Malesiassa/Thaimaassa käyneet lapsiperheet!

tiinamilena

Olemme lähdössä ensi maaliskuussa kuukaudeksi kiertelemään malesiaa ja thaimaata. meitä on lähdössä kaksi perhettä, joissa kummassakin on pieniä lapsia (5kk, 1v. ja 3v.).

Olemme matkustaneet jonkin verran aasiassa ennen lapsia ja lasten kanssa euroopassa. Nyt olisi sitten suunnitteilla ensimmäinen kaukoloma. Emme ole kiinnostuneita paikoista, joissa on paljon turesteja vaan paikat saisi olla "ei niin tunnettuja" paikkoja. Mutta pienten lasten kanssa matkatessa täytyisi paikoilta löytyä kuitenkin jotakin palveluja (lämmin/kuuma vesi, ilmastointi...)ja alueen turvallisuus on tärkeätä.

Olemme miettineet Malesian itärannikolla olevia Tiomania, Redangia ja Perhentian saaria. Tuolla pitäisi kaiketi olla silloin sadekausi ohi? tai sitten malesian länsirannikolla oleva Pangorin saarikin voisi olla yksi vaihtoehto. Langkawi ei houkuttelu meitä. Thaimaan puolella Koh Tao on yksi vaihdoehto.

Osaisiko joku kertoa ja antaa vinkkejä näistä tai muista kohteista Malesiassa ja Thaimaassa ja kuinka ne soveltuvat lasten kanssa matkusteluun? Olemme hakeneet paljon tietoa netistä mutta lasten kanssa matkustamisesta tällä alueella emme ole oikein löytäneet.

Kiitos jo etukäteen kaikille vinkeistä :)

5

342

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kud lak

5 kk & 1 v. ja aasiaa kiertämään..

• tiinamilena

kyllä, mutta lasten ehdoilla mennään. Eikä varmasti olla ainoat suomalaiset, joilla on pieniä lapsia mukana.

• pallisjee

5 henkinen perhe 9kk maailmalla, http://perheloma.blogspot.com/
      lapset eivät ihan niin nuoria kuin teillä (10,8,5), mutta kuitenkin..

Ja suosittelen siirtymään www.pallontallaajat.net ja saat asiallista infoa.

• tiinamilena

kiitos vinkistä pallontallaajat- sivustosta.
        ja kiva päästä lukemaan muitten matkakertomuksia :)

• pallisjee

Tarkennan vielä että en itse liity millään tavalla kyseiseen blogiin, mutta ajattelin laittaa linkin, kun on tullut sitä luettua.
      Ja pallontallajien keskusteluissa on paljon vinkkejä myös lapsiperheille. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1023
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      926
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      172
      565
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      548
    Aihe