FS2004 koneet.

auttakaakiitos!

Aattelin täs kysästä yhen kysymyksen noitten lentokoneiden lataamiseen. Eli kun lataan jonkun koneen, ja siirrän sen sinne Aircraft- kansioon missä ne kaikki muutkin koneet ovat. Sen jälkeen avaan pelin ja yritän etsiä konetta sieltä listoilta mutta, sitä ei löydy. Suurin osa lataamistani koneista kyllä sieltä löytyy, mutta jotkut eivät. Esim. en ole saanut yhtäkään Avroa tai Embraeria sinne listalle. Missä vika? Yritän joskus käynnistää tietokoneenki uudelleen, mutta sekää ei auta. Kiitos jo kaikille vastanneille!

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäpä...

      Oletkos muistanut katsoa, että koneet ovat "full packkeja" olet siis saattanut ladata vain esim. pelkät texturet.(eli värit) Toivottavasti ymmärsit ;)

    • hjelppiäteillekaikil

      Muista lukea mitä paketti sisältää, koska jotkut ovat juuri vain liveryjä.

      Jotkut tiedostot on myös pakattu useampaan kansioon. Minulla ainakin on ollut tapauksia, että vaikkapa Embraerin 190 -kansion sisällä oli toinen Embraer 190 -kansio ja sen sisällä vasta tiedostot. Kone ei toiminut, kun siirsin tämän "päällimmäisen" E190 -kansion aircraft -kansioon. Sen jälkeen avasin tämän E190 -kansion uusiksi ja kopioin sen toisen E190 -kansion, jonka sitten liitin aircraft -kansioon ja johan alkoi toimia.

      Joissakin tiedostoissa voi siis olla useampia turhia kansioita, jotka voivat estää konetta ilmestymästä peliin. Kyllä nämä niksit oppii aika nopeasti.

    • moii

      Anteeksi, että tunkeudun tähän, mutta osaisiko joku kertoa, että mistä saisin hyvän BAen kun olen löytänyt vain noita väreja sille. Niin ja siis FS2004 versiolle.

      • joopajoo

        Eipä taida saada ilmaisversiona... ainakaan hyvää sellaista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe