Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
Vastaukset 105
- Anonyymi00001UUSI
Vastahan tämä alkoi! Kestä nyt, kyllä täytyy kestää, kohtaat todellisen itsesi!
- Anonyymi00002UUSI
Mikä juttu pitäis lopettaa? Missä?
- Anonyymi00003UUSI
Ei lopeteta. En pysty, enkä halua.
- Anonyymi00005UUSI
Jos toinen lopettaa niin sitten huutelet tyhjyyteen
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo. Ei voi mitään
- Anonyymi00074UUSI
Ei lopeteta.
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä olen poistunut projektista jo monia vuosia sitten, joten sinun on täysin turhaa luulla, että minä haluaisin koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Olet mielestäni todella vastenmielinen ihminen, etkä voi todellakaan olla henkisesti terve, kun et ole koskaan ymmärtänyt sitä miten pahalta sinun vainoamisesi on minusta aina tuntunut!
- Anonyymi00004UUSI
Kenelle kirjoitat täällä? Kukaan tietämätön ja anonyymi ei voi tietää aloituksen olevan hänelle?
- Anonyymi00006UUSI
Sisäpiiri tietää, vaikka ei tiedä mistään mitään, mutta luulee tietävänsä, niin tää pyörii. Aina saa jonkun höynän mukaan ja juttu jatkuu. Onko aihetta? Ei. Onko tyhmempää ajanvietettä? Ei. Mutta niin nää elää päivästä toiseen.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sisäpiiri tietää, vaikka ei tiedä mistään mitään, mutta luulee tietävänsä, niin tää pyörii. Aina saa jonkun höynän mukaan ja juttu jatkuu. Onko aihetta? Ei. Onko tyhmempää ajanvietettä? Ei. Mutta niin nää elää päivästä toiseen.
Mikä ihmeen sisäpiiri? Haluatko luoda epävarmuutta ja pelkoa joihinkin uskottelemalla, että olisi joku sisäpiiri?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mikä ihmeen sisäpiiri? Haluatko luoda epävarmuutta ja pelkoa joihinkin uskottelemalla, että olisi joku sisäpiiri?
Kyllä täällä erittäin vahvasti vaikuttaa olevan joku porukka joka tuntee toisensa. Jos et ole ollut paikalla kun asia on käynyt ilmi, niin sittenhän et vain tiedä.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä täällä erittäin vahvasti vaikuttaa olevan joku porukka joka tuntee toisensa. Jos et ole ollut paikalla kun asia on käynyt ilmi, niin sittenhän et vain tiedä.
Se porukka ei koostu kivoista ihmisistä.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Se porukka ei koostu kivoista ihmisistä.
Olisi hyvä saada poliisin tietoon tällaiset kuviot
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Olisi hyvä saada poliisin tietoon tällaiset kuviot
Niinpä. Täällähän väitetään että virkavalta seuraa näitä sivuja.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Niinpä. Täällähän väitetään että virkavalta seuraa näitä sivuja.
Eivät näytä saavan mitään aikaseks
- Anonyymi00007UUSI
Mikä juttu teillä on meneillään
- Anonyymi00077UUSI
Jotkut sex geimit
- Anonyymi00008UUSI
Me mennään yhdessä eteenpäin ihanuuteni.
- Anonyymi00010UUSI
Lopetetaan vaan. Mä ainakin haluan jo tästä päästä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
E ja X löysivät toisensa
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
T💞F
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
T💞F
Peitenimet keksitty
- Anonyymi00009UUSI
Joka leikin alkaa se leikin kestäköön
- Anonyymi00044UUSI
Voitko kertoa tarkemmin tästä leikistä? Onko siinä jotkin säännöt vai ihanko on silmitöntä sotaleikkiä?
- Anonyymi00065UUSI
Eiköhän leikin aloittaja ollut myös se joka kehottaa kestämään.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Voitko kertoa tarkemmin tästä leikistä? Onko siinä jotkin säännöt vai ihanko on silmitöntä sotaleikkiä?
Veikkaan vahvasti tuota viimeistä
- Anonyymi00012UUSI
Jostain syystä en pysty enkä halua, vaikka ei tässä yhtään mitään järkeä olekaan..!
Juuri tänään mietin sinua ja ajattelin että en tiedä onko kukaan koskaan katsonut minua niin hellästi ja lämpimästi kuin sinä. Ja jostain syystä sun läheisyydessä mun on ollut aina niin helppoa ja turvallista olla ja oon voinut olla täysin oma itseni.
Et sinäkään halua lopettaa tätä juttua. Ei me voida lopullisesti kokonaan erota toisistamme, ei me pystytä siihen.- Anonyymi00106UUSI
Ei niin ❤️
- Anonyymi00013UUSI
En pysty.
- Anonyymi00014UUSI
Kerrohan, mitä teet näillä palstoilla?
- Anonyymi00015UUSI
Pystyn!!
- Anonyymi00017UUSI
Voit palata halutessasi vaimosi kainaloon
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja tämä ei tarkoita sitä ettenkö rakastaisi sinua❤️ toivon sinulle parasta!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mieti asiaa!! Ehdottomasti ja vakavasti
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mieti asiaa!! Ehdottomasti ja vakavasti
Mut paljon rakkautta elämääsi haluan ja kauniita hetkiä❤️
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja muista tämäkin aina kun mietit minua!❤️
- Anonyymi00028UUSI
Mut olen myös käytettävissäsi jos siltä tuntuu. Minun puolelta keskusteluyhteys on auki❤️
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tiedän että välität minusta tosi paljon, mutta rakkaus lienee aika voimakas sana jos ei vielä riittävän hyvin tunne toista.. Meillä on ikuinen side toisiimme, meidän näköinen, erityinen, ja kyllä, rakkaudellinen 💞🥰
En ole tuon "vaimon kainaloon" kommentin kirjoittaja kuitenkaan - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tiedän että välität minusta tosi paljon, mutta rakkaus lienee aika voimakas sana jos ei vielä riittävän hyvin tunne toista.. Meillä on ikuinen side toisiimme, meidän näköinen, erityinen, ja kyllä, rakkaudellinen 💞🥰
En ole tuon "vaimon kainaloon" kommentin kirjoittaja kuitenkaanAivan varmasti tunnette toisenne?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Aivan varmasti tunnette toisenne?
Aina oppii lisää
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja muista tämäkin aina kun mietit minua!❤️
Muistan ;):)
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Muistan ;):)
❤️
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sinä ansaitset kultaa
- Anonyymi00016UUSI
En. Halua.
- Anonyymi00018UUSI
Taitaa jotkut/eräät miehet jäädä loppuelämäkseen taustatanssijoiksi, hyväksyn sen, annan tanssia. Minä sen sijaan olen pelannut itseni tästä ulos jo aikoja sitten, rakkaani.
- Anonyymi00029UUSI
Jaaha, taitaakin olla sitten parasta valita biisi.
https://youtu.be/xKQFcVAyAc0?list=RDxKQFcVAyAc0&t=56 - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jaaha, taitaakin olla sitten parasta valita biisi.
https://youtu.be/xKQFcVAyAc0?list=RDxKQFcVAyAc0&t=56huh-huh. aivan hiki tulee, no ei auta kuin jatkaa
https://www.youtube.com/watch?v=0SAe-P67Ghc&list=RD0SAe-P67Ghc&start_radio=1 - Anonyymi00032UUSI
Sinä olet kaikkea muuta kuin enkeli
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niin olen.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eihän tuossa kukaan väitäkään itseään enkeliksi.
- Anonyymi00019UUSI
Pystyn. Olen jo mennyt tietyiltä osin.
- Anonyymi00021UUSI
Keneltä kysyt. En halua unohtaa. Naiselta
- Anonyymi00022UUSI
Veikkaan että sulla taitaa olla suurempi ongelma eteenpäin menemisessä Heh heh
- Anonyymi00034UUSI
Tiedät siis aloittajan henkilöllisyyden? Tai ”arvelet”? Ja toivot hänelle huonoa näköjään. Eteenpäin ei saisi mennä. Miksi?
- Anonyymi00023UUSI
Mitä tyydytystä saatte vastaamalla, että olen jo mennyt ym. shaibaa 😂?
sivu- Anonyymi00036UUSI
Täällä on tosiaan paljon ihmisiä jotka näyttävät olettavan että heillä on täällä joku ei-toivottu ihailija tai entinen siippa kaipaamassa ja esittämässä kysymyksiä.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Täällä on tosiaan paljon ihmisiä jotka näyttävät olettavan että heillä on täällä joku ei-toivottu ihailija tai entinen siippa kaipaamassa ja esittämässä kysymyksiä.
Niin täällä on ja onko se ihme? Mitä itse toimitat täällä tällaisessa paikassa?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Niin täällä on ja onko se ihme? Mitä itse toimitat täällä tällaisessa paikassa?
Seuraan keskustelua. Mitäs sinä?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Seuraan keskustelua. Mitäs sinä?
Mitä seuraamista näissä on, jos ei voi odottaa jonkun jutut osuvan omalle kohdalle? Oletko joku toimittaja, vai hömppäsarjojen käsikirjoittaja?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mitä seuraamista näissä on, jos ei voi odottaa jonkun jutut osuvan omalle kohdalle? Oletko joku toimittaja, vai hömppäsarjojen käsikirjoittaja?
Katson kuinka pitkälle mustamaalaus on mennyt ja kuinka todennäköistä on, että täällä on ihmisiä, jotka eivät muka tiedä mitä tekevät.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Katson kuinka pitkälle mustamaalaus on mennyt ja kuinka todennäköistä on, että täällä on ihmisiä, jotka eivät muka tiedä mitä tekevät.
Jos mustamaalausta on, se kannattaa erottaa siitä, että ihmiset vain tulkitsevat asioita eri tavoin.
Kaikki osumat eivät ole tarkoituksellisia, mutta tarkoituksellisuus näkyy yleensä ennen pitkää tavassa, jolla samaa tarinaa toistetaan. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jos mustamaalausta on, se kannattaa erottaa siitä, että ihmiset vain tulkitsevat asioita eri tavoin.
Kaikki osumat eivät ole tarkoituksellisia, mutta tarkoituksellisuus näkyy yleensä ennen pitkää tavassa, jolla samaa tarinaa toistetaan.Niin, ja ei pelkästään tekijän ja uhrin roolien kääntäminen ole suoraan psykologisen manipulaation oppikirjasta, vaan myös toistaminen on sieltä. Kun tarpeeksi jotakin asiaa toistetaan, niin monet alkavat uskoa siihen, vaikka se ei totta olisikaan.
- Anonyymi00043UUSI
Tarkoitatko tuttu juttua, enhän voi koska se on ihan puttu.
- Anonyymi00045UUSI
Vastahan jaettiin yhteinen vuode
- Anonyymi00048UUSI
Vaikea arvata, kuka pyytää ja ketä lopettamaan jonkun jutun?
Ei kai se haittaisi, jos ap laittaisi jonkin tunnisteen, minkä tunnistaisi vain hän, jolle ap kysymyksen esittää.- Anonyymi00050UUSI
Kun olettaa että tunnistaa ilmankin, mutta väliin ehtii sata muuta orgastista
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kun olettaa että tunnistaa ilmankin, mutta väliin ehtii sata muuta orgastista
väittåisin, että aloittaja kaan ei ole täysin tosissaan ja siksi tunnisteet puuttuu. näillä yritetään saada reaktio siinä omassa tyypissä.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
väittåisin, että aloittaja kaan ei ole täysin tosissaan ja siksi tunnisteet puuttuu. näillä yritetään saada reaktio siinä omassa tyypissä.
Jep moni aloitus on juuri sitä
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Vähän kuin naiset yleensäkin, jotka eivät ole ihan täysin tosissaan toisen kanssa, osaavat kyllä esittää sellaista aikansa, kun siitä jotenkin hyötyvät
- Anonyymi00061UUSI
Miksi tästä poistettiin viesti? Sellaisia ”tunnisteita” voi saada käsiinsä taho joka laittomasti seuraa kohteitaan varjoista. Hän pystyy käyttämään manipuloinnissaan todellisia tapahtumia ja vielä muuntamaan niitä negatiivisemmiksi kuin ne oikeasti ovat. Näin tietämättömät ihmiset saadaan vakuuttuneiksi siitä, että kyllä tuon totta täytyy olla, kun näin tapahtui oikeasti ja näyttääkin ihan siltä. Ollaan ihan sataprosenttisen varmoja asiasta väärennetyllä aineistolla.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Vähän kuin naiset yleensäkin, jotka eivät ole ihan täysin tosissaan toisen kanssa, osaavat kyllä esittää sellaista aikansa, kun siitä jotenkin hyötyvät
Kerro esimerkkejä tästä hyötymisestä?
- Anonyymi00058UUSI
Jos aidosti rakastamme toistamme ja ottaisit lähellesi, niin en ole. Kunhan voit hyvin ja olet onnellinen, niin kestän paremmin. Enkä oleta, että tämä aloitus oli sinulta, kommentoin, jos luet myös.
-naiselta miehelle- Anonyymi00066UUSI
+uskollisuus
- Anonyymi00068UUSI
Ei hän varmaan noin kirjoittaisi. Varsinkaan jos ette kunnolla tavanneet ja selvittäneet. Ehkä hänkin toivoo, että joskus tapaisitte. Voimia! (sivusta.)
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ei hän varmaan noin kirjoittaisi. Varsinkaan jos ette kunnolla tavanneet ja selvittäneet. Ehkä hänkin toivoo, että joskus tapaisitte. Voimia! (sivusta.)
Kiitos sanoistasi.
- Anonyymi00063UUSI
Tällaisista aloituksista on onneksi helppo rajata itsensä pois. Oma kaivattu ei kirjoittaisi tuollaisia anonyymipalstalla.
- Anonyymi00064UUSI
Sama, ja vielä tarkemmin saa rajattua itsensä pois, kun tietää että kukaan tuttavapiiristä ei missään nimessä voisi olla täällä kaipailemassa eivätkä yhteydet ole poikki, joten asiansa voi kakaista täysin vapaasti suoraankin.
- Anonyymi00067UUSI
Jos ette ole tekemisissä, olet toki vapaa tekemään, mitä haluat. Toinen voi silti kaivata. Jos kuitenkin hän näkee, että olet varattu, on hänenkin helpompi mennä eteen päin. Olisi kuitenkin kiva tietää, miksi ette vain juttele ja selvitä asioita, jos tunteita kerran oli. Ei ne yleensä turhaan tule. Hyvää syksyä!
- Anonyymi00069UUSI
Sinä se sitten taidat olla sellainen joka ulkoistaa toiselle kaiken eikä ota itsekään vastuuta tunteista, pääasia kunhan vaan toinen tekee niin itse ei tarvii tehdä. Puistattaa. Sivusta
- Anonyymi00071UUSI
Niin miksi ei selvitetä asioita livenä reilusti. Todella julmaa jättää ketään epätietoisuuteen miettimään mitä teki väärin ja onko sillä jo joku uusi?
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Niin miksi ei selvitetä asioita livenä reilusti. Todella julmaa jättää ketään epätietoisuuteen miettimään mitä teki väärin ja onko sillä jo joku uusi?
Miten jätetään epätietoisuuteen? Estämällä numero? Toinenhan voi kysyä suoraan, jos on epätietoinen, ellei sitten ole estossa. Yhteystiedothan ihmisillä on, jos jotain todellista on tapahtunut.
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Miten jätetään epätietoisuuteen? Estämällä numero? Toinenhan voi kysyä suoraan, jos on epätietoinen, ellei sitten ole estossa. Yhteystiedothan ihmisillä on, jos jotain todellista on tapahtunut.
Estossa tietenkin. Kyllä ihminen voi halutessaan kadota ihan täydellisesti niin ettei pysty tavoittamaan yhtään millään
- Anonyymi00072UUSI
Ei mulla ole ikinä ollut muita vaihtoehtoja.
- Anonyymi00075UUSI
mulla on skitsofrenia
- Anonyymi00079UUSI
ja vttu se teidän puolelta ollu koskaan mitään muuta kun yhden ihmisen elämällä leikkimistä ja mässäilyä kiusaajia olette ihmisvtun kusiaisia
- Anonyymi00080UUSI
Sopii!!
M- Anonyymi00096UUSI
Ei sovi!!!
M
- Anonyymi00081UUSI
Mikä juttu mä olen eteenpäin menny kokoajan pääasiassa käytän tätä v ittuiluun niin harvoin on mitään asiallista ettäkö huvittaisi asiallisesti vastailla mihinkään
- Anonyymi00082UUSI
Lopetetaan ja pystyn. Haluan löytää oikean rakkauden, eikä se ole mahdollista, jos en laske irti hänestä.
- Anonyymi00083UUSI
Mitä olet lopettamassa?
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Mitä olet lopettamassa?
Tämän jutun?
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tämän jutun?
Ei se lopu kun se on mulle kaikista tärkeintä
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ei se lopu kun se on mulle kaikista tärkeintä
1. Mulla on tunne, että oot nainen. Mä olen myös ja hän on mies.
2. Hänelle mä en ole tärkein. En voi ikinä olla. Voisin olla korkeintaan kolmanneksi tärkein. Se ei ihan riitä. - Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tämän jutun?
Tämän jutun? Palstajuttu sulla jonkun kanssa?
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
1. Mulla on tunne, että oot nainen. Mä olen myös ja hän on mies.
2. Hänelle mä en ole tärkein. En voi ikinä olla. Voisin olla korkeintaan kolmanneksi tärkein. Se ei ihan riitä.Mulle ihmissuhteet on pääsääntöisesti toissijaisia, eikä minulla ole sosiaalisia tavotteita elämälle. En ymmärrä sinua
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Tämän jutun? Palstajuttu sulla jonkun kanssa?
Viittaan aloituksen otsikkoon. Ja oikean elämän juttuun meidän välillä.
- Anonyymi00091UUSI
Miksi se mitä haluat lopettaa ei ole oikea rakkaus?
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Miksi se mitä haluat lopettaa ei ole oikea rakkaus?
Haluan sellaisen, jota voin koskettaa ja joka koskettaa myös. Jolle puhua ja joka puhuu. Olla lähellä, olla yhdessä.
- Anonyymi00093UUSI
Hyvää yötä, kaikille. Ja rakkautta. ❤️
- Anonyymi00104UUSI
Haista paska!!
- Anonyymi00097UUSI
Ja taas yksi yksinhuoltaja lisää. Eihän se haittaa 🙏🏻
- Anonyymi00098UUSI
Miksi täällä kyselet. Mene eteenpäin, jos siltä tuntuu!
- Anonyymi00099UUSI
Olen toivonut jo monen vuoden ajan, että projekti lopettaisiin, koska se on saanut pelkkää tuhoa aikaan kaikien niiden vuosien aikana, jolloin se on ollut olemassa! Miksi projektin aloittajat eivät ole koskaan piitanneet siitä, kuinka huonosti olen voinut kaikkien vuosien aikana, vaikka olen siitä todella monien vuosien aikana kertonut!
- Anonyymi00101UUSI
Nää aloitukset on epävarman ihmisen ongintoja.
- Anonyymi00107UUSI
Niin kun voisi kysyä asiasta ihan suoraan eikä täällä kymmeneltä anonyymiltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541084Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171049- 82861
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80769Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206640- 59631
- 105627
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet201610- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html263495Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102488Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 5408
- 30407
- 47400
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9144390- 29358