Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa?
Sitten itketään ja auotaan päätä täällä palstoilla. Ei vittu mitä touhua.
M
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
44
308
Vastaukset 44
- Anonyymi00001UUSI
Ps. Vielä sinkku. Jos et luota, se on sinun ongelmasi.
- Anonyymi00040UUSI
En ihmettele yhtään miksi hän ei luota sinuun. Kun lukee tätäkin ketjua kuinka lapsellista ja alentavaa käytöstä.Se miten kirjoitat hänestä. Tuskin olet edes keskustellut asiasta hänen kanssaan.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä tämä tarkoittaa "Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella."?
- Anonyymi00003UUSI
Sitä sopii miettiä kun iltaisin ummistat kauniit silmäsi
🙄 - Anonyymi00007UUSI
pipipäät nyt luulevat kaikenlaista
- Anonyymi00012UUSI
Minäkään en ymmärtänyt.
Sivusta. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minäkään en ymmärtänyt.
Sivusta.En miekään mutta se kenelle ap osoittaa viestinsä on ilmeisesti täys kusipää
- Anonyymi00019UUSI
Hyödyntavoittelua, siivestystä tai opportunismia, jossa oma etu tai omat haaveet pyritään saavuttamaan jättämällä lasku, vaiva tai riski tietoisesti jonkun muun kannettavaksi.
Tälle toiminnalle ja sitä tekevälle ihmiselle on useita kuvaavia synonyymeja ja ilmauksia olemassa.
Siivestys tai siivellä eläminen on henkilö hyötyy toisen rahoista, asemasta tai ahkeruudesta antamatta itse mitään takaisin.
Hyväksikäyttö on toisen sinisilmäisyyttä, hyväntahtoisuutta tai resursseja käytetään tietoisesti omien päämäärien ajamiseen.
Laskelmointi taas on toiveita ja ihmissuhteita rakennetaan puhtaasti sen varaan, mitä hyötyä toisesta osapuolesta on saatavilla.
Vapaamatkustajuus on yhteisestä tai toisen luomasta hyvästä nauttiminen ilman omaa panosta. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyödyntavoittelua, siivestystä tai opportunismia, jossa oma etu tai omat haaveet pyritään saavuttamaan jättämällä lasku, vaiva tai riski tietoisesti jonkun muun kannettavaksi.
Tälle toiminnalle ja sitä tekevälle ihmiselle on useita kuvaavia synonyymeja ja ilmauksia olemassa.
Siivestys tai siivellä eläminen on henkilö hyötyy toisen rahoista, asemasta tai ahkeruudesta antamatta itse mitään takaisin.
Hyväksikäyttö on toisen sinisilmäisyyttä, hyväntahtoisuutta tai resursseja käytetään tietoisesti omien päämäärien ajamiseen.
Laskelmointi taas on toiveita ja ihmissuhteita rakennetaan puhtaasti sen varaan, mitä hyötyä toisesta osapuolesta on saatavilla.
Vapaamatkustajuus on yhteisestä tai toisen luomasta hyvästä nauttiminen ilman omaa panosta.👍👍👍
- Anonyymi00021UUSI
Klaataaminen / Clout-chasing tulee somesta ja rantautunut englanninkielinen termi clout-chasing viittaa henkilöön, joka tekee mitä tahansa (kuten aloittaa turhia riitoja tai hakeutuu suosittujen ihmisten seuraan) saadakseen huomiota ja seuraajia.
Huomionhaku tai yksinkertainen yleistermi tilanteelle, jossa motiivina on pelkkä valokeilaan pääseminen keinolla millä hyvänsä. - Anonyymi00023UUSI
Ymmärtämättömät henkilöt, joilta puuttuu tilannetaju tai tieto.
- Anonyymi00025UUSI
Älykköjen vastakohdat (sarkastisesti).
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
pipipäät nyt luulevat kaikenlaista
Älä muuta virka, mutta kun kuulevat minkälaista laulua puistossa lauletaan niin eiköhän mene perille!
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En miekään mutta se kenelle ap osoittaa viestinsä on ilmeisesti täys kusipää
Sitä hän todellakin on, vuosikymmenen kusipäisin ihminen!
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että tilanne tai kyseinen henkilö on aiheuttanut sinulle suurta turhautumista tai suututusta. Joskus ihmisten käytös voi olla todella raivostuttavaa tai epäreilua. Haluatko avata tilannetta hieman, onko kyseessä työkaveri, ystävä, perheenjäsen vai joku muu?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jatka vaan, ehkä sanot vielä jotain järkevää 🕰
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sitä hän todellakin on, vuosikymmenen kusipäisin ihminen!
Kerro mitä mä olen sulle tehnyt ?
T.Hän - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lappuliisa virkahousu naapurin Sirkka on sika onnellinen.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
30 asteen pakkasella kaverin auton lämppärin teho on kuin lehmän henkäys 😂😂
- Anonyymi00004UUSI
Ehkäpä sun täytyy avata kuinka sitä toivoasi on herätelty usean naisen toimesta? Ja oletko nainen?
- Anonyymi00006UUSI
Olen nainen
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen nainen
Käsittänyt et täällä suurin osa kaipajista heteroita. Mut hankalahan tuohon vastata. Naiset nyt luonnostaan toisille ehkä avoimpia ja saattaa kehua yms. Ehkäpä ylitulkitset ystävällisyyttä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen nainen
Palsta näyttelijä V
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen nainen
Olet feenix lintu vai kala
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen nainen
Olet mies
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen nainen
jeesus leo
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
jeesus leo
jeesus jutut ällöttävät..
- Anonyymi00005UUSI
Useamman poskisuudelman olen saanut baareissa. Mutta olen uskollinen ollut yhdelle, joka vaan on kusettanut minua.
- Anonyymi00008UUSI
Onnea sulle. Naiset o just tuollaisia, paitsi rekat
- Anonyymi00010UUSI
Ne on epätoivoisia moiset huorakaan ei ole yhtä epätoivoinen pettyny jo tarpeeks moneen ni osaa arvostaa välittävää miestä
- Anonyymi00011UUSI
Liikutaan kyllä ihan erilaisissa porukoissa. En tunnista tuollaista ongelmaa ollenkaan.
- Anonyymi00014UUSI
Liikun laadukkaassa piirissä
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuulostaa kyllä täysin päinvastaiselta.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuulostaa kyllä täysin päinvastaiselta.
Miten niin 😯
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuskin liikut
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Esität jotain toista
- Anonyymi00017UUSI
Mies joka haukkuu naisia tyhmiksi on itse tyhmä.
Ukko61v- Anonyymi00018UUSI
Naiset on tyhmiä. Niiden tehtävä on hihitellä miestem jutuille ja esittää etteivät saa lamppua kattoon
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naiset on tyhmiä. Niiden tehtävä on hihitellä miestem jutuille ja esittää etteivät saa lamppua kattoon
nii aatella ja jotkut ei osaa ajaa edes omaa autoa ja monta kuukautta niitä lamppuja asennellaan melkeen joka ilta 😂
- Anonyymi00035UUSI
Olet aivan oikeassa! Eikö lepakon pitänyt asua ihan jossain muualla, mutta se mitä näin ulkona liikkuessani kertoi ihan toista!
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä yleistä, minä osaan rempata ja tehdä samoja asioita kuin miehetkin!
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Älä yleistä, minä osaan rempata ja tehdä samoja asioita kuin miehetkin!
Niin, tää saattoi olla viittaus erääseen tiettyyn "kaveriin".
- Anonyymi00031UUSI
Minä en ainakaan ole koskaan eroni jälkeen, kokenut mitään tarvetta etsiä uutta kumppania elämääni! Olen viihtynyt todella hyvin yksin ja tykkään myös liikkua yksin! Ja se taitaa olla miehille vaikea pala ymmärtää ja hyväksyä!
- Anonyymi00044UUSI
Oletko uusi täällä? En ole aiemmin huomannut ketään M-henkilöä tuollaisella jutulla täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481032Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17969- 82841
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21727- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102604
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188572- 90548
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html259476Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.85448- 36408
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 28377
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 5368
- 29348