla, sitä varten on kauneudenhoito.
        Teinistä ei saa kaunista millään, syy on liika lapsenomaisuus kasvoilla ja kropassa. Aikuiset naiset 25-40v voivat olla kauniita.


      • Poika 14v
        Janne78. kirjoitti:

        "Mun unelmanainen on hoikka, muttei mikään luuviulukaan! 167- 175cm pitkä. Rintojen koolla ei niin väliä, ei kuitenkaan liian isot tai liian pienet! ;) ja kauniit kasvot "

        Kauniita kasvoja ei saa kuin laittautumalla, sitä varten on kauneudenhoito.
        Teinistä ei saa kaunista millään, syy on liika lapsenomaisuus kasvoilla ja kropassa. Aikuiset naiset 25-40v voivat olla kauniita.

        Ai ei vai saa kauniita kasvoja ilman meikkejä? Itse tiedän montakin tyttöä jotka on kauniita ihan ilman meikkiäkin, eivätkä näytä miltään pennulta.


    • BOOBIES~

      ( . )( . )

    • juuliiiiiii

      Mä oon 15v, 42kg, 168cm 65AA... Ja kaikki aina haukkuu laudaks yms, mut en mä voi mun painolle mtn ku se tulee geeneistä kans, tai ainaki näin mulle on väitetty ku se ei vaan nouse :/

    • jaujau

      Hyi kun tunnen itseni vähemmän halutuksi kuin muut tytöt.

      Olen 156/52 ja rinnat 70A, olenko ihan pohjasakkia? Naamaltani olen nätti, sen voin sanoa. Minulla on solisluihin asti ylettyvät tummanruskeat hiukset, tummanruskeat silmät ja finnitön iho(tottakai niitäkin on pari aina jossakin).

      • eevariiitta

        "jaujau", et ole pohjasakkia. Nätit kasvot on tärkeet ja pitkistä tummista hiuksista tulee paljon plussaa! Kun vielä on hyvä iho ja ihanteellinen paino niin kyllä kelpaat.


    • sivusta.

      Muistutat aika paljon erästä toiselta palstalta tuttua vainoharhaista kirjoittajaa.

    • tyttönen (:

      kelpaakos sitte 170cm ja paino joku 57kg kuppikoko 85c (: ?

    • jotaa 160cm ja 49kg & 75b 8)) itse olen tyytyväinen omaan kroppaani!

      • Ytrewqå

        ;)))


    • plöäääh

      oon 162cm, 51kg, tisut on 75c, hyvä peffa. oon kohta 15w. kelpaisko?

      • häääölp

        "Plöäääh", kyllä kelpais ;)))


    • moiiiii

      No entässs 168cm 53kg? jaja 75 A tai 70 B riippuen rintsikoist;P

    • asdfghjklöä

      Ite oon 13v, 163 cm, 55 kgja 75A. Tunnen itseni lihavaks, koska mulla on "laiha" ylävartalo, ja perseeseen & reisiin on kerääntynyt ylimäärästä.
      Onko kenelläkään vinkkejä, miten saan tuon pois? Olen viillelyt tämän ja parin muun asian takia, ja voisin vaikka lopettaa syömisen että rasva kuluisi pois.. :/

    • futisgirll

      Joo toivottavasti tulis murrosiän kautta eea vähä kiloja ja pyöreyttä.. :D nyt 39/155 & ei kuppikokoa xd... Ja oon 13 ja puol

    • 18

      äöäöäöäö meikää 14v 165cm 49 kg ja 70C kuppari :3 vissiii aika yleinen kaikilla ?

    • tyttötuollainen

      Iha sujut oman kropan kaa (:
      165/55/75C-D

      ja ikää on kohta 18

      hahaa ! :D

    • kohta15

      ois kiva kuulla mitä mieltä muut on! :) oon 169 ja sit painoo on joku 60 rasvaa ei suunnilleen ollenkaa ku urheilen paino enemmänki lihaksista nii oon kuullu muitten sanovan ja sit 75B tai 75C riippuu vähä. onko hyvä jos lihaksia? :D

    • Kelpaax?;)

      Kelpaisko tämmöne jätkille: 150cm, 45kg ja kuppikoko on 70B, pidän itte itteäni pyöreähkön mut kaikki kaverit ja eksät sanoo toisin... :D mull on vaaleet hiukset ja naamassa muutama finni. En käytä paljoo meikkii, mut lähes aina meikkaan :)

    • luikkumuikku

      Itse olen 170 cm pitkä, 58 kiloa painava tyttö, kuppikoko 75B. Ikää viistoista vuotta. Onko minussa "tarpeeksi rakastettavaa" teidän mielestänne? :D

    • not missi

      .. jotenkin masentavaa,, sillee.. itte oon joku 155 cm, enkä anään kasva.. :s ja kaikkien unelma on sellanen 170cm pitkä.. >: ( nooh.. En ole edes laiha.. en läskikään.. sanoisinko.. muodokas..mutta kun kaikki ihannoi sellaisista Missi -vartaloita.. :s

    • nolppeeee....

      HALUAT ISORINTAISEN NAISEN JOKA ON NOIN PITKÄ JA KEVYT, ELI TOISIN SANOTTUNA HALUAT ANOREKTIKON SILIKONIRINNOILLA.

    • geegeeeee

      Oon 173cm/55kg/75A
      Mitä mieltä ootte, oonko liian laiha tai pieni?

      • sälli 18v

        täydellinen minusta!


    • hokityttö

      no minäpä olen 172 cm/77 kg/joku c-kuppi =) eikä kukaan ole mua läskiksi sanonutkaa. toki myönnän et mulla on mahaa :DDD

    • mmmm...laihat

      mun mielest aika laihat on hyvii, abt. 165cm 45kg eli luut saa näkyä ja jos ne näkyy niin sexyä ja oon 16w poeka

    • minä

      oon 173cm/53kg/15v... kuppikoko on 75B ja se ei tosta enään kasva :) Omaan kehoon ja painoon olen tyytyväinen, vaikka vähä ruipelo oon, niin ei sitä lihaa kauheesti kerry, vaikka välillä yritän.

      En oo ikinä aatellu et pojat aattelis jtn ihmistä liian laihaks tai lihavaks, jotenki musta tuntuu että lihavamman on helpompi laihduttaa kuin laihan lihottaa itseään :/ voin olla kuitenkin väärässä, en itse ole ylipainoinen tai kauheasti alipainoinen ollut :)

      Enemmän oon huolissani naamastani, haittaako poikia tälläiset ulkonäölliset seikat, esim itselläni on aika iso rako etuhampaiden välissä?? POJAT VASTATKAA KIITOS :)

    • Niiinn.....

      Onks 158cm / 40kg / 70A okei?

    • Lihava .__.

      mitä mieltä --> 174cm/120kg/110O ikää 18v

      • aikee

        Ei huhhuh mikä aihe.. Ei simmosta oo olemassakaan ko 'täydellinen naisen vartalo'. Kaikki tykkää erillaisista. Mie tykkään laihoista, sopivista, muodokkaista, pyöreistä, niistä joita jotkut sanoo lihaviks... Tietenkään liika ali- tai ylipaino ei oo ihmiselle itselleen hyväks, mutta oma asiahan se on ja kuten sanoin, kaikki tykkää erilaisista. Ja sitten vielä putkiaivoille tiedoksi että rinnat on pääasiassa lapsen ruokkimista varten eikä siks että miehillä olis kivaa.


    • sdt68eldr

      Entäs minä: Pituus 163cm ja paino 66kg, 75C ?
      Yleensä kun kysyn ihmisiltä, että paljon he veikkaavat minun painavan, vastaus on aina jotain 60kg. Ja ne ihmiset ovat olleet rehellisiä, sillä ovat suorapuheisia siskojani :D Pitkät blondit hiukset, siniset silmät, muotoja löytyy ja oon aika ilonen luonteeltani :D

    • k_e_l_p_a_a_k_o

      Onko hyvä 168cm/63kg 65E ??

    • dadA.

      Vittu mitä porukkaa .____. Mulle ainaki ihan sama, millasena ihmiset mua pitää... Pääasia, et syö terveellisesti ja liikkuu riittävästi:P Ja voi hyvin.. Esim. Jos on 160cm pitkä ja painaa 50kg, voi hyvin olla, et tyttö/poika on vaa läski, tai sit voi olla et sil oikeesti on massaa/lihasta siin painoo antamas.. Eli, tääl netis vähä vaikee sanoo, onko sopiva vai ei. Mut ite oon 169cm 55kg B 75 ja lihaksii löytyy:P Iha sovus oon vartaloni kaa.

      • skitso

        Itellä oli jtn 2 vuotta itsetunto ihan nollilla, en vaan tykänny mun keskivartalosta ja kaikenmaailman diettejäkin yritin vaikka ei kukaan mun painosta koskaan negatiivisesti huomautellu, päinvastoin.
        Sitten mut valittiin meijä luokalta kolmanneksi osallistujaksi semmosessa koulumme luokkien keskeisessä kilpailussa. Muut osallistujat meijän luokalta oli yksi mun aika hyvä kaveri jota en todellakaan ajattele läskiksi, ehkä hieman pyöreäksi ja toinen oli varmaan luokkamme hyvännäkösin poika (se seurustelee 8lk tytön kanssa). Meillä oli semmonen sanomalehti kilpailu että sitä paperia aina taitetaan pienemmäksi ja pienemmäksi. Me ei enää 5 kierroksella mahuttu siihen 6 jalan kanssa joten (sanotaan vaikka sitä mun kaveria Ainoksi), Aino sano että joku menee (poika saa nyt olla Reijo) Reijon reppuselkään ja Reijo heti ehotti mua. Mä ihan säikähin ettei se jaksais ku oon näin lihava ja plaaplaa , sitte Aino heitti että voin mäki mennä mutt Reijo ei kuunnellu vaan alko valittamaan mulle että ai minäkö muka olisin läski ja sano että mä oisin varmasti tosi kevyt ku oon niin laihakin yms.. Nii se vaan tarjos siinä selekää ja mää päätin sitte hypätä kyytii :) No selvittiin siitä tehtävästä ja lopuks Reijo sano että ois pitäny ottaa mut reppuskiin jo heti alussa.. Mietin tässä että mitähä se oikei meinas ko pärjättii tosi hyvi? Mutta kuiteski se sano mua keveyks ku höyhen ja sen jälkee porukat jotka oli katsomosta kattonu sitä meijän touhua, sano et Reijo oli ollu vaa yhellä jalalla sillo mut selässänsä, ette voi uskoa kuinka kevyt olo mulle tuli sillon siitä :D !
        Nykyisin Reijo tuijottelee mua koulussa ja muutenki ollu nyt jotenki paljon kiinnostuneempi mun tekemisistä ja itellä noussu iha hirveästi itsetunto, oon alkanu pitään paljon ihonmyötäsempiä vaatteita joita en ois ennen uskonu pitäväni. Reijo on kans ollu kohteliaampi ku normaalisti, esim. tänään kävi hakemassa mulle luistelussa luistin suojat vaikka aluksi pyysin yhtä toista kaveria ne hakemaan.
        Ite oon siis 156/47/75B punertavat hiukset (ei värjätyt). Harrastan motocrossaamista kesäisin ja ympäri vuoden koiran kanssa lenkkeilyä (nykysin mukaan tullu kuntosalilla käynti) ja ratsastusta. Kuuntelen electropoppia.
        Reijon muitten meijän luokkalaisten kanssa ollaan kaverimielessä porukoissa hengattu jo 3lk lähtien.

        Eli enemmän liikuntaa ja vähemmän herkkuja, plus muistakaa että isommat vaatteet tekee isommaksi ja sopivan kokoiset luonnollisiksi sekä näyttävät paremmilta. ;)


      • laske-ympärys
        skitso kirjoitti:

        Itellä oli jtn 2 vuotta itsetunto ihan nollilla, en vaan tykänny mun keskivartalosta ja kaikenmaailman diettejäkin yritin vaikka ei kukaan mun painosta koskaan negatiivisesti huomautellu, päinvastoin.
        Sitten mut valittiin meijä luokalta kolmanneksi osallistujaksi semmosessa koulumme luokkien keskeisessä kilpailussa. Muut osallistujat meijän luokalta oli yksi mun aika hyvä kaveri jota en todellakaan ajattele läskiksi, ehkä hieman pyöreäksi ja toinen oli varmaan luokkamme hyvännäkösin poika (se seurustelee 8lk tytön kanssa). Meillä oli semmonen sanomalehti kilpailu että sitä paperia aina taitetaan pienemmäksi ja pienemmäksi. Me ei enää 5 kierroksella mahuttu siihen 6 jalan kanssa joten (sanotaan vaikka sitä mun kaveria Ainoksi), Aino sano että joku menee (poika saa nyt olla Reijo) Reijon reppuselkään ja Reijo heti ehotti mua. Mä ihan säikähin ettei se jaksais ku oon näin lihava ja plaaplaa , sitte Aino heitti että voin mäki mennä mutt Reijo ei kuunnellu vaan alko valittamaan mulle että ai minäkö muka olisin läski ja sano että mä oisin varmasti tosi kevyt ku oon niin laihakin yms.. Nii se vaan tarjos siinä selekää ja mää päätin sitte hypätä kyytii :) No selvittiin siitä tehtävästä ja lopuks Reijo sano että ois pitäny ottaa mut reppuskiin jo heti alussa.. Mietin tässä että mitähä se oikei meinas ko pärjättii tosi hyvi? Mutta kuiteski se sano mua keveyks ku höyhen ja sen jälkee porukat jotka oli katsomosta kattonu sitä meijän touhua, sano et Reijo oli ollu vaa yhellä jalalla sillo mut selässänsä, ette voi uskoa kuinka kevyt olo mulle tuli sillon siitä :D !
        Nykyisin Reijo tuijottelee mua koulussa ja muutenki ollu nyt jotenki paljon kiinnostuneempi mun tekemisistä ja itellä noussu iha hirveästi itsetunto, oon alkanu pitään paljon ihonmyötäsempiä vaatteita joita en ois ennen uskonu pitäväni. Reijo on kans ollu kohteliaampi ku normaalisti, esim. tänään kävi hakemassa mulle luistelussa luistin suojat vaikka aluksi pyysin yhtä toista kaveria ne hakemaan.
        Ite oon siis 156/47/75B punertavat hiukset (ei värjätyt). Harrastan motocrossaamista kesäisin ja ympäri vuoden koiran kanssa lenkkeilyä (nykysin mukaan tullu kuntosalilla käynti) ja ratsastusta. Kuuntelen electropoppia.
        Reijon muitten meijän luokkalaisten kanssa ollaan kaverimielessä porukoissa hengattu jo 3lk lähtien.

        Eli enemmän liikuntaa ja vähemmän herkkuja, plus muistakaa että isommat vaatteet tekee isommaksi ja sopivan kokoiset luonnollisiksi sekä näyttävät paremmilta. ;)

        Aika iso rintsikan ympärysmitta sulla noin kevyeksi tytöksi, systerini on 76 kg ja sil on 80F. Vaikee uskoo ett sulla 47 kg painosella ois vain 5 cm pienempi ympärys.

        Mut kiva joka tapauksessa ett sulla toi omakuva on normalisoitunu, okke moooi.


      • merkki9
        skitso kirjoitti:

        Itellä oli jtn 2 vuotta itsetunto ihan nollilla, en vaan tykänny mun keskivartalosta ja kaikenmaailman diettejäkin yritin vaikka ei kukaan mun painosta koskaan negatiivisesti huomautellu, päinvastoin.
        Sitten mut valittiin meijä luokalta kolmanneksi osallistujaksi semmosessa koulumme luokkien keskeisessä kilpailussa. Muut osallistujat meijän luokalta oli yksi mun aika hyvä kaveri jota en todellakaan ajattele läskiksi, ehkä hieman pyöreäksi ja toinen oli varmaan luokkamme hyvännäkösin poika (se seurustelee 8lk tytön kanssa). Meillä oli semmonen sanomalehti kilpailu että sitä paperia aina taitetaan pienemmäksi ja pienemmäksi. Me ei enää 5 kierroksella mahuttu siihen 6 jalan kanssa joten (sanotaan vaikka sitä mun kaveria Ainoksi), Aino sano että joku menee (poika saa nyt olla Reijo) Reijon reppuselkään ja Reijo heti ehotti mua. Mä ihan säikähin ettei se jaksais ku oon näin lihava ja plaaplaa , sitte Aino heitti että voin mäki mennä mutt Reijo ei kuunnellu vaan alko valittamaan mulle että ai minäkö muka olisin läski ja sano että mä oisin varmasti tosi kevyt ku oon niin laihakin yms.. Nii se vaan tarjos siinä selekää ja mää päätin sitte hypätä kyytii :) No selvittiin siitä tehtävästä ja lopuks Reijo sano että ois pitäny ottaa mut reppuskiin jo heti alussa.. Mietin tässä että mitähä se oikei meinas ko pärjättii tosi hyvi? Mutta kuiteski se sano mua keveyks ku höyhen ja sen jälkee porukat jotka oli katsomosta kattonu sitä meijän touhua, sano et Reijo oli ollu vaa yhellä jalalla sillo mut selässänsä, ette voi uskoa kuinka kevyt olo mulle tuli sillon siitä :D !
        Nykyisin Reijo tuijottelee mua koulussa ja muutenki ollu nyt jotenki paljon kiinnostuneempi mun tekemisistä ja itellä noussu iha hirveästi itsetunto, oon alkanu pitään paljon ihonmyötäsempiä vaatteita joita en ois ennen uskonu pitäväni. Reijo on kans ollu kohteliaampi ku normaalisti, esim. tänään kävi hakemassa mulle luistelussa luistin suojat vaikka aluksi pyysin yhtä toista kaveria ne hakemaan.
        Ite oon siis 156/47/75B punertavat hiukset (ei värjätyt). Harrastan motocrossaamista kesäisin ja ympäri vuoden koiran kanssa lenkkeilyä (nykysin mukaan tullu kuntosalilla käynti) ja ratsastusta. Kuuntelen electropoppia.
        Reijon muitten meijän luokkalaisten kanssa ollaan kaverimielessä porukoissa hengattu jo 3lk lähtien.

        Eli enemmän liikuntaa ja vähemmän herkkuja, plus muistakaa että isommat vaatteet tekee isommaksi ja sopivan kokoiset luonnollisiksi sekä näyttävät paremmilta. ;)

        Jotkut tykkää löysistä vaatteista ja se on ihan ok käyttää sellaisia vaatteita, joissa itse viihtyy.


      • 1234567.8
        laske-ympärys kirjoitti:

        Aika iso rintsikan ympärysmitta sulla noin kevyeksi tytöksi, systerini on 76 kg ja sil on 80F. Vaikee uskoo ett sulla 47 kg painosella ois vain 5 cm pienempi ympärys.

        Mut kiva joka tapauksessa ett sulla toi omakuva on normalisoitunu, okke moooi.

        Mulla on pituutta jotain 158-160cm, rinnan ympärys 90 cm, vyötärö 66, lantio 85 rintsikan koko 85C paino n. 50 kg tai vähän yli. Ei siinä oo mitää vaikeeta uskottavaa. Ihmisiä on eri kokoisia ja muotoisia ja painoisia.


    • cheer is life ♥

      Oonko Ok ku oon 13, 160 cm 47 kg A70?

    • proudofme

      ite oon 16-vuotias tyttö 165 tai 166cm (en oo varma ku mut on mitattu puolitoista vuotta sitte) ja painua vähän päälle 68kg. Ja kuppikoko 75A.
      Ite oon tyytyväine ja melkeempä ylypiä omasta vartalosta. Itsetunto pomppaa kattoo ku huomaa kerräävänsä katseita :)

      • höh!!!

        Entäs vyötärönympärys?

        Ite oon aika samanlainen kuin se yksi 13 ja puolivuotias, oon kylläkin vuotta nuorempi(eli 39.5kg, 157cm, ei kuppikokoa vielä, vyötärönympärys 55-58cm, johon olen tyytyväinen numeroina, mutta mielestäni hieman löllö on... Mutta kaikki vaatteet vyötäröstä tai lantiosta liian isoja.


    • 15v tyttö

      Mulla on kauhee painokriisi, ku oon nyt pikkasen lihonu... Talvella keikuin alipainon rajoilla, mut nyt oon selkeesti normaalipainonen ja sen kyllä huomaa... : /
      Viimeksi kun kävin terkalla (talvella) painoin 48, nyt en ole uskaltanut itseäni punnita, koska tiedän lihoneeni sen verran, että olen 50 paremmalla puolella (varmaan 52-54) Onko paha jos 161 senttinen painaa lähemmäs 55 kg?
      Kuolujen alettua alan taas laihtua, ja ensi kevääksi ajattelin saada painon taas alle viiteenkymppiin.
      Kuppikoko mulla on 65E, johon olen hyvin tyytyväinen, mutta vatsa meinaa vähän pömpöttää varsinkin, jos on vähän turvotusta...

      Joo, hirvee romaani tuli taas, mut siis sitä mun piti kysyä, että onko ihan ok, jos tyttö on 161cm, painaa 52-54kg?
      Kysyttäessä voin laittaa kuvaa keskivartalostani, sillä tuskimpa minua sen perusteella kukaan tunnistaa...

      Niin ja eihän täällä tosiaan tätä kysytty, mutta en viitsisi aloittaa uuttakaan keskustelua, koskien ainoastaan omaa painokriisiäni...

      • iberian_air

        On toi sun pituus/paino OK. Sit vaan ei liikaa sitä sokeria (jätski, karkit, limu) eikä liian usein rasvaista suolaista (mäkkäri, pitsa, grilli, sipsit, maitosuklaa).

        Juu sulla on huippurinnat. Toi on tosi hyvä kuppikoko! Voit olla tyytyväinen :)))


      • 15v tyttö
        iberian_air kirjoitti:

        On toi sun pituus/paino OK. Sit vaan ei liikaa sitä sokeria (jätski, karkit, limu) eikä liian usein rasvaista suolaista (mäkkäri, pitsa, grilli, sipsit, maitosuklaa).

        Juu sulla on huippurinnat. Toi on tosi hyvä kuppikoko! Voit olla tyytyväinen :)))

        Kesällä on nyt päässy vähän lipsumaa... Kotona ei oo melkee koskaa normaalia ruokaa, joten syön vähän miten sattuu...
        Syksyllä ja talvella kuitenkin laihdun varmaan taas aika reippaasti, kuten viime vuonnakin... Viime kesän jälkeen painoin muistaakseni suunnilleen 54 ja talvella laihduin 48 kiloon...
        Painaessani 48 kg terveydenhoitaja sanoi, että saisin painaa ennemmänkin
        Ennen harrastin ratsastusta ja vikellystä, mutta lopetin molemmat, koska palelen talvisin niin kauheasti. Kesäisin ei ole tunteja, kun on leirit.
        Nykyään vain kävelen ja pyöräilen...

        En ole vähään aikaa uskaltautunut vaa´alle, koska tiedän lihoneeni. Mutta luulisin, että paino on nyt ~53 ja tulee siinä pysymään, kunnes koulujen alettua alan laihtua.
        Viime talvena meinasi mennä överiksi se painon kyttääminen, kun kävin joka päivä vaa´alla ja merkitsin painon ylös sekä laskin kalorit (yleensä söin 500-1000 kaloria päivässä (vaikka tiedänkin sen olevan liian vähän) Pelkäämpä, että koulujen alettua se kyttääminen taas alkaa...


      • iberian_air
        15v tyttö kirjoitti:

        Kesällä on nyt päässy vähän lipsumaa... Kotona ei oo melkee koskaa normaalia ruokaa, joten syön vähän miten sattuu...
        Syksyllä ja talvella kuitenkin laihdun varmaan taas aika reippaasti, kuten viime vuonnakin... Viime kesän jälkeen painoin muistaakseni suunnilleen 54 ja talvella laihduin 48 kiloon...
        Painaessani 48 kg terveydenhoitaja sanoi, että saisin painaa ennemmänkin
        Ennen harrastin ratsastusta ja vikellystä, mutta lopetin molemmat, koska palelen talvisin niin kauheasti. Kesäisin ei ole tunteja, kun on leirit.
        Nykyään vain kävelen ja pyöräilen...

        En ole vähään aikaa uskaltautunut vaa´alle, koska tiedän lihoneeni. Mutta luulisin, että paino on nyt ~53 ja tulee siinä pysymään, kunnes koulujen alettua alan laihtua.
        Viime talvena meinasi mennä överiksi se painon kyttääminen, kun kävin joka päivä vaa´alla ja merkitsin painon ylös sekä laskin kalorit (yleensä söin 500-1000 kaloria päivässä (vaikka tiedänkin sen olevan liian vähän) Pelkäämpä, että koulujen alettua se kyttääminen taas alkaa...

        Kyllähän kesällä voi nauttia herkkuja! (kunhan ei ihan litraa jätskiä joka päivä :)))

        Lajinsa kullakin. Mulla on nyt pyöräilyvaihe menossa, väliin vähän hölkkääkin.
        Talvella hiihdän! Ja sit käyn kuntosalilla. Jalkatreenit varsinkin tekee gutaa ;)

        Kaloreita en osaa ikinä laskea. Pysyn kunnossa kun treenaan enkä herkuttele liikaa. Mut tottakait joskus lipsahtaa eikä siinä sen ihmeempää. Kunhan ei jää liian kauaksi aikaa "päälle" se herkutteluvaihe.

        Noi terkkarien puheet voi joskus sattua herkkään kohtaan tai jäähä vaivaamaan, olipa sit kehotus laihtua tai kommenttia liian vähästä painosta...


      • 15v tyttö
        iberian_air kirjoitti:

        Kyllähän kesällä voi nauttia herkkuja! (kunhan ei ihan litraa jätskiä joka päivä :)))

        Lajinsa kullakin. Mulla on nyt pyöräilyvaihe menossa, väliin vähän hölkkääkin.
        Talvella hiihdän! Ja sit käyn kuntosalilla. Jalkatreenit varsinkin tekee gutaa ;)

        Kaloreita en osaa ikinä laskea. Pysyn kunnossa kun treenaan enkä herkuttele liikaa. Mut tottakait joskus lipsahtaa eikä siinä sen ihmeempää. Kunhan ei jää liian kauaksi aikaa "päälle" se herkutteluvaihe.

        Noi terkkarien puheet voi joskus sattua herkkään kohtaan tai jäähä vaivaamaan, olipa sit kehotus laihtua tai kommenttia liian vähästä painosta...

        En mä usko, että mulla jäis joku herkutteluvaihe päälle. Mulla menee sillee kausittain, välillä syön ihan helposti kaikkea mitä vaan tekee mieli ja välillä on kausia, kun elän tyyliin pelkällä vedellä ja omenoilla tai vastaavaa... Kesällä otan rennommin ja koulujen alattua ryhdistäysyn taas...

        Eilen söin
        ½ litraa mansikoita
        banaanin
        juustopatonkia
        buffet-jäätelön
        25g maitosuklaata
        Parannettavaa olisi, mutta minkäs teet, kun ei kunnon ruokaa ole saatavilla...


      • espoosta
        15v tyttö kirjoitti:

        En mä usko, että mulla jäis joku herkutteluvaihe päälle. Mulla menee sillee kausittain, välillä syön ihan helposti kaikkea mitä vaan tekee mieli ja välillä on kausia, kun elän tyyliin pelkällä vedellä ja omenoilla tai vastaavaa... Kesällä otan rennommin ja koulujen alattua ryhdistäysyn taas...

        Eilen söin
        ½ litraa mansikoita
        banaanin
        juustopatonkia
        buffet-jäätelön
        25g maitosuklaata
        Parannettavaa olisi, mutta minkäs teet, kun ei kunnon ruokaa ole saatavilla...

        Tämä ei liity aikaisempaan viestiin, en vain oikein osaa käyttää tätä, mutta ihan yleisesti kysyn olisiko kellään kiinnostusta ottaa suihin 13-vuotiaalta pojalta jolla on ohut ja 11 cm?


      • iberian_air
        15v tyttö kirjoitti:

        En mä usko, että mulla jäis joku herkutteluvaihe päälle. Mulla menee sillee kausittain, välillä syön ihan helposti kaikkea mitä vaan tekee mieli ja välillä on kausia, kun elän tyyliin pelkällä vedellä ja omenoilla tai vastaavaa... Kesällä otan rennommin ja koulujen alattua ryhdistäysyn taas...

        Eilen söin
        ½ litraa mansikoita
        banaanin
        juustopatonkia
        buffet-jäätelön
        25g maitosuklaata
        Parannettavaa olisi, mutta minkäs teet, kun ei kunnon ruokaa ole saatavilla...

        Aika kevyet eväät sulla! No sit vaan kauppaan ostamaan melonia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, tölkkiananasta, rypäleitä, tölkkimaissia, salaattia. Niistä ensi alkuun monipuolinen hyvä salaatti. Sekota mukaan vaikka jotai paahdettuja kanakuutioita, niitä yleensä löytyy kaupan kylmätiskistä samasta missä on siivutettuja kinkkuja ja makkaroita. Sit vaikka Atrian marinoitu broileirin reisikoipi uuniin, keität sit sille kaveriks riisiä. Leipänä esim. Marskin riihiruisleipää. Noilla niinku ensi alkuun vähän lisää energiaa kehiin. Oikeesti melko vähällä sä elät :)))

        Toisaalta jos sillä toimeen tulet ja on hyvä olla, niin mikäs mä oon neuvomaan :)))
        Mulla on tuo energian saanti aika paljo rajumpaa mut niin on kulutuskin sit kova...


    • peweq

      Ite tykkään lyhyistä hoikista jolla o tiukka pylly,puhas naama ja tietenki antaaa aika reilustikki

    • voitolla

      salee 171/52 75C ;)

    • hahaoonparas

      100 kommentti!!!!!!!!!

    • hjfguy

      mites käyks 17v, 164cm,64kg ja 75a...? painan aik paljon koska mul on lihaksia siihe oon iha tyytyväine. mut mites ku noi tissit on nii saakelin pienet..?

    • Ajdjdb

      170/60/75B
      Tarkotuksena ois laihuttaa tohon 55kg

    • 12v

      Oon 163/48/75A juuh ja en pidä itsestäni suoraan sanottuna VIHAAN itseäni. Oon laihduttanu jo sen 9kg enemmän aioin.

    • urheilijanainen

      Täällä nyt annetaan ymmärtää että pituus, paino ja rintojen koko kertois totuuden, millainen nainen on vartaloltaan ja sehän ei todellakaan pidä paikkaansa. Ympärysmitat kertoo sen. Mulla on paino noussu muutaman kilon ku alotin bodypumpin ja kuntopiirin, mutta vyötärönympärys on pienentyny huomattavasti.
      Tosin jos kysymys oli tarkotettu miehille, niin välillä tuntuu, ettei ne nää ku ne tissit joten se on "tärkeä" mitta.

    • McIntosh

      Kylli-täti Australiasta on aikas lähellä:)

    • ffdd

      oon aina miettiny et oon sitä "ei niin haluttua" väkeä. omistan vaaleat luonnonkiharat hiukset ja kasvojeni takia minua onkin pyydetty malliksi, mutta kroppaani en oo tyytyväinen. 160/40/65A

    • Merkki9

      Täydellinen vartalo voi olla esimerkiksi sellainen, jossa on jalat, joilla voi kävellä ja juoksennella ja kädet, joilla voi halata ja tehdä käsitöitä tai mitä ikinä tykkääkään tehdä, silmät, joilla voi katsella kauniita asioita, korvat joilla kuunnella ihanaa musiikkia, suu jolla maistella ihania makuja nenä jolla voi haistella raikasta ilmaa ja puiden tuoksua, mutta ennen kaikkea täydellinen keho on sellainen, jossa on hyvä olla oli se minkä kokoinen tai muotoinen tahansa ja sen kantaja hyväksyy kehonsa sellaisena kuin se on.

    • miettikäää

      enpä osaa sanoo itel menee mikä nainen vaa kuha ee illajuttu mielummi kahvittelis juttelis elämäasioita jne en tiiä mikä se ois tämmösel 21v ukol sopiva emännä vartalo sitte enpä paljoo ulko näköö kahtele mielummi kahtelem minkälaine naine on ee mikää spyköhullu mustis jne

    • Anonyymi

      Täydellinen

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe