ei käynnisty, tulee error root missing
windows 7 on paska
17
403
Vastaukset
- hannelore'
...ja kyseessä tietenkin piraatti Win7 Ultimate. Mitä muuta odotit paitsi ongelmia?
- elementary
ja mitäköhän luulet, että win 7 ultimate käyttäjistä n. 70% on piraatteja.
- sementtary
elementary kirjoitti:
Eiks ne sitten ole?
- voipelkele
Varmaankin...
- Anonyymi
Miksi windows-käyttäjät ovat mulkkuja?
Eikö heidän egonsa kestä muita käyttöjärjestelmiä? Painotetaan "yhteisöä" ja "ymmärtämistä" mutta jos kysyt neuvoa saat ylimielistä vittuilua.
Miksi toimimaton windows työpöydällä? - Anonyymi
elementary kirjoitti:
Ettei 100%
- CD-KORJ.....
No sullahan on tietysti Katastrohvilevy eikun kiekkoo pesään.
- hanneled
miten mä pystyn korjaa mitään tai asentaa windows uusiks en pääse biosiin eikä se autom. käynnisty levyltä?
- moninikki...
"en pääse biosiin"
Miksi et?
Miten oot kokeillut? - 43266
joo ei se wintoosakaan rikkinäiseen koneeseen käynnisty joten turhaan sitä ******ksi haukut. Jos et osaa itse korjata niin vie korjattavaksi.
- mun killi sasoo GrrrGRR
win7oneikäynnisty, otetaanko uurestaan poijaat vielä kellen.
- Typeriä ihmisiä
Joo josset biosiinkaan pääse niin koneessa jotain häikkää, ei Windows 7:ssa.
- windows_laumasielut
Lue typerätihmiset aloitus uudelleen.
" tulee error root missing"
- Anonyymi
W11 se vasta susi on!
- Anonyymi
Miten saan asennettua W7:n auttaako Rufus?
- Anonyymi
RIP Windows 7
- Anonyymi
Kaivakaa nyt vielläkin vanhempia ketjuja ylös, kuka nyt korkeintaan 14 vuotta vanhoja jaksaa lukea, nehän muistaa viellä ulkoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921