Lopetetaanko tämä

Anonyymi-ap

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?

105

627

Vastaukset 105

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Vastahan tämä alkoi! Kestä nyt, kyllä täytyy kestää, kohtaat todellisen itsesi!

• Anonyymi00002
      UUSI

Mikä juttu pitäis lopettaa? Missä?

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei lopeteta. En pysty, enkä halua.

• Anonyymi00005
        UUSI

Jos toinen lopettaa niin sitten huutelet tyhjyyteen

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo. Ei voi mitään

• Anonyymi00074
        UUSI

Ei lopeteta.

• Anonyymi00103
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä olen poistunut projektista jo monia vuosia sitten, joten sinun on täysin turhaa luulla, että minä haluaisin koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Olet mielestäni todella vastenmielinen ihminen, etkä voi todellakaan olla henkisesti terve, kun et ole koskaan ymmärtänyt sitä miten pahalta sinun vainoamisesi on minusta aina tuntunut!

• Anonyymi00004
      UUSI

Kenelle kirjoitat täällä? Kukaan tietämätön ja anonyymi ei voi tietää aloituksen olevan hänelle?

• Anonyymi00006
        UUSI

Sisäpiiri tietää, vaikka ei tiedä mistään mitään, mutta luulee tietävänsä, niin tää pyörii. Aina saa jonkun höynän mukaan ja juttu jatkuu. Onko aihetta? Ei. Onko tyhmempää ajanvietettä? Ei. Mutta niin nää elää päivästä toiseen.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sisäpiiri tietää, vaikka ei tiedä mistään mitään, mutta luulee tietävänsä, niin tää pyörii. Aina saa jonkun höynän mukaan ja juttu jatkuu. Onko aihetta? Ei. Onko tyhmempää ajanvietettä? Ei. Mutta niin nää elää päivästä toiseen.

Mikä ihmeen sisäpiiri? Haluatko luoda epävarmuutta ja pelkoa joihinkin uskottelemalla, että olisi joku sisäpiiri?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mikä ihmeen sisäpiiri? Haluatko luoda epävarmuutta ja pelkoa joihinkin uskottelemalla, että olisi joku sisäpiiri?

Kyllä täällä erittäin vahvasti vaikuttaa olevan joku porukka joka tuntee toisensa. Jos et ole ollut paikalla kun asia on käynyt ilmi, niin sittenhän et vain tiedä.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kyllä täällä erittäin vahvasti vaikuttaa olevan joku porukka joka tuntee toisensa. Jos et ole ollut paikalla kun asia on käynyt ilmi, niin sittenhän et vain tiedä.

Se porukka ei koostu kivoista ihmisistä.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Se porukka ei koostu kivoista ihmisistä.

Olisi hyvä saada poliisin tietoon tällaiset kuviot

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Olisi hyvä saada poliisin tietoon tällaiset kuviot

Niinpä. Täällähän väitetään että virkavalta seuraa näitä sivuja.

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Niinpä. Täällähän väitetään että virkavalta seuraa näitä sivuja.

Eivät näytä saavan mitään aikaseks

• Anonyymi00007
      UUSI

Mikä juttu teillä on meneillään

• Anonyymi00077
        UUSI

Jotkut sex geimit

• Anonyymi00008
      UUSI

Me mennään yhdessä eteenpäin ihanuuteni.

• Anonyymi00010
        UUSI

Lopetetaan vaan. Mä ainakin haluan jo tästä päästä

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

E ja X löysivät toisensa

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

T💞F

• Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

T💞F

Peitenimet keksitty

• Anonyymi00009
      UUSI

Joka leikin alkaa se leikin kestäköön

• Anonyymi00044
        UUSI

Voitko kertoa tarkemmin tästä leikistä? Onko siinä jotkin säännöt vai ihanko on silmitöntä sotaleikkiä?

• Anonyymi00065
        UUSI

Eiköhän leikin aloittaja ollut myös se joka kehottaa kestämään.

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Voitko kertoa tarkemmin tästä leikistä? Onko siinä jotkin säännöt vai ihanko on silmitöntä sotaleikkiä?

Veikkaan vahvasti tuota viimeistä

• Anonyymi00012
      UUSI

Jostain syystä en pysty enkä halua, vaikka ei tässä yhtään mitään järkeä olekaan..!

Juuri tänään mietin sinua ja ajattelin että en tiedä onko kukaan koskaan katsonut minua niin hellästi ja lämpimästi kuin sinä. Ja jostain syystä sun läheisyydessä mun on ollut aina niin helppoa ja turvallista olla ja oon voinut olla täysin oma itseni.

Et sinäkään halua lopettaa tätä juttua. Ei me voida lopullisesti kokonaan erota toisistamme, ei me pystytä siihen.

• Anonyymi00106
        UUSI

Ei niin ❤️

• Anonyymi00013
      UUSI

En pysty.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kerrohan, mitä teet näillä palstoilla?

• Anonyymi00015
      UUSI

Pystyn!!

• Anonyymi00017
        UUSI

Voit palata halutessasi vaimosi kainaloon

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja tämä ei tarkoita sitä ettenkö rakastaisi sinua❤️ toivon sinulle parasta!

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mieti asiaa!! Ehdottomasti ja vakavasti

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mieti asiaa!! Ehdottomasti ja vakavasti

Mut paljon rakkautta elämääsi haluan ja kauniita hetkiä❤️

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja muista tämäkin aina kun mietit minua!❤️

• Anonyymi00028
        UUSI

Mut olen myös käytettävissäsi jos siltä tuntuu. Minun puolelta keskusteluyhteys on auki❤️

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tiedän että välität minusta tosi paljon, mutta rakkaus lienee aika voimakas sana jos ei vielä riittävän hyvin tunne toista.. Meillä on ikuinen side toisiimme, meidän näköinen, erityinen, ja kyllä, rakkaudellinen 💞🥰

En ole tuon "vaimon kainaloon" kommentin kirjoittaja kuitenkaan

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tiedän että välität minusta tosi paljon, mutta rakkaus lienee aika voimakas sana jos ei vielä riittävän hyvin tunne toista.. Meillä on ikuinen side toisiimme, meidän näköinen, erityinen, ja kyllä, rakkaudellinen 💞🥰

En ole tuon "vaimon kainaloon" kommentin kirjoittaja kuitenkaan

Aivan varmasti tunnette toisenne?

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Aivan varmasti tunnette toisenne?

Aina oppii lisää

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja muista tämäkin aina kun mietit minua!❤️

Muistan ;):)

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Muistan ;):)

❤️

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sinä ansaitset kultaa

• Anonyymi00016
      UUSI

En. Halua.

• Anonyymi00018
      UUSI

Taitaa jotkut/eräät miehet jäädä loppuelämäkseen taustatanssijoiksi, hyväksyn sen, annan tanssia. Minä sen sijaan olen pelannut itseni tästä ulos jo aikoja sitten, rakkaani.

• Anonyymi00029
        UUSI

• Anonyymi00030
        UUSI

• Anonyymi00032
        UUSI

Sinä olet kaikkea muuta kuin enkeli

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin olen.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Eihän tuossa kukaan väitäkään itseään enkeliksi.

• Anonyymi00019
      UUSI

Pystyn. Olen jo mennyt tietyiltä osin.

• Anonyymi00021
      UUSI

Keneltä kysyt. En halua unohtaa. Naiselta

• Anonyymi00022
      UUSI

Veikkaan että sulla taitaa olla suurempi ongelma eteenpäin menemisessä Heh heh

• Anonyymi00034
        UUSI

Tiedät siis aloittajan henkilöllisyyden? Tai ”arvelet”? Ja toivot hänelle huonoa näköjään. Eteenpäin ei saisi mennä. Miksi?

• Anonyymi00023
      UUSI

Mitä tyydytystä saatte vastaamalla, että olen jo mennyt ym. shaibaa 😂?
      sivu

• Anonyymi00036
        UUSI

Täällä on tosiaan paljon ihmisiä jotka näyttävät olettavan että heillä on täällä joku ei-toivottu ihailija tai entinen siippa kaipaamassa ja esittämässä kysymyksiä.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Täällä on tosiaan paljon ihmisiä jotka näyttävät olettavan että heillä on täällä joku ei-toivottu ihailija tai entinen siippa kaipaamassa ja esittämässä kysymyksiä.

Niin täällä on ja onko se ihme? Mitä itse toimitat täällä tällaisessa paikassa?

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Niin täällä on ja onko se ihme? Mitä itse toimitat täällä tällaisessa paikassa?

Seuraan keskustelua. Mitäs sinä?

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Seuraan keskustelua. Mitäs sinä?

Mitä seuraamista näissä on, jos ei voi odottaa jonkun jutut osuvan omalle kohdalle? Oletko joku toimittaja, vai hömppäsarjojen käsikirjoittaja?

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Mitä seuraamista näissä on, jos ei voi odottaa jonkun jutut osuvan omalle kohdalle? Oletko joku toimittaja, vai hömppäsarjojen käsikirjoittaja?

Katson kuinka pitkälle mustamaalaus on mennyt ja kuinka todennäköistä on, että täällä on ihmisiä, jotka eivät muka tiedä mitä tekevät.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Katson kuinka pitkälle mustamaalaus on mennyt ja kuinka todennäköistä on, että täällä on ihmisiä, jotka eivät muka tiedä mitä tekevät.

Jos mustamaalausta on, se kannattaa erottaa siitä, että ihmiset vain tulkitsevat asioita eri tavoin.

Kaikki osumat eivät ole tarkoituksellisia, mutta tarkoituksellisuus näkyy yleensä ennen pitkää tavassa, jolla samaa tarinaa toistetaan.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Jos mustamaalausta on, se kannattaa erottaa siitä, että ihmiset vain tulkitsevat asioita eri tavoin.

Kaikki osumat eivät ole tarkoituksellisia, mutta tarkoituksellisuus näkyy yleensä ennen pitkää tavassa, jolla samaa tarinaa toistetaan.

Niin, ja ei pelkästään tekijän ja uhrin roolien kääntäminen ole suoraan psykologisen manipulaation oppikirjasta, vaan myös toistaminen on sieltä. Kun tarpeeksi jotakin asiaa toistetaan, niin monet alkavat uskoa siihen, vaikka se ei totta olisikaan.

• Anonyymi00043
      UUSI

Tarkoitatko tuttu juttua, enhän voi koska se on ihan puttu.

• Anonyymi00045
      UUSI

Vastahan jaettiin yhteinen vuode

• Anonyymi00048
      UUSI

Vaikea arvata, kuka pyytää ja ketä lopettamaan jonkun jutun?
      Ei kai se haittaisi, jos ap laittaisi jonkin tunnisteen, minkä tunnistaisi vain hän, jolle ap kysymyksen esittää.

• Anonyymi00050
        UUSI

Kun olettaa että tunnistaa ilmankin, mutta väliin ehtii sata muuta orgastista

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kun olettaa että tunnistaa ilmankin, mutta väliin ehtii sata muuta orgastista

väittåisin, että aloittaja kaan ei ole täysin tosissaan ja siksi tunnisteet puuttuu. näillä yritetään saada reaktio siinä omassa tyypissä.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

väittåisin, että aloittaja kaan ei ole täysin tosissaan ja siksi tunnisteet puuttuu. näillä yritetään saada reaktio siinä omassa tyypissä.

Jep moni aloitus on juuri sitä

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Vähän kuin naiset yleensäkin, jotka eivät ole ihan täysin tosissaan toisen kanssa, osaavat kyllä esittää sellaista aikansa, kun siitä jotenkin hyötyvät

• Anonyymi00061
        UUSI

Miksi tästä poistettiin viesti? Sellaisia ”tunnisteita” voi saada käsiinsä taho joka laittomasti seuraa kohteitaan varjoista. Hän pystyy käyttämään manipuloinnissaan todellisia tapahtumia ja vielä muuntamaan niitä negatiivisemmiksi kuin ne oikeasti ovat. Näin tietämättömät ihmiset saadaan vakuuttuneiksi siitä, että kyllä tuon totta täytyy olla, kun näin tapahtui oikeasti ja näyttääkin ihan siltä. Ollaan ihan sataprosenttisen varmoja asiasta väärennetyllä aineistolla.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Vähän kuin naiset yleensäkin, jotka eivät ole ihan täysin tosissaan toisen kanssa, osaavat kyllä esittää sellaista aikansa, kun siitä jotenkin hyötyvät

Kerro esimerkkejä tästä hyötymisestä?

• Anonyymi00058
      UUSI

Jos aidosti rakastamme toistamme ja ottaisit lähellesi, niin en ole. Kunhan voit hyvin ja olet onnellinen, niin kestän paremmin. Enkä oleta, että tämä aloitus oli sinulta, kommentoin, jos luet myös.
      -naiselta miehelle

• Anonyymi00066
        UUSI

+uskollisuus

• Anonyymi00068
        UUSI

Ei hän varmaan noin kirjoittaisi. Varsinkaan jos ette kunnolla tavanneet ja selvittäneet. Ehkä hänkin toivoo, että joskus tapaisitte. Voimia! (sivusta.)

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Ei hän varmaan noin kirjoittaisi. Varsinkaan jos ette kunnolla tavanneet ja selvittäneet. Ehkä hänkin toivoo, että joskus tapaisitte. Voimia! (sivusta.)

Kiitos sanoistasi.

• Anonyymi00063
      UUSI

Tällaisista aloituksista on onneksi helppo rajata itsensä pois. Oma kaivattu ei kirjoittaisi tuollaisia anonyymipalstalla.

• Anonyymi00064
        UUSI

Sama, ja vielä tarkemmin saa rajattua itsensä pois, kun tietää että kukaan tuttavapiiristä ei missään nimessä voisi olla täällä kaipailemassa eivätkä yhteydet ole poikki, joten asiansa voi kakaista täysin vapaasti suoraankin.

• Anonyymi00067
      UUSI

Jos ette ole tekemisissä, olet toki vapaa tekemään, mitä haluat. Toinen voi silti kaivata. Jos kuitenkin hän näkee, että olet varattu, on hänenkin helpompi mennä eteen päin. Olisi kuitenkin kiva tietää, miksi ette vain juttele ja selvitä asioita, jos tunteita kerran oli. Ei ne yleensä turhaan tule. Hyvää syksyä!

• Anonyymi00069
        UUSI

Sinä se sitten taidat olla sellainen joka ulkoistaa toiselle kaiken eikä ota itsekään vastuuta tunteista, pääasia kunhan vaan toinen tekee niin itse ei tarvii tehdä. Puistattaa. Sivusta

• Anonyymi00071
        UUSI

Niin miksi ei selvitetä asioita livenä reilusti. Todella julmaa jättää ketään epätietoisuuteen miettimään mitä teki väärin ja onko sillä jo joku uusi?

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Niin miksi ei selvitetä asioita livenä reilusti. Todella julmaa jättää ketään epätietoisuuteen miettimään mitä teki väärin ja onko sillä jo joku uusi?

Miten jätetään epätietoisuuteen? Estämällä numero? Toinenhan voi kysyä suoraan, jos on epätietoinen, ellei sitten ole estossa. Yhteystiedothan ihmisillä on, jos jotain todellista on tapahtunut.

• Anonyymi00102
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Miten jätetään epätietoisuuteen? Estämällä numero? Toinenhan voi kysyä suoraan, jos on epätietoinen, ellei sitten ole estossa. Yhteystiedothan ihmisillä on, jos jotain todellista on tapahtunut.

Estossa tietenkin. Kyllä ihminen voi halutessaan kadota ihan täydellisesti niin ettei pysty tavoittamaan yhtään millään

• Anonyymi00072
      UUSI

Ei mulla ole ikinä ollut muita vaihtoehtoja.

• Anonyymi00075
      UUSI

mulla on skitsofrenia

• Anonyymi00079
        UUSI

ja vttu se teidän puolelta ollu koskaan mitään muuta kun yhden ihmisen elämällä leikkimistä ja mässäilyä kiusaajia olette ihmisvtun kusiaisia

• Anonyymi00080
      UUSI

Sopii!!
      M

• Anonyymi00096
        UUSI

Ei sovi!!!
        M

• Anonyymi00081
      UUSI

Mikä juttu mä olen eteenpäin menny kokoajan pääasiassa käytän tätä v ittuiluun niin harvoin on mitään asiallista ettäkö huvittaisi asiallisesti vastailla mihinkään

• Anonyymi00082
      UUSI

Lopetetaan ja pystyn. Haluan löytää oikean rakkauden, eikä se ole mahdollista, jos en laske irti hänestä.

• Anonyymi00083
        UUSI

Mitä olet lopettamassa?

• Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Mitä olet lopettamassa?

Tämän jutun?

• Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Tämän jutun?

Ei se lopu kun se on mulle kaikista tärkeintä

• Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Ei se lopu kun se on mulle kaikista tärkeintä

1. Mulla on tunne, että oot nainen. Mä olen myös ja hän on mies.
        2. Hänelle mä en ole tärkein. En voi ikinä olla. Voisin olla korkeintaan kolmanneksi tärkein. Se ei ihan riitä.

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Tämän jutun?

Tämän jutun? Palstajuttu sulla jonkun kanssa?

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

1. Mulla on tunne, että oot nainen. Mä olen myös ja hän on mies.
        2. Hänelle mä en ole tärkein. En voi ikinä olla. Voisin olla korkeintaan kolmanneksi tärkein. Se ei ihan riitä.

Mulle ihmissuhteet on pääsääntöisesti toissijaisia, eikä minulla ole sosiaalisia tavotteita elämälle. En ymmärrä sinua

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Tämän jutun? Palstajuttu sulla jonkun kanssa?

Viittaan aloituksen otsikkoon. Ja oikean elämän juttuun meidän välillä.

• Anonyymi00091
        UUSI

Miksi se mitä haluat lopettaa ei ole oikea rakkaus?

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Miksi se mitä haluat lopettaa ei ole oikea rakkaus?

Haluan sellaisen, jota voin koskettaa ja joka koskettaa myös. Jolle puhua ja joka puhuu. Olla lähellä, olla yhdessä.

• Anonyymi00093
      UUSI

Hyvää yötä, kaikille. Ja rakkautta. ❤️

• Anonyymi00104
        UUSI

Haista paska!!

• Anonyymi00097
      UUSI

Ja taas yksi yksinhuoltaja lisää. Eihän se haittaa 🙏🏻

• Anonyymi00098
      UUSI

Miksi täällä kyselet. Mene eteenpäin, jos siltä tuntuu!

• Anonyymi00099
      UUSI

Olen toivonut jo monen vuoden ajan, että projekti lopettaisiin, koska se on saanut pelkkää tuhoa aikaan kaikien niiden vuosien aikana, jolloin se on ollut olemassa! Miksi projektin aloittajat eivät ole koskaan piitanneet siitä, kuinka huonosti olen voinut kaikkien vuosien aikana, vaikka olen siitä todella monien vuosien aikana kertonut!

• Anonyymi00101
      UUSI

Nää aloitukset on epävarman ihmisen ongintoja.

• Anonyymi00107
        UUSI

Niin kun voisi kysyä asiasta ihan suoraan eikä täällä kymmeneltä anonyymiltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      54
      1084
    2. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1049
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      861
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      769
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      747
    6. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      206
      640
    7. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      631
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      105
      627
    9. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      201
      610
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      99
      582
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      263
      495
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      102
      488
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      471
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      434
    15. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    16. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      408
    17. 30
      407
    18. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      400
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      144
      390
    20. Miten viikonloppu meni

Mielestäsi? Tapasitko kaivatun? Jos, etenivätkö asiat?
      Ikävä
      29
      358
    Aihe