Järkiostos? 1.4 vai 1.6 kone, kumpi parempi? Hakusessa 2001-2005, ajettu alle 150tkm. ja ilmastointi pakollinen. Hinta max.7500€. Mitä vikoja borissa on? Kaikki tieto kelpaa=)
Boran ostossa
2
397
Vastaukset
- Tuskin Borahdus
Itsellä on -03 Bora 1.4. Käytettynä ostettu, määräaikaishuollot Laakkosen merkkihuollossa tehty huoltokirjan mukaisesti. Vähän yli 100 tuhatta ajettuna vaihdettu uusi moottori. Suunnitteluvirheen? takia näillä moottoreilla on huonosti huollettuna taipumus puhauttaa öljyt pihalle tietyissä olosuhteissa. Yleensä kuivanakäyneen moottorin tunnistaa käyntiäänestä.
Huollan itse autoni, eikä ongelmia ole ollut. Sähkövikaa sen verran, että takaluukun vasemmanpuoleista saranaa pitkin kulkevia sähköjohtoja on katkeillut ja luukun keskuslukitus on lakannut sen takia toimimasta. Helppo itse korjata.
1,4 moottori on aika lepsu, vähän intoa löytyy sentään yläkierroksilla, toisaalta polttoaineen kulutus ainakin meillä on ollut normaaliajossa tosi pieni.
Tässä on itselläkin autonvaihto suunnitteilla, sama merkki, mutta nyt 1.6 koneella.- volskilla 10 vuotta
älä hitossa 1.4 osta!ihan susi kone,1.6 8v sr kaikein luotettavin moottori.itsellä ovenlukot temppuilee,mikrokytkin rikki.kaasuläppäkotelo myös vaihdettu.muuten tosi hyvä auto ajaa,talvella ihan kohtuu lämmin,korihan näissä on hyvä,eivät pahoja ruostumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876