ei käynnisty, tulee error root missing
windows 7 on paska
17
395
Vastaukset
- hannelore'
...ja kyseessä tietenkin piraatti Win7 Ultimate. Mitä muuta odotit paitsi ongelmia?
- elementary
ja mitäköhän luulet, että win 7 ultimate käyttäjistä n. 70% on piraatteja.
- sementtary
elementary kirjoitti:
Eiks ne sitten ole?
- voipelkele
Varmaankin...
- Anonyymi
Miksi windows-käyttäjät ovat mulkkuja?
Eikö heidän egonsa kestä muita käyttöjärjestelmiä? Painotetaan "yhteisöä" ja "ymmärtämistä" mutta jos kysyt neuvoa saat ylimielistä vittuilua.
Miksi toimimaton windows työpöydällä? - Anonyymi
elementary kirjoitti:
Ettei 100%
- CD-KORJ.....
No sullahan on tietysti Katastrohvilevy eikun kiekkoo pesään.
- hanneled
miten mä pystyn korjaa mitään tai asentaa windows uusiks en pääse biosiin eikä se autom. käynnisty levyltä?
- moninikki...
"en pääse biosiin"
Miksi et?
Miten oot kokeillut? - 43266
joo ei se wintoosakaan rikkinäiseen koneeseen käynnisty joten turhaan sitä ******ksi haukut. Jos et osaa itse korjata niin vie korjattavaksi.
- mun killi sasoo GrrrGRR
win7oneikäynnisty, otetaanko uurestaan poijaat vielä kellen.
- Typeriä ihmisiä
Joo josset biosiinkaan pääse niin koneessa jotain häikkää, ei Windows 7:ssa.
- windows_laumasielut
Lue typerätihmiset aloitus uudelleen.
" tulee error root missing"
- Anonyymi
W11 se vasta susi on!
- Anonyymi
Miten saan asennettua W7:n auttaako Rufus?
- Anonyymi
RIP Windows 7
- Anonyymi
Kaivakaa nyt vielläkin vanhempia ketjuja ylös, kuka nyt korkeintaan 14 vuotta vanhoja jaksaa lukea, nehän muistaa viellä ulkoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453453
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693201Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302965Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748- 252259
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛122193Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141688Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231547Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31427- 151346