Hei!
Yritettiin astuttaa meidän narttukoiraa, uros ja narttu olivat halukkaita ja homma sujui muuten, mutta aina ennen nalkkia narttu karkasi alta. Narttua pidettiin kiinni, rauhoiteltiin ym. mutta ei onnistunut. Kyselenkin nyt siis onko teillä omakohtaisia kokemuksia pentujen tulosta vaikka nalkkiin eivät jääneetkään? Tiedän toki ,että niinkin voi pentuja tulla,mutta kiinnostaa miten yleistä se on.
Pentuja ilman nalkkia?
9
2872
Vastaukset
- idea!
Mitä jos kävisit kasvattajakurssin?
- jacrussellinterrier
Mistä sait päähäsi etten ole sitä käynyt? Missasit muutenkin kysymyksen aika täydellisesti :)
- Mieti!
Jos olisit käynyt, et kyselisi tällaisia ja täällä.
- Perhanan nalkki
Ei ole tiineenä ilman nalkkia
- justnoin
kylläpä vaan voi ollakin, meillä koirat tekivät temput ilman nalkkia ja kahdeksanhan sieltä tuli
- Huiskista
Kyllä koira voi saada pennut vaikkei jää nalkkiin. Esim. meillä kävi näin kun uros oli huomattavasti narttua pienempi. Nalkkiin jääminen ei ollut anatomisesti edes mahdollista. Koirani sai kahdeksan pentua.
- kesäpirkko
"Pentuja ilman nalkkia?"...nyt on aloittajalla varmasti tullut kirjoitusvirhe. Eikö aloittaja tarkoita TALKKIA? Meillä ainakin käytettiin sitä omien lasten kanssa. No näitä virheitä sattuu itse kullekkin, eikä anneta sen pilata ihanaa kesäpäivää.
- jackrussellinterrier
Kiitos asiallisista vastauksista. Toivottavasti saan vielä lisääkin vastauksia.
- Anonyymi
Eikai Koiranpennuille tarvitse TALKKIA käyttää luulis et joku koirille tarkoitettu rasva olisi hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027